Տնտեսական

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 382.50+0.00
EUR BUY - 439.00+0.50 EUR SELL - 442.50-0.50
OIL:  BRENT - 62.79+0.11 WTI - 58.32+0.24
COMEX:  GOLD - 4144.50-0.46 SILVER - 52.62+1.78
COMEX:  PLATINUM - 1625.00+3.74
LME:  ALUMINIUM - 2786.00+0.22 COPPER - 10777.50+0.54
LME:  NICKEL - 14455.00-1.25 TIN - 36895.00+0.06
LME:  LEAD - 1985.50-1.88 ZINC - 2989.00+0.00
FOREX:  USD/JPY - 156.04+0.16 EUR/GBP - 1.1601+0.11
FOREX:  EUR/USD - 1.1601+0.11 GBP/USD - 1.3251+0.44
STOCKS RUS:  RTSI - 1069.54-0.19
STOCKS US: DOW JONES - 47427.12+0.67 NASDAQ - 23214.69+0.82
STOCKS US: S&P 500 - 6812.61+0.69
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50167.10+1.23 TOPIX - 3368.57+0.39
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25945.93+0.07 SSEC - 3875.26+0.29
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9691.58+0.85 CAC40 - 8096.43+0.88
STOCKS EUR:  DAX - 23726.22+1.11
27/11/2025  CBA:  USD - 381.07-0.05 GBP - 503.97+2.42
27/11/2025  CBA:  EURO - 441.47+0.4
27/11/2025  CBA:  GOLD - 50717+154 SILVER - 642.97+15.54
Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը
23/09/2015 21:00
Կիսվել

Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը

Շատ հաճախ ընկերությունները դիմում են խորամանկ քայլերի՝ պոտենցյալ սպառողների ուշադրությունը գրավելու և մարդկանց շրջանում հետաքրքրություն առաջացնելու համար: Փորձը ցույց է տալիս, որ լավ «մշակված» խորամանկ բիզնես-լուծումները կարող են բերել մեծ հաջողություններ:

«Բիզնես 24»-ը ներկայացնում է տարբեր ընկերությունների կողմից իրականացված ոչ ստանդարտ մարքեթինգային քայլերի, համարձակ ու անսպասելի մտահաղացումների մասին պատմող հոդվածների շարքը:

Գնել այն ամենն, ինչը կարող է «խանգարել»

1970-ական թվականներին ԱՄՆ-ում հեղուկ օճառ վաճառում էր միայն մեկ ընկերություն: Հեղուկ օճառ վաճառելու գաղափարի հեղինակը ընկերության հիմնադիր Ռոբերտ Թեյլորն էր: Վերջինս, սակայն, գիտակցում էր, որ հեղուկ օճառի գաղափարի պատենտավորումը անհնար է, քանի որ օճառի հեղուկ տարբերակը վաղուց էր հայտնի, իսկ պարզ մեխանիկական պոմպերը մարդկությունն արդեն հազարամյակներ է, ինչ օգտագործում է: Սա նշանակում էր, որ օճառ արտադրող խոշոր ընկերությունները հեշտությամբ կարող էին սկսել նաև հեղուկ օճառի արտադրությունը՝ առաջ անցնելով Թեյլորի ընկերությունից:

Թեյլորը որոշում է կայացնում գնալ ռիսկային քայլի և գնել երկրում արտադրվող բոլոր պլաստիկե պոմպերը՝ այդպիսի արտադրանք թողարկող միակ 2 ընկերություններին տալով ընդհանուր առմամբ 12 միլիոն դոլարի 100 միլիոն հատ պոմպ արտադրելու պատվեր:

Այսպիսով, չունենալով հեղուկ օճառի վաճառքի համար անհրաժեշտ կարևորագույն մասը օգտագործելու հնարավորություն՝  Թեյլորի մրցակիցնեին ոչինչ չէր մնում, քան հետևել վերջինիս ընկերության հաղթանակին:

Նման ռիսկային քայլից ընդամենը 2 տարի անց Թեյլորն իր բիզնեսը 61 միլիոն դոլարով վաճառում է Colgate-Palmolive ընկերությանը:

«Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը» շարքի մյուս հոդվածները կարդալու համար սեղմեք այստեղ:

27/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.07
-0.05
Եվրո (EUR)
441.47
+0.4
Ռուբլի (RUR)
4.855
+0.016
Լարի (GEL)
141.14
+0.02
50717
+154
Արծաթ
642.97
+15.54