
Adidas-ը վիճարկում է BLM շարժման ամերիկյան ապրանքանիշի գրանցումը լոգոյի նմանության հիմնավորմամբ
Սպորտային կոշիկների և հագուստի Adidas ընկերությունը հարցում է ներկայացրել Միացյալ Նահանգների արտոնագրերի և ապրանքանիշերի գրասենյակ՝ չեղարկելու Black Lives Matter (BLM) ապրանքանիշը՝ պնդելով, որ լոգոների նմանությունը կարող է մոլորեցնել սպառողներին:
«BLM-ի եռաշերտ խորհրդանիշն ասոցացվում է Adidas-ի հետ: Մեր ապրանքներին ու ծառայություններին ծանոթ սպառողները հավանաբար կկարծեն, որ այն կապված է կամ հովանավորվում է Adidas-ի կողմից»:
Հայտարարության մեջ Adidas-ը պնդում է, որ 1952 թվականից ի վեր օգտագործում է երեք գծերը՝ արտադրված ապրանքներն նախագծելու համար, որոնք վաճառվում են ամբողջ աշխարհում, իսկ հեղինակավոր բրենդը զգալի միջոցներ է ծախսել ապրանքանիշը գովազդելու համար: Հայցադիմումը գալիս է ի պատասխան Black Lives Matter Global Network Foundation-ի փորձին՝ ապրանքանիշի լոգոտիպը երեք դեղին գծերով պատկերելը և սպորտային հագուստի արտադրությամբ ու վաճառքով բաղվելը:
-
13:04 26/05/23 | ՏնտեսականՊակիստանն ուղիղ մուտք է ստացել դեպի ռուսական շուկա
-
12:12 26/05/23 | ԲիզնեսԵրևանում կացկացվի Կապի եվրոպական գագաթնաժողով 2023-ը
-
11:08 26/05/23 | ՖինանսականԴրամի փոխարժեք` ՀՀ բանկեր. 10:50, 26/05/23
-
10:43 26/05/23 | ԿրիպտոBitcoin-ի փոխարժեքն աճել է. 26/05/23
10:30 27/05 | Առք | Վաճառք |
AMD / USD | 385.00 | 387.00 |
AMD / EUR | 412.00 | 419.00 |
AMD / RUR | 4.79 | 4.85 |
դոլար | ||
դոլար | ||