Բիզնես

USD BUY - 381.50-0.50 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 444.00+1.00 EUR SELL - 448.50-0.50
OIL:  BRENT - 60.84-0.43 WTI - 57.32-0.03
COMEX:  GOLD - 4362.20+1.98 SILVER - 50.79-0.33
COMEX:  PLATINUM - 1648.20+1.37
LME:  ALUMINIUM - 2777.50+1.07 COPPER - 10604.50+0.82
LME:  NICKEL - 15126.00-1.01 TIN - 35037.00-3.14
LME:  LEAD - 1970.00-2.50 ZINC - 2933.50-2.27
FOREX:  USD/JPY - 151.07+0.20 EUR/GBP - 1.1631-0.30
FOREX:  EUR/USD - 1.1631-0.30 GBP/USD - 1.3387-0.36
STOCKS RUS:  RTSI - 1062.81+0.41
STOCKS US: DOW JONES - 46706.58+1.12 NASDAQ - 22990.54+1.37
STOCKS US: S&P 500 - 6735.13+1.07
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 49185.50+3.37 TOPIX - 3248.45+2.46
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25858.83+2.42 SSEC - 3863.89+0.63
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9403.57+0.52 CAC40 - 8206.07+0.39
STOCKS EUR:  DAX - 24258.80+1.80
20/10/2025  CBA:  USD - 383.01+0.42 GBP - 513.5-0.39
20/10/2025  CBA:  EURO - 446.28-0.97
20/10/2025  CBA:  GOLD - 52024-400 SILVER - 666.19+14.01
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է
04/11/2022 12:45
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2022թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 18%-ով կամ 73.96 մլրդ դոլարով և կազմել 482.21 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 278.29 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 32%-ով կամ 68.1 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին Microsoft-ը 3-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 274.82 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 25.57 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին բրենդը երկրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 251.75 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 28%-ով կամ 54.94 մլրդ դոլարով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 87.69 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 17%-ով կամ 13.05 մլրդ դոլարով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 59.76 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 5.65 մլրդ դոլար։

Coca-Cola-ն յոթերորդն է՝ 57.53 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքը նվազել է 47 մլն դոլարով։

Mercedes-Benz-ը 8-րդն է՝ 56.1 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 5.24 մլրդ դոլարով։

Disney-ը իններորդն է ՝ 50.32 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով կամ 6.14 մլրդ դոլարով։

Nike-ը 10-րդն է՝ 50.29 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 18%-ով կամ 7.75 մլրդ դոլարով։

2022թ.-ի ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Microsoft` +32%, Tesla` 32%, Chanel` +32%, Ferrari` +31%, LEGO` +30%, Google` +28%, HERMES` +27%, Dior` +27%, Adobe` +23%, Gucci` +23%, Allianz` +23%, Mastercard` +23%, Louis Vuitton` +21%, Siemens` +21%, Prada` +21%:

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. AirBnb` 13.42 մլրդ, Red Bull` 11.55 մլրդ և Xiaomi` 7.33 մլրդ դոլար։

20/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.01
+0.42
Եվրո (EUR)
446.28
-0.97
Ռուբլի (RUR)
4.7349
+0.0255
Լարի (GEL)
141.4
+0.04
52024
-400
Արծաթ
666.19
+14.01