
Alibaba-ն 7 միլիարդ դոլար կծախսի նոր օգտատերեր ներգրավելու համար
Չինական Alibaba Group Holding Ltd.-ն հաջորդ 12 ամիսների ընթացքում 50 միլիարդ յուան (մոտ 7 միլիարդ դոլար) կծախսի տարբեր կտրոնների և վաուչերների վրա՝ բիզնեսներին և սպառողներին գրավելու համար, որպեսզի նրանք օգտվեն իր առաքման և էլեկտրոնային առևտրի ծառայություններից ներքին շուկայում։
Դա օգուտ կբերի ինչպես սպառողներին, այնպես էլ վաճառողներին, ասվում է Alibaba-ին պատկանող էլեկտրոնային առևտրի հարթակի՝ Taobao-ի WeChat-ի պաշտոնական էջում հրապարակված գրառման մեջ:
Այս միջոցառումը պետք է աջակցի չինական ինտերնետային հսկայի ծառայություններին Չինաստանի շուկայում կոշտ մրցակցության պայմաններում, հաղորդում է The Wall Street Journal-ը։
Alibaba-ի ամպային ստորաբաժանումը՝ Alibaba Cloud-ը, երեկ Մալայզիայում բացեց իր երրորդ տվյալների կենտրոնը։ Ընկերությունը նաև հայտարարեց 2025 թվականի հոկտեմբերին Ֆիլիպիններում նոր տվյալների կենտրոն բացելու ծրագրերի մասին։
Բացի այդ, Alibaba Cloud-ը հայտարարեց Սինգապուրում արհեստական բանականության կենտրոնի բացման մասին, որը, ինչպես սպասվում է, կաջակցի ավելի քան 5000 բիզնեսների և 100,000 մշակողների։