
09/01/2012 11:45
ՃԳՆԱԺԱՄՆ ՈՒ ԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԸ
ճոխությունն ու շքեղությունը ճգնաժամի դեմ «անպարտելի» են: Ամբողջ աշխարհում թանկ բրենդների, շքեղության ապրանքների ու թանկարժեք իրերի նկատմամբ պահանջարկը շարունակում է աճել: 2011 թվականը, որը եվրոպական երկրների, մասնավորապես նաև Իսպանիայի տնտեսության համար անկումային տարի էր, էլիտար բրենդների համար եկամտաբեր էր: Այսպես, 2011 թվականին, նախորդ տարվա համեմատությամբ, միայն իսպանական Մադրիդ և Բարսելոնա քաղաքների բրենդային խանութներում վաճառքի ծավալներն աճել են շուրջ 25%-ով: Հատկանշական է, որ այդ աճն առավելապես ապահովել են Իսպանիա ժամանած չինացի ու ռուս զբոսաշրջիկները:
Նշենք, որ ներկայումս ամբողջ աշխարհում շքեղության ու ճոխության ապրանքների վաճառքի ծավալների շուրջ 20%-ը բաժին է ընկնում Չինաստանին:
21/02/2025
դրամ
Դոլար (USD)
394.41
-0.90
Եվրո (EUR)
412.67
-0.15
Ռուբլի (RUR)
4.46
-0.01
Լարի (GEL)
140.79
+0.11
Արծաթ
419.22
+0.95
10:50 22/02/25
10:30 22/02/25
10:22 22/02/25
19:11 21/02/25
18:41 21/02/25