09/01/2012 11:45
ՃԳՆԱԺԱՄՆ ՈՒ ԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴՆԵՐԸ
ճոխությունն ու շքեղությունը ճգնաժամի դեմ «անպարտելի» են: Ամբողջ աշխարհում թանկ բրենդների, շքեղության ապրանքների ու թանկարժեք իրերի նկատմամբ պահանջարկը շարունակում է աճել: 2011 թվականը, որը եվրոպական երկրների, մասնավորապես նաև Իսպանիայի տնտեսության համար անկումային տարի էր, էլիտար բրենդների համար եկամտաբեր էր: Այսպես, 2011 թվականին, նախորդ տարվա համեմատությամբ, միայն իսպանական Մադրիդ և Բարսելոնա քաղաքների բրենդային խանութներում վաճառքի ծավալներն աճել են շուրջ 25%-ով: Հատկանշական է, որ այդ աճն առավելապես ապահովել են Իսպանիա ժամանած չինացի ու ռուս զբոսաշրջիկները:
Նշենք, որ ներկայումս ամբողջ աշխարհում շքեղության ու ճոխության ապրանքների վաճառքի ծավալների շուրջ 20%-ը բաժին է ընկնում Չինաստանին:
15/11/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.25
+0.61
Եվրո (EUR)
410.42
+3.01
Ռուբլի (RUR)
3.90
+0.00
Լարի (GEL)
142.19
+0.41
Արծաթ
374.35
-10.88