BEELINE. ԲՋՋԱՅԻՆ ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԻ ՀԱՇՎԵԿՇԻՌՆ ԱՅԼԵՎՍ ՉԻ ԶՐՈՅԱՆԱ
«ԱրմենՏել» ընկերությունը (ապրանքանիշը Beeline) հայտարարում է կանխավճարային համակարգի բաժանորդների համար վավերականության ժամկետների պայմանների փոփոխման մասին:
Սկսած սույն թվականի դեկտեմբերի 20-ից բաժանորդի հաշվեկշռի գումարը վավերականության ժամկետի ավարտից հետո ոչ թե կզրոյանա այլ «կսառեցվի»: Բաժանորդը կարող է այն օգտագործել հաջորդ լիցքավորումից հետո. լիցքավորված գումարին կավելանա նաև «սառեցված» գումարը: Օրինակ, եթե վավերականության ժամկետի ավարտից հետո բաժանորդի հաշվին կա 100 դրամ, ապա երբ վերջինս հեռախոսը լիցքավորի ևս 100 դրամով, նրա ակտիվ հաշվեկշիռը կկազմի 200 դրամ:
«ԱրմենՏել» ընկերության նոր նախաձեռնությունը նպատակ ունի դարձնել Beeline բջջային կապի ծառայությունն ավելի պարզ և հարմարավետ: Այս նախաձեռնությունը թույլ կտա մեր բաժանորդներին ավելի արդյունավետ օգտագործել իրենց բջջային հեռախոսի հաշվեկշիռը և անգամ երկարատև դադարից հետո վերականգնել իրենց հաշվի գումարը շարունակելով օգտվել Beeline բջջային կապի բարձրորակ ծառայություններից»,- նշել է «ԱրմենՏել» ՓԲԸ հասարակայնության հետ կապերի ծառայության ղեկավար Անուշ Բեղլոյանը:
Եթե բաժանորդը չի լիցքավորում հաշվեկշիռը ավեի քան 90 օր, բաժանորդի քարտը կասեցվում է և առկա դրական մնացորդը զրոյացվում է:
Առավել մանրամասն տեղեկատվություն կարող եք ստանալ www.beeline.am կայքում: