Բիզնես

USD BUY - 387.50-0.50 USD SELL - 391.50+0.50
EUR BUY - 438.00+0.00 EUR SELL - 444.00-2.00
OIL:  BRENT - 66.93+0.57 WTI - 63.14+0.69
COMEX:  GOLD - 3338.40-0.23 SILVER - 33.42+0.09
COMEX:  PLATINUM - 972.10-1.08
LME:  ALUMINIUM - 2432.00+2.18 COPPER - 9382.50+0.14
LME:  NICKEL - 15662.00-0.13 TIN - 31314.00+0.60
LME:  LEAD - 1946.00+1.17 ZINC - 2639.50+1.68
FOREX:  USD/JPY - 143.73+0.96 EUR/GBP - 1.1325-0.55
FOREX:  EUR/USD - 1.1325-0.55 GBP/USD - 1.3284-0.21
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 40093.40+1.23 NASDAQ - 17166.04+2.74
STOCKS US: S&P 500 - 5484.77+2.03
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 34868.63+1.89 TOPIX - 2584.32+2.06
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22072.62+2.37 SSEC - 3296.36-0.10
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8407.44+0.15 CAC40 - 7502.78+0.68
STOCKS EUR:  DAX - 22064.51+0.89
23/04/2025  CBA:  USD - 389.56-0.57 GBP - 518.15-3.26
23/04/2025  CBA:  EURO - 444.14-3.92
23/04/2025  CBA:  GOLD - 43004.00+1,541.00 SILVER - 408.43+3.17
Վիվա-ՄՏՍ. Կորպորատիվ բաժանորդների համար ստեղծված վիրտուալ ԱՀԿ-ն կառավարման արդյունավետ գործիք է դարձել
11/12/2023 17:33
Կիսվել

Վիվա-ՄՏՍ. Կորպորատիվ բաժանորդների համար ստեղծված վիրտուալ ԱՀԿ-ն կառավարման արդյունավետ գործիք է դարձել

Անկախ բիզնեսի չափից և աշխատակիցների թվից՝ արդյունք ապահովելու համար անհրաժեշտ է գործընթացների ճկուն կառավարում: Այդ առումով կարևոր է համակարգել ոչ միայն աշխատակիցների գործունեությունը, այլև արձագանքել բոլոր հաճախորդների հեռախոսազանգերին: Հայաստանում գործող բիզնես միավորներն ունեն այդ հնարավորությունը: Դրանում համոզվել են Վիվա-ՄՏՍ-ի կորպորատիվ այն հաճախորդները, որոնք օգտվում են «Վիրտուալ ԱՀԿ» ծառայությունից:

Ավելի քան մեկ տարի առաջ գործարկված վիրտուալ ավտոմատ հեռախոսային կայանը կարևոր գործիք է՝ չստացված զանգերի պատճառով շահույթի կորուստը կանխել ցանկացողների համար: Ծառայությունն անգնահատելի է նաև հաճախորդամետ լինելու տեսանկյունից: Ո´չ աշխատանքային ծանրաբեռնվածությունը, ո´չ էլ զանգերի մեծ հոսքը հաճախորդ կորցնելու պատճառ չեն դառնում. «Վիրտուալ ԱՀԿ»-ն ամեն ինչ համակարգում է արագ և ավտոմատացված ռեժիմով: Յուրաքանչյուր հաճախորդի տրվում է նվազագույն ջանքերով առավելագույնը ստանալու հնարավորություն: Տարբեր պատճառներով բաց թողնված զանգերը ևս անպատասխան չեն մնում. դրանք ֆիքսվում են համակարգում՝ ապահովելով հետադարձ կապի հնարավորություն:

