Բիզնես

USD BUY - 402.00+0.00 USD SELL - 406.00+0.00
EUR BUY - 434.00+1.00 EUR SELL - 441.00+1.00
OIL:  BRENT - 82.66-0.95 WTI - 77.31-2.75
COMEX:  GOLD - 2041.40+0.59 SILVER - 23.20+0.87
COMEX:  PLATINUM - 915.90+1.52
LME:  ALUMINIUM - 2183.50-0.91 COPPER - 8449.00+0.05
LME:  NICKEL - 16360.00-0.37 TIN - 26500.00-0.56
LME:  LEAD - 2041.00-0.24 ZINC - 2372.00-0.46
FOREX:  USD/JPY - 149.9-0.27 EUR/GBP - 1.0816+0.46
FOREX:  EUR/USD - 1.0816+0.46 GBP/USD - 1.2631+0.37
STOCKS RUS:  RTSI - 1093.57-1.09
STOCKS US: DOW JONES - 38563.80-0.17 NASDAQ - 15630.78-0.92
STOCKS US: S&P 500 - 4975.51-0.60
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38262.16-0.26 TOPIX - 2627.30-0.19
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 16503.10+1.57 SSEC - 2950.96+0.97
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7719.21-0.12 CAC40 - 7795.22+0.34
STOCKS EUR:  DAX - 17068.43-0.14
21/02/2024  CBA:  USD - 404.34-0.13 GBP - 510.24+0.24
21/02/2024  CBA:  EURO - 436.65-0.22
21/02/2024  CBA:  GOLD - 26377.96+148.22 SILVER - 299.78-0.42
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է
04/11/2022 12:45
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2022թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 18%-ով կամ 73.96 մլրդ դոլարով և կազմել 482.21 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 278.29 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 32%-ով կամ 68.1 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին Microsoft-ը 3-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 274.82 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 25.57 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին բրենդը երկրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 251.75 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 28%-ով կամ 54.94 մլրդ դոլարով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 87.69 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 17%-ով կամ 13.05 մլրդ դոլարով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 59.76 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 5.65 մլրդ դոլար։

Coca-Cola-ն յոթերորդն է՝ 57.53 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքը նվազել է 47 մլն դոլարով։

Mercedes-Benz-ը 8-րդն է՝ 56.1 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 5.24 մլրդ դոլարով։

Disney-ը իններորդն է ՝ 50.32 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով կամ 6.14 մլրդ դոլարով։

Nike-ը 10-րդն է՝ 50.29 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 18%-ով կամ 7.75 մլրդ դոլարով։

2022թ.-ի ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Microsoft` +32%, Tesla` 32%, Chanel` +32%, Ferrari` +31%, LEGO` +30%, Google` +28%, HERMES` +27%, Dior` +27%, Adobe` +23%, Gucci` +23%, Allianz` +23%, Mastercard` +23%, Louis Vuitton` +21%, Siemens` +21%, Prada` +21%:

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. AirBnb` 13.42 մլրդ, Red Bull` 11.55 մլրդ և Xiaomi` 7.33 մլրդ դոլար։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

21/02/2024
դրամ
Դոլար (USD)
404.34
-0.13
Եվրո (EUR)
436.65
-0.22
Ռուբլի (RUR)
4.37
-0.01
Լարի (GEL)
152.73
-0.39
26377.96
+148.22
Արծաթ
299.78
-0.42