Բիզնես

USD BUY - 384.00+1.00 USD SELL - 386.50+0.00
EUR BUY - 432.00+2.00 EUR SELL - 439.00+2.00
OIL:  BRENT - 66.35+1.27 WTI - 63.01+0.43
COMEX:  GOLD - 3309.00+2.99 SILVER - 33.26+2.94
COMEX:  PLATINUM - 1058.80+5.34
LME:  ALUMINIUM - 2471.50+0.88 COPPER - 9519.50-0.04
LME:  NICKEL - 15518.00-0.28 TIN - 33083.00+0.56
LME:  LEAD - 1980.50+0.97 ZINC - 2710.50+1.27
FOREX:  USD/JPY - 143.83-0.68 EUR/GBP - 1.1327+0.75
FOREX:  EUR/USD - 1.1327+0.75 GBP/USD - 1.3427+0.49
STOCKS RUS:  RTSI - 1107.54-1.92
STOCKS US: DOW JONES - 42677.24-0.27 NASDAQ - 19142.71-0.38
STOCKS US: S&P 500 - 5940.46-0.39
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37298.98-0.61 TOPIX - 2732.88-0.22
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23827.78+0.62 SSEC - 3387.57+0.21
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8781.12+0.94 CAC40 - 7942.42+0.75
STOCKS EUR:  DAX - 24036.11+0.42
21/05/2025  CBA:  USD - 385.06+0.14 GBP - 516.29+1.92
21/05/2025  CBA:  EURO - 436.58+3.74
21/05/2025  CBA:  GOLD - 40378.00+403.00 SILVER - 402.35-0.10
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է
04/11/2022 12:45
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2022թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 18%-ով կամ 73.96 մլրդ դոլարով և կազմել 482.21 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 278.29 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 32%-ով կամ 68.1 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին Microsoft-ը 3-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 274.82 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 25.57 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին բրենդը երկրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 251.75 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 28%-ով կամ 54.94 մլրդ դոլարով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 87.69 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 17%-ով կամ 13.05 մլրդ դոլարով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 59.76 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 5.65 մլրդ դոլար։

Coca-Cola-ն յոթերորդն է՝ 57.53 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքը նվազել է 47 մլն դոլարով։

Mercedes-Benz-ը 8-րդն է՝ 56.1 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 5.24 մլրդ դոլարով։

Disney-ը իններորդն է ՝ 50.32 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով կամ 6.14 մլրդ դոլարով։

Nike-ը 10-րդն է՝ 50.29 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 18%-ով կամ 7.75 մլրդ դոլարով։

2022թ.-ի ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Microsoft` +32%, Tesla` 32%, Chanel` +32%, Ferrari` +31%, LEGO` +30%, Google` +28%, HERMES` +27%, Dior` +27%, Adobe` +23%, Gucci` +23%, Allianz` +23%, Mastercard` +23%, Louis Vuitton` +21%, Siemens` +21%, Prada` +21%:

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. AirBnb` 13.42 մլրդ, Red Bull` 11.55 մլրդ և Xiaomi` 7.33 մլրդ դոլար։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

21/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
385.06
+0.14
Եվրո (EUR)
436.58
+3.74
Ռուբլի (RUR)
4.80
+0.03
Լարի (GEL)
140.61
+0.08
40378.00
+403.00
Արծաթ
402.35
-0.10