2024 թվականին տոնական ծախսերի 77%-ը կկատարվի խանութներում․ Visa
Visa-ն հայտարարել է, որ այս տոնական սեզոնին սպառողների վստահության աճ է նկատվում:
Վճարումների հսկան հրապարակել է ԱՄՆ-ի արձակուրդային գնումների նախնական տվյալները, որոնք ցույց են տվել ծախսերի 4.8% աճ՝ չճշգրտված գնաճի համար, ասվում է դեկտեմբերի 23-ին մամուլի հաղորդագրության մեջ:
Սպառողները վերադարձան խանութներ այս տարի, ընդ որում տոնական վճարումների ծավալի 77%-ը կատարվել է խանութներում, իսկ ընդամենը 23%-ը առցանց, ինչը ցույց է տալիս, որ խանութներում գնումների փորձը մնում է կարևոր սպառողների համար, ասվում է հաղորդագրության մեջ:
Խանութներում մանրածախ առևտրի ընդհանուր ծախսերն աճել են 4․1%-ով՝ նախորդ տարվա 1․6%-ից, մինչդեռ առցանց գնումներն աճել են 7․1%-ով՝ նախորդ տարվա 10․3%-ից: Աճ է գրանցվել նաև մի քանի կատեգորիաների ծախսերում, ներառյալ էլեկտրոնիկա, հագուստ և աքսեսուարներ և շինանյութեր:
Վերջին կատեգորիան այս տարի աճել է գրեթե 5%-ով՝ նախորդ տարի գրեթե 4%-ով անկումից հետո՝ «ազդանշելով, որ այս տարի սպառողները ուշադրություն են դարձնում իրենց տների վրա», ասվում է հաղորդագրության մեջ:
Հրապարակման մեջ նշվում է նաև խարդախության աճ: Visa-ն այս ամսվա սկզբին հայտնել էր, որ այս տարվա «Սև ուրբաթ» և «կիբեր երկուշաբթի» ժամանակահատվածում արգելափակվել են գրեթե երկու անգամ ավելի շատ ենթադրյալ խարդախ գործարքներ, քան 2023 թվականի նույն ժամանակահատվածում:
Visa-ն ասում է, որ արհեստական բանականությունը և մեքենայական ուսուցման հնարավորությունները թույլ են տվել իրեն արգելափակել 85%-ով ավելի շատ կասկածելի խարդախ գործարքներ ամբողջ աշխարհում այս տարվա «կիբեր երկուշաբթիի» ընթացքում՝ անցյալ տարվա համեմատ: Դա տեղի է ունեցել այն ֆոնին, որ ֆիզիկական և թվային խանութներում ենթադրյալ խարդախ գործարքների թիվն աճել է 200%-ով, ինչը մասամբ բացատրվում է խարդախների կողմից արհեստական բանականության օգտագործմամբ:
Visa-ի եզրակացություններն արվել են մարդահամարի Բյուրոյի կողմից տվյալներ հրապարակելուց մի քանի օր անց, որոնք ցույց են տալիս, որ նոյեմբերին մանրածախ վաճառքի ընդհանուր ծավալն աճել է 0․7%-ով: Սպորտային ապրանքների և հոբբիների վրա ծախսերն աճել են 0․9%-ով նախորդ ամսվա համեմատ, մինչդեռ էլեկտրոնիկայի վաճառքը հոկտեմբերի համեմատ աճել է 0․3%-ով: Կահույքի և հարակից ապրանքների վաճառքը նույնպես աճել է 0․3%-ով։
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։