Բլոգ

USD BUY - 360.00+0.00 USD SELL - 361.00-0.50
EUR BUY - 400.00-1.00 EUR SELL - 403.00-1.00
OIL:  BRENT - 96.55-1.45 WTI - 89.63-1.32
COMEX:  GOLD - 4065.90+0.03 SILVER - 51.85+0.10
COMEX:  PLATINUM - 1546.40+0.62
LME:  ALUMINIUM - 3062.50-0.21 COPPER - 13768.00-2.73
LME:  NICKEL - 16353.00+7.09 TIN - 46467.00-4.92
LME:  LEAD - 1885.50-1.26 ZINC - 3711.00-3.42
FOREX:  USD/JPY - 158.26-0.11 EUR/GBP - 1.116+0.15
FOREX:  EUR/USD - 1.116+0.15 GBP/USD - 1.3384+0.26
STOCKS RUS:  RTSI - 949.88-0.14
STOCKS US: DOW JONES - 51285.73-0.46 NASDAQ - 24579.43+1.09
STOCKS US: S&P 500 - 7376.86+0.31
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 58775.50+2.33 TOPIX - 3818.16+2.97
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24448.95-0.13 SSEC - 3660.79+0.32
STOCKS EUR:  FTSE100 - 10673.94-1.01 CAC40 - 8139.00-0.81
STOCKS EUR:  DAX - 25820.36-1.92
09/11/2026  CBA:  USD - 360.43+0.09 GBP - 483.66+1.02
09/11/2026  CBA:  EURO - 403.36+0.75
09/11/2026  CBA:  GOLD - 46927-721 SILVER - 602.81-9.12
Ինչ փոփոխություններ են լինելու Բիզնես 24-ի «Աշխատավարձի Հաշվիչ»-ում 2020թ. հունվարի 1-ից
27/10/2019 12:17
Կիսվել

Ինչ փոփոխություններ են լինելու Բիզնես 24-ի «Աշխատավարձի Հաշվիչ»-ում 2020թ. հունվարի 1-ից

Բիզնես 24-ի Աշխատավարձի հաշվիչը օգտատերերի կողմից առավել պահանջված գործիքներից է։ Հարկային փոփոխությունների արդյունքում 2019թ.-ի դեկտեմբերի 15-ից Աշխատավարձի հաշվիչի դրույքաչափերը կփոխվեն՝ 2020թ.-ի հունվարի 1-ից գործող օրենքի համաձայն։

2019թ. հունիսի 25-ին Ազգային Ժողովն ընդունեց Հարկային փոփոխությունների փաթեթը, որի դրույթների մեկը վերաբերում է Աշխատավարձից պահվող եկամտահարկին։

Իրականացված փոփոխությունների արդյունքում եկամտահարկը համահարթեցվել է և 2020թ. հունվարի 1-ից կկազմի 23%, 2021թ. սկզբից՝ 22%, 2022թ.հունվարի՝ 21% և 2023թ. սկզբից՝ 20%։

Փոփոխություններ են լինելու նաև կուտակային կենսաթոշակային դրույքաչափերում՝ սակայն 2021թ. հունվարի 1-ից։

Այժմ գործում է սոցիալական վճարի հետևյալ դրույքաչափը՝ 2.5%, եթե աշխատավարձի ամսական չափը փոքր է (կամ հավասար) 500,000 դրամից և 10%-ի ու 37,500 դրամի տարբերության չափով, եթե աշխատավարձի ամսական չափն ավել է 500,000 դրամից։ Կատարվող կուտակային հատկացումների և այդ անձանց եկամուտներից հաշվարկված և փոխանցված (գանձված) սոցիալական վճարի տարբերությունը չի կարող գերազանցել ամսական 37,500 դրամը:

2021թ. սկզբից սոցիալական վճարի չափը կլինի 3.5%, եթե աշխատավարձի ամսական չափը փոքր է (կամ հավասար) 500,000 դրամից և 10%-ի ու 32,500 դրամի տարբերության չափով, եթե աշխատավարձի ամսական չափն ավել է 500,000 դրամից։ Կատարվող կուտակային հատկացումների և այդ անձանց եկամուտներից հաշվարկված և փոխանցված (գանձված) սոցիալական վճարի տարբերությունը չի կարող գերազանցել ամսական 32,500 դրամը:

2022թ. սկզբից սոցիալական վճարի չափը կլինի 4.5%, եթե աշխատավարձի ամսական չափը փոքր է (կամ հավասար) 500,000 դրամից և 10%-ի ու 27,500 դրամի տարբերության չափով, եթե աշխատավարձի ամսական չափն ավել է 500,000 դրամից։ Կատարվող կուտակային հատկացումների և այդ անձանց եկամուտներից հաշվարկված և փոխանցված (գանձված) սոցիալական վճարի տարբերությունը չի կարող գերազանցել ամսական 27,500 դրամը:

09/11/2026
դրամ
Դոլար (USD)
360.43
+0.09
Եվրո (EUR)
403.36
+0.75
Ռուբլի (RUR)
4.3787
-0.0214
Լարի (GEL)
138.94
-0.01
46927
-721
Արծաթ
602.81
-9.12