Բիզնես

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 441.50-2.50 EUR SELL - 445.00-2.00
OIL:  BRENT - 65.04-1.31 WTI - 61.38-1.21
COMEX:  GOLD - 3976.60-1.72 SILVER - 47.22-2.26
COMEX:  PLATINUM - 1635.10-2.96
LME:  ALUMINIUM - 2798.50+3.94 COPPER - 10867.50+3.59
LME:  NICKEL - 15492.00+1.14 TIN - 37060.00+0.47
LME:  LEAD - 2030.00+0.30 ZINC - 3010.50-0.33
FOREX:  USD/JPY - 152.71+0.09 EUR/GBP - 1.1568-0.65
FOREX:  EUR/USD - 1.1568-0.65 GBP/USD - 1.3305-0.81
STOCKS RUS:  RTSI - 1020.93+3.13
STOCKS US: DOW JONES - 46358.42-0.52 NASDAQ - 23024.63-0.08
STOCKS US: S&P 500 - 6735.11-0.28
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 48088.80-1.01 TOPIX - 3197.59-1.85
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26290.32-1.73 SSEC - 3897.03-0.94
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9509.40-0.41 CAC40 - 8041.36-0.23
STOCKS EUR:  DAX - 24611.25+0.06
10/10/2025  CBA:  USD - 382.68+0.13 GBP - 507.66-3.58
10/10/2025  CBA:  EURO - 442.8-1.65
10/10/2025  CBA:  GOLD - 49451-239 SILVER - 611.54+8.81
ՎԻՎԱՍԵԼ ՄՏՍ – ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐ ԲՈՒՀԵՐԻ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
05/03/2010 18:53
Կիսվել

ՎԻՎԱՍԵԼ ՄՏՍ – ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐ ԲՈՒՀԵՐԻ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ

ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ից («ՄՏՍ» ԲԲԸ դուստր ձեռնարկություն) «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են կարիերայի զարգացման ծրագրի շրջանակներում կազմակերպած մեկշաբաթյա ինտերակտիվ դասընթացի ավարտի մասին: Նախաձեռնության նպատակն էր  լրացնել կոմերցիոն ուսմունքի և շուկայի պահանջի միջև գոյություն ունեցող բացը`այդ կերպ աջակցելով Հայաստանի բարձրագույն ուսումնական համակարգին:

Կոմերցիոն վարչությունը հերթական շոշափելի քայլով շարունակում է տարածել կարևոր այն առաքելությունը, որը տևական ժամանակ Հայաստանի և սփյուռքի ուսանողների համար իրականացնում է ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը:  

Հինգ օր անընդմեջ` մարտի 1-ից մինչև մարտի 5-ը, կոմերցիոն վարչության վաճառքների, մարքեթինգի և հաղորդակցման բաժինների ներկայացուցիչներն ինտերակտիվ դասընթացներ անցկացրեցին հայաստանյան բուհերի ուսանողների համար` հետևյալ ուսմունքների և կիրառական գիտությունների կիրառման մոտեցումների և գաղափարախոսության վերաբերյալ. ռազմավարական մարքեթինգի կառավարում, մարքեթինգային ուսումնասիրություններ, հետվճարային և կանխավճարային ապրանքների մշակում, ապրանքների և ծառայությունների գովազդ և խթանում, կորպորատիվ վաճառք, առաքման ուղիներ և աշխատանք` հատուկ հաճախորդների հետ, կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության տեսություն և կիրառում, հասարակության հետ կապեր, մասնավորապես` կորպորատիվ հաղորդակցություն և հեղինակությա  կառավարում: ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը ձգտում է աջակցել Հայաստանի բարձրագույն ուսումնական համակարգին` հատուկ ուշադրություն դարձնելով ինտեգրված մարքեթինգային հաղորդակցմանը:

Դասախոսները` ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի համապատասխան բաժինների մասնագետները, անցկացրեցին ինտերակտիվ դասընթացներ` օգտագործելով գործնական օրինակներ ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի փորձից: Ուսանողները մասնակցեցին նախօրեին անցկացրած հետազոտությունների արդյունքների վրա հիմնված ապրանքների ստեղծման գործընթացին: Մարթեքինգի մասնագետների օգնությամբ ուսանողները ստեղծեցին հատուկ` «Ուսանող» սակագնային փաթեթը:

