Բիզնես

USD BUY - 389.50+0.00 USD SELL - 393.50+0.00
EUR BUY - 427.00+0.00 EUR SELL - 436.00-2.00
OIL:  BRENT - 63.09-3.80 WTI - 59.57-4.41
COMEX:  GOLD - 3044.10-0.39 SILVER - 29.80+0.00
COMEX:  PLATINUM - 913.10-0.24
LME:  ALUMINIUM - 2378.50-2.84 COPPER - 8780.00-6.26
LME:  NICKEL - 14758.00-6.19 TIN - 35378.00-5.24
LME:  LEAD - 1906.00-2.53 ZINC - 2657.00-2.08
FOREX:  USD/JPY - 145.75-0.78 EUR/GBP - 1.1014+0.54
FOREX:  EUR/USD - 1.1014+0.54 GBP/USD - 1.2905+0.12
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 38314.86-5.50 NASDAQ - 15587.79-5.82
STOCKS US: S&P 500 - 5074.08-5.97
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 31136.58-7.83 TOPIX - 2288.66-7.79
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19828.30-13.22 SSEC - 3096.58-7.34
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8054.98-4.95 CAC40 - 7274.95-4.26
STOCKS EUR:  DAX - 20641.72-4.95
07/04/2025  CBA:  USD - 391.14-0.08 GBP - 501.60-6.79
07/04/2025  CBA:  EURO - 428.65-2.63
07/04/2025  CBA:  GOLD - 38412.00-808.00 SILVER - 394.11-14.36
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է
04/11/2022 12:45
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2022թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 18%-ով կամ 73.96 մլրդ դոլարով և կազմել 482.21 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 278.29 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 32%-ով կամ 68.1 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին Microsoft-ը 3-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 274.82 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 25.57 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին բրենդը երկրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 251.75 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 28%-ով կամ 54.94 մլրդ դոլարով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 87.69 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 17%-ով կամ 13.05 մլրդ դոլարով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 59.76 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 5.65 մլրդ դոլար։

Coca-Cola-ն յոթերորդն է՝ 57.53 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքը նվազել է 47 մլն դոլարով։

Mercedes-Benz-ը 8-րդն է՝ 56.1 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 5.24 մլրդ դոլարով։

Disney-ը իններորդն է ՝ 50.32 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով կամ 6.14 մլրդ դոլարով։

Nike-ը 10-րդն է՝ 50.29 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 18%-ով կամ 7.75 մլրդ դոլարով։

2022թ.-ի ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Microsoft` +32%, Tesla` 32%, Chanel` +32%, Ferrari` +31%, LEGO` +30%, Google` +28%, HERMES` +27%, Dior` +27%, Adobe` +23%, Gucci` +23%, Allianz` +23%, Mastercard` +23%, Louis Vuitton` +21%, Siemens` +21%, Prada` +21%:

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. AirBnb` 13.42 մլրդ, Red Bull` 11.55 մլրդ և Xiaomi` 7.33 մլրդ դոլար։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

07/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
391.14
-0.08
Եվրո (EUR)
428.65
-2.63
Ռուբլի (RUR)
4.55
-0.08
Լարի (GEL)
142.05
-0.03
38412.00
-808.00
Արծաթ
394.11
-14.36