Տնտեսական

USD BUY - 384.00+0.00 USD SELL - 387.00+0.50
EUR BUY - 447.00-1.00 EUR SELL - 458.00+1.00
OIL:  BRENT - 67.13+1.10 WTI - 65.45+1.07
COMEX:  GOLD - 3349.70+0.51 SILVER - 36.02+0.47
COMEX:  PLATINUM - 1369.00+0.91
LME:  ALUMINIUM - 2598.50+0.04 COPPER - 9934.00+0.66
LME:  NICKEL - 15206.00-0.06 TIN - 33661.00-0.16
LME:  LEAD - 2038.00-0.34 ZINC - 2714.00-1.36
FOREX:  USD/JPY - 143.47-0.26 EUR/GBP - 1.18+0.07
FOREX:  EUR/USD - 1.18+0.07 GBP/USD - 1.3742+0.00
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.28+0.18
STOCKS US: DOW JONES - 44494.94+0.91 NASDAQ - 20202.89-0.82
STOCKS US: S&P 500 - 6198.01-0.11
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39762.48-0.56 TOPIX - 2826.04-0.21
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24221.41+0.62 SSEC - 3454.79-0.09
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8785.33+0.28 CAC40 - 7662.59-0.04
STOCKS EUR:  DAX - 23673.29-0.99
02/07/2025  CBA:  USD - 384.51-0.81 GBP - 526.78-3.92
02/07/2025  CBA:  EURO - 452.41-2.65
02/07/2025  CBA:  GOLD - 41401+675 SILVER - 451.29+5.62
Հրանտ Բագրատյան. «Բաց երկնքի քաղաքականությունը պետք է փոխվի։ Դա ռեֆորմ չէր, այլ ինքնախարազանում»
27/06/2019 14:06
Կիսվել

Հրանտ Բագրատյան. «Բաց երկնքի քաղաքականությունը պետք է փոխվի։ Դա ռեֆորմ չէր, այլ ինքնախարազանում»

ՀՀ նախկին վարչապետ, քաղաքական գործիչ և տնտեսագետ Հրանտ Բագրատյանն իր ֆեյսբուքյան էջում գրառում է կատարել՝ անդրադառնալով գործող կառավարության քայլերին։

Ներկայացնում ենք նրա ֆեյսբուքյան ստատուսը.

«Բարեփոխումների բացակայությունը գործող կառավարության գործունեության բնորոշ գծերից է։ Դա փոխհատուցվում է վիճակագրական թվերը սուտի ոլորտների (վիճակախաղ և այլն) հաշվին ուռճացնելով։ Մեզ պետք է շուրջ 100 կառուցվածքային և ինստիտուցիոնալ ռեֆորմ և 300-350 մակրոտնտեսական ստարտափ։ 15 ամսում ոչինչ արված չէ։ Ստորև ներկայացնում եմ ևս մի քանի ստարտափ։
Վերականգնել օդային ոլորտում օդանավակայանի, ավիափոխադրողի և ավիավառելիքի (նավթի) մատակարարումների պարտադիր տարանջատումը 1993-ին իրականացված բարեփոխումների ոգով։ 1998-ից հետո Զվարթնոց օդանավակայանի կոնցեսիայի առնչությամբ այն խախտվել է։ Օդանավակայանը նաև ավիանավթ է մատակարարում։ Ի դեպ, նույն բարեփոխումը 1993-ին արվել է էլեկտրաէներգետիկայի ասպարեզում. գեներացիան տարանջատվել է բարձրավոլտից, իսկ վերջինս մանրածախ ցանցերից։ Առաջիկայում այս սկզբունքի խաթարումը կարող է հանգեցնել էլեկտրաէներգիայի շուրջօրյա մատակարարման խափանմանը։ ՀՀ-ն տարածաշրջանում գրեթե միակ երկիրն է, որտեղ ոչ ավանդական էներգետիկան (արև, քամի) գրեթե 0-կան վիճակում է։ Եվրոպական երկրները, Ուկրաինան և Վրաստանը արդեն 3-15% սահմանագծի վրա են։
Ավիացիայի ոլորտում մենաշնորհային ծառայությունների առկայության դեպքում (օրինակ, Զվարթնոց օդանավակայանի վերգետնյա ծառայությունները) դրանց սակագները պետք է հաստատվեն Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի կողմից։
Բաց երկնքի քաղաքականությունը ՀՀ կառավարության կողմից իրականացվել է հապճեպ և առանց նախապատրաստությունների։ Արդյունքում օտարերկրյա ավիափոխադրողները Հայաստանում ստանում են ոչ դիսկրիմանացիոն ռեժիմ, իսկ ահա հայկական ավիափոխադրողներին նման ռեժիմ չի տրամադրվում։ Սա անընդունելի է։ Մեր ավիափոխադրողները պետք է ստանան նույն իրավունքները։ Բաց երկնքի քաղաքականությունը պետք է փոխվի։ Դա ռեֆորմ չէր, այլ ինքնախարազանում։ Նպատակը հայկական ավիացիայի ոչնչացումն էր։ Ու այդպես էլ եղավ։
Հարկ ենք համարում նշել նաև օդի հարկի պարագան։ Անհասկանալի է նման հարկային գործիքի առկայությունը միայն օդային կապով աշխատող երկրում։ Ի՞նչու պետք է այս պարագայում ավիացիան լրացուցիչ հարկավորվի։
Միայն այս առաջարկները կարող են շեշտակիորեն ավելացնել ավիափոխադրումները, վերականգնել ազգային փոխադրողներին և ստանալ ՀՆԱ հավելաճ։ 90-ականների կեսերին մեր ավիացիան փոխադրում էր 1-1.2 մլն ուղևոր, մինչև 100-120 հազ տոննա բեռ։ Վրացականը փոխադրում էր սոսկ 0.4-0.5 մլն ուղևոր։ Այսօր, ճիշտ է, մենք փոխադրում ենք 3 մլն ուղևոր (բնական է, պիտի աճեր), բայց վրացիները փոխադրում են 6 մլն (աճ 12-15 անգամ)։ Այսօր մենք փոխադրում ենք սոսկ 18-20 հազ տոննա բեռ»։

02/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
384.51
-0.81
Եվրո (EUR)
452.41
-2.65
Ռուբլի (RUR)
4.8926
-0.0166
Լարի (GEL)
141.37
-0.24
41401
+675
Արծաթ
451.29
+5.62