Ուսանողներին ավարտական վկայականներ հանձնելու արարողության ընթացքում ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանն ասաց. «Բոլոր  գործատուներն անխտիր ցանկանում են, որ իրենց մոտ աշխատեն բիզնեսի և տեխնոլոգիաների ոլորտում հմտություններ ունեցող մարդիկ: ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ն ուրախությամբ է մասնակցում երիտասարդ մասնագետների զարգացման գործին` սկսելով ներդրումներ կատարել բարձր կուրսի ուսանողների կրթության ոլորտում: Ապագայում, երբ հեռահաղորդակցության տեխնոլոգիաներն ավելի զարգացած լինեն, կսկսվի ավելի շատ զգացվել տեխնոլոգիաներին տիրապետող երիտասարդների պահանջարկը, ովքեր և կդառնան գործարարության ոլորտում ապագայի առաջնորդներ»:    

Ուսանողները բարձր` 8-10 բալով (առավելագույնը 10), գնահատեցին բոլոր դասընթացները: Նրանք հանդես եկան խնդրանքով` կազմակերպել այլ դասընթացներ կառավարման, որակի կառավարման և մարդկային ռեսուրսների կառավարման, ինչպես նաև էկոնոմիկայի բնագավառներում:

Կոմերցիոն դասընթացների հաջողությունը ևս մեկ անգամ ապացուցեց, որ հայաստանյան բուհերի համար ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ն ունի կիրառական գիտությունների գործնական գիտելիքներ ձեռք բերելու յուրահատուկ կենտրոնի հեղինակություն:

Հիշեցնենք, որ ՎիվաՍել–ՄՏՍ-ը (Ղ-Տելեկոմ ՓԲԸ) Հայաստանում շարժական կապի առաջատար օպերատոր է, որը տրամադրում է ձայնային և տվյալների փոխանցման ծառայությունների բազմազան տեսականի: Իր հիմնադրման օրվանից` 2005թ. հուլիսի 1-ից, կարճ ժամանակամիջոցում ՎիվաՍել–ՄՏՍ-ը կարողացել է ստեղծել համահանրապետական ցանց և բաժանորդների զգալի բազա: ՎիվաՍել–ՄՏՍ-ը Հայաստանի շարժական հեռահաղորդակցության շուկայում նորարարական տեսականու և ծառայությունների զարգացման ու առաջարկի առաջատարն է: Հավելյալ տեղեկություններ ստանալու համար այցելեք www.vivacell.am:

«Բջջային Հեռահամակարգեր» ԲԲԸ-ն (ՄՏՍ) Ռուսատանի եւ ԱՊՀ երկրների բջջային կապի խոշորագույն օպերատորն է: Դուստր ձեռնարկությունների հետ միասին կազմակերպությունը սպասարկում է ավելի, քան 97.46 միլիոն բաժանորդի: Ռուսաստանի 82 տարածաշրջանների բնակչությունը, ինչպես նաեւ Բելառուսի, Ուկրաինայի, Ուզբեկստանի եւ Թուրքմենստանի բնակչությունը, որտեղ ՄՏՍ-ը եւ իր դուստր ձեռնարկություններն ունեն լիցենզիա GSM ստանդարտներին համապատասխան ծառայություններ մատուցելու համար, կազմում է ավելի քան 230 միլիոն մարդ: 2000թ-ից «ՄՏՍ»-ի բաժնետոմսերը գնանշված են Նյու Յորքի բորսայում MBT ծածկագրի տակ: Հավելյալ տեղեկություններ ստանալու համար այցելեք www.mts.ru:

10/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.68
+0.13
Եվրո (EUR)
442.8
-1.65
Ռուբլի (RUR)
4.7105
+0.0161
Լարի (GEL)
141.21
+0.09
49451
-239
Արծաթ
611.54
+8.81