«Մեծ խնդրի առաջ էինք կանգնել, որովհետև զանգերը չէր լինում համակարգել: Պատկերացրեք՝ Դուք հաճախորդ եք, կապվում եք կազմակերպության հետ, Ձեր բոլոր հարցերն ուղղում եք, հասկանալու՝ ինչպես կազմակերպությունը կարող է Ձեզ օգնել: Հետո նոր հարցեր եք ունենում և փորձում եք դարձյալ կապ հաստատել, բայց Ձեզ պատասխանում է այլ օպերատոր: Դուք անընդհատ ստիպված եք լինում բացատրել, թե ինչի համար եք զանգահարել: Հիմա այդ խնդիրը չունենք, որովհետև ամեն զանգի հասցեատեր ունենում է իր անհատական օպերատորը: Եթե նա զբաղված է լինում, ձայնային  զգուշացումով տեղեկացվում է, որ զանգն ուղղվելու է այլ օպերատորի: Եթե իր հարցն ուղղված է կոնկրետ իրեն սպասարկող օպերատորին, ապա, ազատվելուն պես, տվյալ օպերատորը նորից կապվում է հաճախորդի հետ»,- արձանագրում է Վիվա-ՄՏՍ-ի կորպորատիվ բաժանորդներից մեկի՝ «Garant.am»-ի («Գարանտ էյ էմ»-ի) հիմնադիր տնօրեն Սևակ Նավասարդյանը:

Օրվա կտրվածքով միջինը 600 հեռախոսազանգ սպասարկող ընկերության ղեկավարը կարևորում է հատկապես «Վիրտուալ ԱՀԿ» ծառայության ճկունությունը: Դրա շնորհիվ ղեկավար կազմին հաջողվում է չկաշկանդվել աշխատավայրում պարտադիր ներկայությամբ և լիարժեք ներգրավվել բիզնեսի կառավարման բոլոր օղակներում: Զանգերի վիճակագրությունն ու աշխատանքի համակարգումը տեսանելի են լինում անկախ գտնվելու վայրից՝ և´ համակարգչով, և´ բջջային հավելվածով:

«Վիրտուալ ԱՀԿ»-ի վեբ ինտերֆեյսն ունի զանգերի մշակման բազմաթիվ գործառույթներ՝ զանգերի երթուղիների և համարների ժամանակացույցի կարգավորում, զանգերի վերահասցեավորում, բաց թողնված զանգերի վերաբերյալ ծանուցումներ, ինտեգրում CRM-ին և այլն: Բջջային հավելվածը հասանելի է Android և iOS օպերացիոն համակարգերի համար:

Շուկայում ամենաբարձր մասնաբաժինն ունեցող ընկերության Վիվա-ՄՏՍ-ի B2B հաճախորդները հնարավորություն ունեն հարմարավետ գնով միանալու ամենալայն ցանցին: Դրա համար նրանք կարող են կիրառել «SIP Trunk» սակագնային պլանը:

«Վիրտուալ ԱՀԿ» ծառայության միացումը կատարվում է մեկ աշխատանքային օրում, չի պահանջում կապիտալ ներդրումներ, իսկ ծառայության դիմաց ամսական վճարը սկսվում է ընդամենը 7 000 ՀՀ դրամից։

Առավել ամբողջական տեղեկատվությունը հասանելի է https://pbx.mts.am հղմամբ:

Վիվա-ՄՏՍ-ը (ՄՏՍ Հայաստան ՓԲԸ) Հայաստանի շարժական կապի առաջատար օպերատորն է, որն ունի ամենաընդարձակ ցանցը և տրամադրում է ձայնային և տվյալների փոխանցման ծառայությունների բազմազան տեսականի` Հայաստանի ամբողջ տարածքում: Գործունեության հիմք ընդունելով իր բաժանորդների շահերին լավագույնս ծառայելը՝ հիմնադրման օրվանից` 2005թ. հուլիսի 1-ից, Վիվա-ՄՏՍ-ը կարճ ժամանակամիջոցում կարողացել է ստեղծել համահանրապետական ցանց և բաժանորդների մեծ բազա: Վիվա-ՄՏՍ-ը նորարարությունների առաջատար է և հետամուտ է ոլորտի բոլոր զարգացումներին` ի շահ երկրի շարժական հեռահաղորդակցության շուկայի: Վիվա-ՄՏՍ-ը գործունեության մեջ առաջնորդվում է ISO 26000` Սոցիալական պատասխանատվության, ISO/IEC 27001:2013` Տեղեկատվական անվտանգության կառավարման համակարգի, ինչպես նաև ISO 37001` հակակոռուպցիոն և կաշառակերության կանխարգելմանն ուղղված միջազգային ստանդարտներով: Հավելյալ տեղեկություններ ստանալու համար այցելեք www.mts.am

23/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
389.56
-0.57
Եվրո (EUR)
444.14
-3.92
Ռուբլի (RUR)
4.71
-0.09
Լարի (GEL)
141.74
-0.20
43004.00
+1,541.00
Արծաթ
408.43
+3.17