
Ինչո՞ւ են ձեռնարկատերերը ընտրում Ozon-ը՝ ի՞նչ գործիքներ են օգնում զարգացնել բիզնեսը
Ozon-ում վաճառողները գտնում են ոչ միայն գնորդներ, այլև բիզնեսի աճի հնարավորություններ: Մարքեթփլեյսը իր վրա է վերցնում այն խնդիրները, որոնք սովորաբար մեծ ջանքեր են խլում՝ լոգիստիկա, վերլուծություն, ապրանքների առաջխաղացում:
Նկարազարդման մեջ թաքնված են առարկաներ, որոնք խորհրդանշում են Ozon-ի հիմնական հնարավորությունները վաճառողների համար: Փորձե՛ք գտնել բոլորը, իսկ ներքևում կպատմենք, թե հատկապես ինչպե՞ս են նրանք օգնում բիզնես կառուցել:
Ozon–ի հետ վաճառողները ստանում են գործիքների ամբողջական փաթեթ վստահ մեկնարկի և զարգացման համար: Այս ամենն օգնում է ջանք չգործադրել կազմակերպչական մանրուքների վրա և կենտրոնանալ գլխավորի՝ սեփական բիզնեսի վրա:
Պարզ մեկնարկ
Խանութ բացելը մարքեթփլեյսում հեշտ է և արագ: Անհրաժեշտ չեն երկար հաստատումներ, գրասենյակի վարձակալություն կամ սեփական անձնակազմ: Բավական է պատրաստել փաստաթղթերը և անցնել պարզ առցանց գրանցում:
Ozon Seller-ում հաշվի ստեղծումը տևում է մոտ 15 րոպե: Անհրաժեշտ է միայն հեռախոսահամար և էլեկտրոնային փոստ: Գրանցումը ավարտելու համար հարկավոր է նշել ընկերության ռեկվիզիտներն ու իրավաբանական անվանումը: Իսկ հաշվի ակտիվացման համար՝ լրացնել տեղեկատվություն սեփական բիզնեսի մասին, ներբեռնել փաստաթղթերը և մուտքագրել վճարման ռեկվիզիտները: Տվյալների հաստատումից հետո վաճառողը նամակ է ստանում իր էլ. հասցեին՝ հաշվի պատրաստ լինելու մասին:
Վերջին քայլը օֆերտան ընդունելն է, որը կարգավորում է Ozon-ի հետ աշխատանքը: Դրանից հետո կբացվի վերլուծության, բիզնեսի կառավարման գործիքների և այլ ներքին ծառայությունների հասանելիությունը:
Վերլուծություն և ռազմավարություն
Բիզնեսում կարևոր են փաստերը, այլ ոչ թե ենթադրությունները: Հարթակում անվճար վերլուծությունը օգնում է կայացնել գիտակցված որոշումներ: Խանութը «կուրորեն» զարգացնելու փոխարեն, ինչպես հաճախ լինում է սկզբում, ձեռնարկատերը հիմնվում է տվյալների վրա և կարող է ռազմավարություն կառուցել թվերի հիմքով: Այս մոտեցումը թույլ է տալիս ընտրել խոստումնալից ապրանք, պատրաստել ճիշտ առաջարկ գնորդների համար և արագ կառուցել կայուն բիզնես:
Ozon-ի վերլուծական գործիքները ցույց են տալիս՝
- Որ ապրանքներն են ամենաշատը վաճառվում և որ տարածաշրջաններում
- Որն է գնորդի պրոֆիլը՝ սեռը, տարիքը, միջին կտրոնը
- Ինչպես են ակցիաները և զեղչերը ազդում վաճառքի վրա
- Որքան հաճախ են ապրանքներն ավելացվում զամբյուղներին և քանի պատվեր է վերադարձվում
- Որ կատեգորիաներն են աճում, և որոնք են կորցնում պահանջվածությունը
«Վաճառողի վերլուծություն» բաժնում հասանելի են գրաֆիկներ՝ արդյունավետության ցուցանիշներով, իսկ «Կլաստերներ» գործիքը օգնում է վերլուծել առաքումների շղթան և բացահայտել լոգիստիկ խոչընդոտները: «Ակցիաներ» բլոկում կարելի է հետևել, թե ինչպես է ծախծխումներին մասնակցությունը ազդում ընդհանուր արդյունքների վրա:
Լոգիստիկան առանց խնդրի
Շատ ձեռնարկատերերի համար լոգիստիկան դառնում է մեծ գլխացավանք. նրանք չգիտեն, թե որտեղ պահել ապրանքները, ինչպես կազմակերպել առաքումը կամ ինչպես աշխատել մաքսային ծառայության հետ: Ozon-ում անմիջապես լուծում են ստանում այս խնդիրները՝ վաճառողները կարող են ընտրել բիզնեսի վարման հարմար ձևաչափ.
