Տնտեսական

USD BUY - 381.50+0.25 USD SELL - 383.50-0.50
EUR BUY - 447.00+1.00 EUR SELL - 450.50+1.00
OIL:  BRENT - 66.20-1.82 WTI - 62.52-0.93
COMEX:  GOLD - 3889.80-0.10 SILVER - 47.32+0.13
COMEX:  PLATINUM - 1609.90-1.75
LME:  ALUMINIUM - 2680.50+1.61 COPPER - 10268.50+2.95
LME:  NICKEL - 15235.00-0.78 TIN - 35410.00+3.23
LME:  LEAD - 1988.50-0.67 ZINC - 2960.00+2.48
FOREX:  USD/JPY - 147.94-0.39 EUR/GBP - 1.1741+0.16
FOREX:  EUR/USD - 1.1741+0.16 GBP/USD - 1.3443+0.09
STOCKS RUS:  RTSI - 1023.75+0.33
STOCKS US: DOW JONES - 46397.89+0.18 NASDAQ - 22660.01+0.30
STOCKS US: S&P 500 - 6688.46+0.41
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 44550.85-0.85 TOPIX - 3094.74-1.37
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26855.56+0.00 SSEC - 3882.78+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9350.43+0.54 CAC40 - 7895.94+0.19
STOCKS EUR:  DAX - 23880.72+0.57
01/10/2025  CBA:  USD - 382.74+0.22 GBP - 515.63+1.6
01/10/2025  CBA:  EURO - 448.8-0.58
01/10/2025  CBA:  GOLD - 47072+8 SILVER - 568.2-9.21
Արհեստական բանականությունն ու ավտոմատացումը կարող են ազդել Ռուսաստանի գովազդային շուկայի վրա
21/07/2025 14:15
Կիսվել

Արհեստական բանականությունն ու ավտոմատացումը կարող են ազդել Ռուսաստանի գովազդային շուկայի վրա

Արհեստական բանականության և մի շարք գործընթացների ավտոմատացման ներդրումը կարող է ազդել Ռուսաստանի գովազդային շուկայի վրա 2025 թվականին։ Այս մասին նշվում է «Ռուսական գովազդային շուկայի հիմնական միտումները 2024 թվականին» հետազոտության ամփոփ զեկույցում:

Հետազոտությունն անցկացվել է ՌԴ գովազդային արդյունաբերության վերլուծական կենտրոնի և Ռուսաստանի հաղորդակցման գործակալությունների ասոցիացիայի մեդիագործակալությունների կոմիտեի կողմից։

42% գովազդատուների կարծիքով՝ ընթացիկ տարում գովազդային շուկայի վրա կարող է ազդել արհեստական բանականության և ավտոմատացման ազդեցության աճը, ինչպես նաև բյուջեների կենտրոնացումը խոշոր թվային հարթակներում (40%)։ Բացի այդ, 28% հարցվածների համոզմամբ, շուկայի վրա ազդեցություն կունենան գովազդային նախագծերի շահութաբերության նվազումը, կարգավորումների խստացումը և influencer-մարքեթինգի դերի մեծացումը։

IDram

Հարցվածների գնահատմամբ՝ 2024 թվականին ամենաարդյունավետ մեդիաալիքը դարձել է OLV-ն: Այդպես են պատասխանել գովազդատուների 46%-ը։ Եվս 38%-ը նշել է հեռուստատեսային եթերը, իսկ 26%-ը ամենաարդյունավետ են համարել արտաքին գովազդը, բաններային գովազդը, influencer մարքեթինգը և սոցիալական ցանցերը։

Յուրաքանչյուր չորրորդ հարցվածը (24%) ամենաարդյունավետ է համարել որոնողական գովազդը, իսկ յուրաքանչյուր հինգերորդը (20%)՝ գովազդը մարկետփլեյս հարթակներում։

Ուշագրավ է, որ արհեստական բանականությունը որոշակիորեն սպառնալիք է դարձել ոչ միայն ռուսական գովազդային շուկայի, այլ ողջ աշխարհի համար: Այս մասին պարբերաբար բարձրաձայնում են հեղինակավոր փորձագետներն ու ընկերությունները, բայց վիճակագրություն առայժմ չեն հրապարակում:

Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։

01/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.74
+0.22
Եվրո (EUR)
448.8
-0.58
Ռուբլի (RUR)
4.6795
+0.0395
Լարի (GEL)
140.69
+0.12
47072
+8
Արծաթ
568.2
-9.21