Տնտեսական

USD BUY - 390.00+0.00 USD SELL - 392.00+0.00
EUR BUY - 441.00+1.00 EUR SELL - 445.00+0.00
OIL:  BRENT - 67.85+2.08 WTI - 64.45+1.98
COMEX:  GOLD - 3341.30-0.46 SILVER - 32.55-0.21
COMEX:  PLATINUM - 976.90+0.38
LME:  ALUMINIUM - 2365.50-0.69 COPPER - 9188.50-0.16
LME:  NICKEL - 15622.00-0.39 TIN - 30643.00-0.51
LME:  LEAD - 1922.00+0.73 ZINC - 2577.00-0.19
FOREX:  USD/JPY - 142.32-0.20 EUR/GBP - 1.1371+0.05
FOREX:  EUR/USD - 1.1371+0.05 GBP/USD - 1.3266+0.42
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 39142.23-1.33 NASDAQ - 16286.45-0.13
STOCKS US: S&P 500 - 5282.70+0.13
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 34730.28+1.03 TOPIX - 2559.15+1.14
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 21395.14+0.00 SSEC - 3276.73-0.11
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8275.66+0.00 CAC40 - 7285.86-0.60
STOCKS EUR:  DAX - 21205.86-0.49
18/04/2025  CBA:  USD - 390.90-0.04 GBP - 519.04+2.22
18/04/2025  CBA:  EURO - 444.61+0.66
18/04/2025  CBA:  GOLD - 41545.00-221.00 SILVER - 406.06-8.15
Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը
23/09/2015 21:00
Կիսվել

Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը

Շատ հաճախ ընկերությունները դիմում են խորամանկ քայլերի՝ պոտենցյալ սպառողների ուշադրությունը գրավելու և մարդկանց շրջանում հետաքրքրություն առաջացնելու համար: Փորձը ցույց է տալիս, որ լավ «մշակված» խորամանկ բիզնես-լուծումները կարող են բերել մեծ հաջողություններ:

«Բիզնես 24»-ը ներկայացնում է տարբեր ընկերությունների կողմից իրականացված ոչ ստանդարտ մարքեթինգային քայլերի, համարձակ ու անսպասելի մտահաղացումների մասին պատմող հոդվածների շարքը:

Գնել այն ամենն, ինչը կարող է «խանգարել»

Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը

1970-ական թվականներին ԱՄՆ-ում հեղուկ օճառ վաճառում էր միայն մեկ ընկերություն: Հեղուկ օճառ վաճառելու գաղափարի հեղինակը ընկերության հիմնադիր Ռոբերտ Թեյլորն էր: Վերջինս, սակայն, գիտակցում էր, որ հեղուկ օճառի գաղափարի պատենտավորումը անհնար է, քանի որ օճառի հեղուկ տարբերակը վաղուց էր հայտնի, իսկ պարզ մեխանիկական պոմպերը մարդկությունն արդեն հազարամյակներ է, ինչ օգտագործում է: Սա նշանակում էր, որ օճառ արտադրող խոշոր ընկերությունները հեշտությամբ կարող էին սկսել նաև հեղուկ օճառի արտադրությունը՝ առաջ անցնելով Թեյլորի ընկերությունից:

Թեյլորը որոշում է կայացնում գնալ ռիսկային քայլի և գնել երկրում արտադրվող բոլոր պլաստիկե պոմպերը՝ այդպիսի արտադրանք թողարկող միակ 2 ընկերություններին տալով ընդհանուր առմամբ 12 միլիոն դոլարի 100 միլիոն հատ պոմպ արտադրելու պատվեր:

Այսպիսով, չունենալով հեղուկ օճառի վաճառքի համար անհրաժեշտ կարևորագույն մասը օգտագործելու հնարավորություն՝  Թեյլորի մրցակիցնեին ոչինչ չէր մնում, քան հետևել վերջինիս ընկերության հաղթանակին:

Նման ռիսկային քայլից ընդամենը 2 տարի անց Թեյլորն իր բիզնեսը 61 միլիոն դոլարով վաճառում է Colgate-Palmolive ընկերությանը:

«Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը» շարքի մյուս հոդվածները կարդալու համար սեղմեք այստեղ:

18/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
390.90
-0.04
Եվրո (EUR)
444.61
+0.66
Ռուբլի (RUR)
4.79
+0.02
Լարի (GEL)
142.30
+0.06
41545.00
-221.00
Արծաթ
406.06
-8.15