- FBS՝ ապրանքները պահվում են վաճառողի պահեստում, իսկ առաքումն իր վրա է վերցնում Ozon-ը։ Սա հարմար է սեզոնային ապրանքների կամ փորձնական խմբաքանակների համար։
- realFBS՝ ամբողջ լոգիստիկան մնում է վաճառողի կողմում: Այս տարբերակը հարմար է ցանկացած ապրանքի համար, այդ թվում՝ գերծավալայինների:
- FBO՝ ապրանքները պահվում են Ozon-ի պահեստներում, և հարթակն ամբողջությամբ պատասխանատու է առաքման համար։ Սա հաճախ օգտագործվում է կայուն պահանջարկ ունեցող հայտնի ապրանքների համար։
Կարելի է համատեղել տարբեր սխեմաներ. օրինակ, ուղարկել փխրուն ապրանքներ FBS-ի միջոցով, իսկ սովորական ապրանքները՝ FBO-ի միջոցով։
Եթե ձեռնարկատերը մտնում է արտասահմանյան շուկաներ, Ozon-ն իր վրա է վերցնում մաքսայինի հետ շփումը՝ նվազեցնելով վաճառողի բեռը։ Հարթակը նաև ապահովում է ապրանքների լիարժեքությունը առաքման ընթացքում։
Ապրանքների առաջխաղացումը և մարքեթփլեյսում աճը
Մարքեթփլեյսում վաճառքներ սկսելը հնարավոր է մի քանի ապրանքատեսակով՝ տարբեր կատեգորիաներ փորձարկելու և աստիճանաբար տեսականին ընդլայնելու համար: Առաջխաղացման համար անհրաժեշտ ամեն ինչ արդեն իսկ ներառված է հարթակում. ընտրանիները, ակցիաները և այլ հնարավորությունները թույլ են տալիս ցուցադրել ապրանքները միլիոնավոր գնորդների՝ առանց բարդ մարքեթինգային արշավների:
Եթե ավանդական առցանց վաճառքի մեջ ձեռնարկատերերին անհրաժեշտ է լինում ներդրումներ կատարել կայքի, SEO-ի և այցելությունների գրավման մեջ, ապա Ozon-ն արդեն իսկ ունի լսարան: Գնորդները վստահում են ապրանքանիշին և գնահատում են ամեն ինչ մեկ տեղում պատվիրելու և իրենց ապրանքները ընդունման կետում կամ առաքմամբ ստանալու հնարավորությունը:
Ozon-ն ամեն օր առաջխաղացման վրա ռեսուրսներ է ներդնում: Հարթակում կան հետևյալ արդյունավետ գործիքները՝
- Ապրանքի քարտ: Վառ լուսանկարները, մանրամասն նկարագրությունը և բանալի բառերը օգնում են ուշադրություն գրավել և մեծացնել վաճառքները:
- Ակցիաներ և ծախծխումներ: Զեղչերը բարելավում են ապրանքի տեսանելիությունը. հարթակը բարձրացնում է որոնման արդյունքներում դասակարգումը և ավելացնում դրանք ընտրանիների մեջ։
- Կարծիքներ և հարցեր: Դրանք թողնում են միայն իրական գնորդները՝ դա ձևավորում է վստահություն: Կարևոր է պատասխանել մեկնաբանություններին և ցույց տալ գնորդներին, որ վաճառողը պատրաստ է օգնել՝ նույնիսկ խնդրի դեպքում։
- Լրացուցիչ գործիքներ: Վճարովի առաջխաղացում որոնման մեջ, միջին գովազդ և թիրախավորում՝ կարելի է փորձարկել տարբեր ձևաչափեր և ընտրել այն, որն ամենահարմարն է Ձեր բիզնեսին:
Աջակցություն և ուսուցում
Նույնիսկ նորեկները մարքեթփլեյսում միայնակ չեն մնում հարցերի հետ։ Ամեն քայլափոխի օգնություն կա՝ զրուցարան տեխնիկական աջակցության հետ, մանրամասն «Գիտելիքների բազա», ինտերակտիվ դասընթացներ և թրեյնինգներ Ozon Ուսուցում հարթակում։
Վաճառողը կարող է քայլ առ քայլ ինքնուրույն սովորել, թե ինչպես կառուցել խանութի աշխատանքը, օպտիմալացնել վաճառքները և կարգավորել լոգիստիկան։ Բոլոր հրահանգները տեսողական են, իսկ նյութերը՝ գործնական։
Եթե հարցեր առաջանան, Ozon-ի աջակցության թիմը միշտ հասանելի է. անմիջապես անձնական հաշվի միջոցով կամ սոցիալական ցանցերում։ Վաճառողները կարող են արագ լուծել ցանկացած խնդիր։
Թափանցիկություն և կանոնավոր վճարումներ
Բյուջեյի պլանավորումը կարևոր է փոքր և միջին բիզնեսի համար: Ozon-ի անձնական հաշվում հասանելի է թափանցիկ վիճակագրությունը՝ ինչ է վաճառվել, երբ կստացվեն վճարումները և ինչ չափով: Վճարումները կատարվում են կանոնավոր՝ յուրաքանչյուր երկու շաբաթը մեկ: Սա օգնում է վերահսկել ֆինանսական հոսքը և վստահորեն զարգացնել բիզնեսը:
Այսօր Ozon-ն արդեն ունի 60.5 միլիոն գնորդ, որոնք ամեն օր կատարում են վեց միլիոն պատվեր: Մարդիկ իրենք են գալիս հարթակ՝ վստահում են մարքեթփլեյսին և գնում են բազմազան ապրանքներ՝ փոքր կենցաղային իրերից մինչև թանկարժեք տեխնիկա: Իսկ Ozon-ի լոգոտիպով յուրաքանչյուր կապույտ փաթեթեի ետևում թաքնված է որևէ մեկի պատմությունը՝ սկսնակ ձեռնարկատեր, ընտանեկան արհեստանոց կամ ընկերություն, որը գտել է նոր հաճախորդներ և ընդլայնել է իր բիզնեսն այստեղ: