Բիզնես

USD BUY - 385.00-1.00 USD SELL - 390.00+0.50
EUR BUY - 417.00+1.00 EUR SELL - 425.00+1.00
OIL:  BRENT - 82.54+1.79 WTI - 78.46+1.92
COMEX:  GOLD - 2370.30-0.14 SILVER - 27.95-0.46
COMEX:  PLATINUM - 947.20-0.23
LME:  ALUMINIUM - 2270.50-1.30 COPPER - 9122.00+0.20
LME:  NICKEL - 15769.00-0.37 TIN - 29416.00-1.26
LME:  LEAD - 2028.50-0.76 ZINC - 2681.00-0.15
FOREX:  USD/JPY - 153.77+0.87 EUR/GBP - 1.0857+0.16
FOREX:  EUR/USD - 1.0857+0.16 GBP/USD - 1.2862-0.22
STOCKS RUS:  RTSI - 1121.76+0.99
STOCKS US: DOW JONES - 39935.07+0.20 NASDAQ - 17181.72-0.93
STOCKS US: S&P 500 - 5399.22-0.51
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37667.41-0.53 TOPIX - 2699.54-0.38
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 17021.31+0.10 SSEC - 2890.90+0.14
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8186.35+0.40 CAC40 - 7427.02-1.15
STOCKS EUR:  DAX - 18298.72-0.48
26/07/2024  CBA:  USD - 388.40+0.51 GBP - 499.99+0.58
26/07/2024  CBA:  EURO - 421.65+0.71
26/07/2024  CBA:  GOLD - 29522.59-675.20 SILVER - 349.52-15.75
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է
04/11/2022 12:45
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2022թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 18%-ով կամ 73.96 մլրդ դոլարով և կազմել 482.21 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 278.29 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 32%-ով կամ 68.1 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին Microsoft-ը 3-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 274.82 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 25.57 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին բրենդը երկրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 251.75 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 28%-ով կամ 54.94 մլրդ դոլարով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 87.69 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 17%-ով կամ 13.05 մլրդ դոլարով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 59.76 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 5.65 մլրդ դոլար։

Coca-Cola-ն յոթերորդն է՝ 57.53 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքը նվազել է 47 մլն դոլարով։

Mercedes-Benz-ը 8-րդն է՝ 56.1 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 5.24 մլրդ դոլարով։

Disney-ը իններորդն է ՝ 50.32 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով կամ 6.14 մլրդ դոլարով։

Nike-ը 10-րդն է՝ 50.29 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 18%-ով կամ 7.75 մլրդ դոլարով։

2022թ.-ի ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Microsoft` +32%, Tesla` 32%, Chanel` +32%, Ferrari` +31%, LEGO` +30%, Google` +28%, HERMES` +27%, Dior` +27%, Adobe` +23%, Gucci` +23%, Allianz` +23%, Mastercard` +23%, Louis Vuitton` +21%, Siemens` +21%, Prada` +21%:

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. AirBnb` 13.42 մլրդ, Red Bull` 11.55 մլրդ և Xiaomi` 7.33 մլրդ դոլար։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

26/07/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.40
+0.51
Եվրո (EUR)
421.65
+0.71
Ռուբլի (RUR)
4.55
+0.07
Լարի (GEL)
143.35
+0.64
29522.59
-675.20
Արծաթ
349.52
-15.75