Տնտեսական

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 444.00+0.00 EUR SELL - 447.50-1.00
OIL:  BRENT - 60.84-0.43 WTI - 57.32-0.03
COMEX:  GOLD - 4362.20+1.98 SILVER - 50.79-0.33
COMEX:  PLATINUM - 1648.20+1.37
LME:  ALUMINIUM - 2777.50+1.07 COPPER - 10604.50+0.82
LME:  NICKEL - 15126.00-1.01 TIN - 35037.00-3.14
LME:  LEAD - 1970.00-2.50 ZINC - 2933.50-2.27
FOREX:  USD/JPY - 151.07+0.20 EUR/GBP - 1.1631-0.30
FOREX:  EUR/USD - 1.1631-0.30 GBP/USD - 1.3387-0.36
STOCKS RUS:  RTSI - 1062.81+0.41
STOCKS US: DOW JONES - 46706.58+1.12 NASDAQ - 22990.54+1.37
STOCKS US: S&P 500 - 6735.13+1.07
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 49185.50+3.37 TOPIX - 3248.45+2.46
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25858.83+2.42 SSEC - 3863.89+0.63
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9403.57+0.52 CAC40 - 8206.07+0.39
STOCKS EUR:  DAX - 24258.80+1.80
20/10/2025  CBA:  USD - 383.01+0.42 GBP - 513.5-0.39
20/10/2025  CBA:  EURO - 446.28-0.97
20/10/2025  CBA:  GOLD - 52024-400 SILVER - 666.19+14.01
Արհեստական բանականությունն ու ավտոմատացումը կարող են ազդել Ռուսաստանի գովազդային շուկայի վրա
21/07/2025 14:15
Կիսվել

Արհեստական բանականությունն ու ավտոմատացումը կարող են ազդել Ռուսաստանի գովազդային շուկայի վրա

Արհեստական բանականության և մի շարք գործընթացների ավտոմատացման ներդրումը կարող է ազդել Ռուսաստանի գովազդային շուկայի վրա 2025 թվականին։ Այս մասին նշվում է «Ռուսական գովազդային շուկայի հիմնական միտումները 2024 թվականին» հետազոտության ամփոփ զեկույցում:

Հետազոտությունն անցկացվել է ՌԴ գովազդային արդյունաբերության վերլուծական կենտրոնի և Ռուսաստանի հաղորդակցման գործակալությունների ասոցիացիայի մեդիագործակալությունների կոմիտեի կողմից։

42% գովազդատուների կարծիքով՝ ընթացիկ տարում գովազդային շուկայի վրա կարող է ազդել արհեստական բանականության և ավտոմատացման ազդեցության աճը, ինչպես նաև բյուջեների կենտրոնացումը խոշոր թվային հարթակներում (40%)։ Բացի այդ, 28% հարցվածների համոզմամբ, շուկայի վրա ազդեցություն կունենան գովազդային նախագծերի շահութաբերության նվազումը, կարգավորումների խստացումը և influencer-մարքեթինգի դերի մեծացումը։

IDram

Հարցվածների գնահատմամբ՝ 2024 թվականին ամենաարդյունավետ մեդիաալիքը դարձել է OLV-ն: Այդպես են պատասխանել գովազդատուների 46%-ը։ Եվս 38%-ը նշել է հեռուստատեսային եթերը, իսկ 26%-ը ամենաարդյունավետ են համարել արտաքին գովազդը, բաններային գովազդը, influencer մարքեթինգը և սոցիալական ցանցերը։

Յուրաքանչյուր չորրորդ հարցվածը (24%) ամենաարդյունավետ է համարել որոնողական գովազդը, իսկ յուրաքանչյուր հինգերորդը (20%)՝ գովազդը մարկետփլեյս հարթակներում։

Ուշագրավ է, որ արհեստական բանականությունը որոշակիորեն սպառնալիք է դարձել ոչ միայն ռուսական գովազդային շուկայի, այլ ողջ աշխարհի համար: Այս մասին պարբերաբար բարձրաձայնում են հեղինակավոր փորձագետներն ու ընկերությունները, բայց վիճակագրություն առայժմ չեն հրապարակում:

Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։

20/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.01
+0.42
Եվրո (EUR)
446.28
-0.97
Ռուբլի (RUR)
4.7349
+0.0255
Լարի (GEL)
141.4
+0.04
52024
-400
Արծաթ
666.19
+14.01