BEELINE. ՀԱՏՈՒՑՈՒՄ ՏՈՒԺԱԾ ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԻՆ
“ԱրմենՏել” ընկերությունը (ապրանքանիշը Beeline) տեղեկացնում է, որ 2012թ. մայիսի 18-ի առավոտյան 8:00-ին ընկերության բջջային ցանցում տեղի էր ունեցել տեխնիկական խափանում, որի հետևանքով բաժանորդների մի մասը դժվարություններ էր ունեցել զանգեր կատարելու հետ: Խնդիրը մասնակիորեն լուծվել էր մայիսի 18-ի ցերեկը, սակայն կանչերի չափազանց մեծ քանակի պատճառով միացել են կրիտիկական ծանրաբեռնվածության սահմանափակման համակարգերը: Կապը լիովին վերականգնվել էր մայիսի 18-ի երեկոյան, բացառությամբ որոշ բաժանորդների, որոնց ցանցում գրանցելու համար կատարվել են անհատական սպասարկման աշխատանքներ:
Պատճառած անհարմարությունների համար ընկերությունը հայցում է իր բաժանորդների ներողամտությունը և, հավատարիմ մնալով պատասխանատու օպերատորի ռազմավարությանը, հայտարարում է միջադեպից տուժած Beeline բջջային կապի բաժանորդներին անվճար բոնուսային րոպեներ և անվճար ինտերնետ փաթեթներ տրամադրելու մասին:
Հատուցման չափը կկազմի 60 ներցանցային րոպե և 10 ՄԲ շարժական ինտերնետ ինչպես իրավաբանական, այնպես էլ ֆիզիկական անձանց համար: Բոնուսները կտրամադրվեն մայիսի 18-ի դրությամբ ակտիվ կարգավիճակում գտնվող բաժանորդներին ավտոմատ կերպով՝ սկսած մայիսի 24-ից` մեկ շաբաթվա ընթացքում և կարող են օգտագործվել տրամադրման օրվանից 10 օրացուցային օրվա ընթացքում: Բաժանորդները կարող են օգտագործել բոնուսային րոպեները միայն գտնվելով Հայաստանի Beeline ցանցում:
“ԱրմենՏել” ՓԲԸ շնորհակալություն է հայտնում խափանման ընթացքում ընկերությանը սատարած իր բոլոր բաժանորդներին և վստահեցնում, որ կձեռնարկի ամեն հնարավորը, որպեսզի արդարացնի բարձր որակի և հուսալիության համար Beeline բջջային կապն ընտրած հաճախորդների սպասելիքները: