Թվային դրամապանակները մեծ թափ են հավաքում. ԱՄՆ-ի սպառողների գրեթե կեսը միացել է դրանց
ԱՄՆ-ում թվային դրամապանակները տարածված են դարձել ամենօրյա գործարքների համար, սակայն դրանց ողջ ներուժը հիմնականում մնում է չօգտագործված:
Համաձայն PYMNTS Intelligence-ի զեկույցի՝ ամերիկացի սպառողները հիմնականում օգտագործում են թվային դրամապանակներ վճարումների համար, սակայն մի շարք ոչ ֆինանսական գործառույթներ, ինչպիսիք են բանալիների և միջոցառման տոմսերի պահպանումը կամ նույնիսկ ինքնության ստուգումը, չեն տարածվել:
Ընթացիկ օգտագործում
ԱՄՆ-ում թվային դրամապանակները լայնորեն օգտագործվում են գործարքների համար։ Զեկույցի համաձայն՝ սպառողների 48%-ն օգտագործում է իր թվային դրամապանակը առցանց գնումների համար, իսկ 39%-ը՝ խանութից գնումներ կատարելու համար։ Թեև այս թվերն արտացոլում են ուժեղ միտում, դրանք նաև ընդգծում են օգտագործման բացը, հատկապես՝ համեմատած այլ տարածաշրջանների հետ, ինչպիսին է Մեծ Բրիտանիան, որտեղ բնակչության զգալի մասը օգտագործում է թվային դրամապանակներ ոչ գործարքային նպատակներով: Օրինակ՝ Մեծ Բրիտանիայի սպառողների 23%-ն օգտագործում է իր թվային դրամապանակը՝ ճանապարհորդական կամ անձը հաստատող փաստաթղթեր պահելու համար։
Apple Wallet-ի օգտատերերն ավելի հաճախ գնումներ են կատարում խանութում (72%), քան առցանց գործարքներ (62%):
Ոչ գործարքային գործառույթների սահմանափակ օգտագործում
Չնայած թվային դրամապանակների բազմակողմանիությանը, շատ ամերիկացի սպառողներ ծանոթ չեն դրանց ոչ գործարքային հնարավորություններին: Ընդամենը 4․1%-ն օգտագործում է թվային դրամապանակներ՝ ճանապարհորդությունների հետ կապված ծառայություններ ստանալու համար, ինչպիսիք են տոմսերը կամ հյուրանոցի բանալիները: Համեմատության համար նշենք, որ Մեծ Բրիտանիայում սպառողների 21%-ն օգտագործում է իր թվային դրամապանակը նմանատիպ նպատակներով:
Նույնիսկ ավելի քիչ սպառողներ (3․4%) օգտվում են թվային դրամապանակներից՝ միջոցառման տոմսեր ձեռք բերելու համարվ:
Հատկանշական է, որ օգտատերերի 77%-ը, ովքեր օգտվել են ոչ գործարքային գործառույթներից, հայտնել են բարձր բավարարվածության մասին, ինչը ցույց է տալիս աճի հավանականությունը, եթե այդ հնարավորություններն ավելի լայնորեն հասանելի լինեին:
Թվային դրամապանակները որպես ինքնության ստուգման գործիք
Թվային դրամապանակները զգալի ներուժ ունեն ինքնությունը հաստատելու համար, թեև ԱՄՆ-ի միայն մի քանի նահանգներ են ներկայումս թույլ տալիս վարորդական վկայականները կամ նույնականացման այլ փաստաթղթերը թվային ձևով պահել: Զեկույցում նշվում է, որ անցյալ տարի ամերիկացի սպառողների 79%-ին անհրաժեշտ է եղել ստուգել իրենց ինքնությունը, հիմնականում բանկային գործարքների համար, իսկ 41%-ն ակնկալում է, որ իր դրամապանակը կօգտագործի այդ նպատակների համար առաջիկա մի քանի տարիներին:
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։