Բիզնես

USD BUY - 384.00+0.00 USD SELL - 386.00-1.00
EUR BUY - 447.00+0.00 EUR SELL - 457.00-1.00
OIL:  BRENT - 68.64+2.25 WTI - 67.01+2.38
COMEX:  GOLD - 3358.30+0.26 SILVER - 36.60+1.61
COMEX:  PLATINUM - 1414.50+3.32
LME:  ALUMINIUM - 2620.00+0.83 COPPER - 10013.00+0.80
LME:  NICKEL - 15302.00+0.63 TIN - 33714.00+0.16
LME:  LEAD - 2059.50+1.05 ZINC - 2757.50+1.60
FOREX:  USD/JPY - 143.79+0.22 EUR/GBP - 1.1791-0.08
FOREX:  EUR/USD - 1.1791-0.08 GBP/USD - 1.3623-0.87
STOCKS RUS:  RTSI - 1127.56-1.46
STOCKS US: DOW JONES - 44484.42-0.02 NASDAQ - 20393.13+0.94
STOCKS US: S&P 500 - 6227.42+0.47
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39785.90+0.06 TOPIX - 2828.99+0.10
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24069.94-0.63 SSEC - 3461.15+0.18
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8774.69-0.12 CAC40 - 7738.42+0.99
STOCKS EUR:  DAX - 23790.11+0.49
03/07/2025  CBA:  USD - 384.46-0.05 GBP - 525.21-1.57
03/07/2025  CBA:  EURO - 453.47+1.06
03/07/2025  CBA:  GOLD - 41232.00-169 SILVER - 448.75-2.54
Վիվա-ՄՏՍ-ը գործարկում է կորպորատիվ  շարժական և ֆիքսված ծառայությունների նոր կոնվերգենտ լուծում՝ բիզնեսի համար
05/09/2023 16:56
Կիսվել

Վիվա-ՄՏՍ-ը գործարկում է կորպորատիվ  շարժական և ֆիքսված ծառայությունների նոր կոնվերգենտ լուծում՝ բիզնեսի համար

Վիվա-ՄՏՍ-ն իր հաճախորդներին առաջարկում է աշխատանքային հեռախոսահամարներից ստացված և կատարված զանգերի ամբողջական վերահսկման գործիք։ Վիվա-ՄՏՍ-ի առաջարկած՝ կորպորատիվ  շարժական և ֆիքսված ծառայությունների նոր կոնվերգենտ լուծումը լայնորեն կիրառվում է շատ ոլորտներում, հատկապես այն ընկերությունների կողմից, որոնք ունեն հեռավար աշխատող ու շրջիկ աշխատակիցներ: Վիրտուալ ԱՀԿ-ի «Վիրտուալ ավտոմատ կայան» պատմության միջոցով շարժական կատարված  կամ դրանց վրա ստացված զանգերին կարելի հետևել, եթե շարժական հեռախոսահամարն ընդգրկված է Վիվա-ՄՏՍ-ի Smart Business կորպորատիվ սակագնային պլաններ շարժական փաթեթներից մեկում։

Նոր լուծումը թույլ է տալիս վերահսկել ոչ միայն գրասենյակի աշխատողների՝ քաղաքային հեռախոսներով կատարած զանգերը, այլ նաև այն աշխատակիցների (սուրհանդակների, վարորդների, վաճառքի ներկայացուցիչների, տնայց կատարող մասնագետների և ուրիշների) զանգերը, որոնք աշխատում են գրասենյակից դուրս և պարբերաբար խոսում են հաճախորդների հետ բջջային հեռախոսով:

Կորպորատիվ շարժական փաթեթի հեռախոսահամարից օգտվելը թույլ է տալիս կազմակերպություններին խուսափել ռիսկային իրավիճակներից. օրինակ` երբ աշխատակիցը զանգահարում է հաճախորդին անձնական համարից, վերջինս հաճախ հետ է զանգահարում այս համարին արդեն այն ժամանակ, երբ աշխատակիցը ազատվել է աշխատանքից և աշխատանքի է անցել մրցակից կազմակերպությունում։ Վերը նշված իրավիճակը կանխելու համար՝ կորպորատիվ շարժական փաթեթի համարները փոխանցվում են նոր աշխատակիցներին, ինչը թույլ է տալիս, որ հաճախորդները շարունակեն զանգահարել ընկերություն:

Վիրտուալ ԱՀԿ-ում FMC (Fixed Mobile Convergence) տեխնոլոգիայի ներդրման շնորհիվ կորպորատիվ հեռախոսահամարները այժմ կարող են միացվել վիրտուալ ԱՀԿ-ին, որպեսզի ընկերության ներկայացուցիչների (օրինակ՝ վաճառքի և առաջխաղացման մենեջերների և այլն) հետ բջջային հեռախոսով բոլոր խոսակցությունները արտացոլվեն ծառայության պատմության և վիճակագրության մեջ: Նման զանգերի ձայնագրությունները կարելի է լսել վեբ-ինտերֆեյսում և վիրտուալ ԱՀԿ բջջային հավելվածում, փոխանցել գործընկերներին, իսկ API-ի միջոցով՝ ավելի քան 50 CRM և այլ համակարգերի: Նախկինում այս գործառույթները հասանելի էին միայն ստացիոնար հեռախոսների կամ սմարթֆոնի միջոցով ստացված կամ կատարված զանգերի համար:

FMC-ն նաև ավելի հարմար է դարձնում աշխատանքային գործընթացները՝ թույլ տալով աշխատակիցներին բջջային հեռախոսներից զանգահարել ընկերության ներքին հեռախոսահամարներին: Հաճախորդից զանգ ստանալիս աշխատողն էկրանին տեսնում է զանգահարողի համարը և կարողանում է հետ զանգահարել ընկերության գլխավոր համարից՝ բջջային հեռախոսի միջոցով: Այս դեպքում հաճախորդը կտեսնի այն համարը, որին նա հենց նոր զանգահարել է, և դա կմեծացնի մենեջերի հետ զրույցի կայացման հավանականությունը:

«Կորպորատիվ հեռախոսահամարների միացումը վիրտուալ ԱՀԿ-ին պահանջված նորույթ է ոչ միայն մեր հաճախորդների, այլև Հայաստանի բազմաթիվ այլ ընկերությունների համար: Այժմ ղեկավարներին ավելի հեշտ կլինի կառավարել բոլոր աշխատակիցների, այդ թվում՝ հեռավար մենեջերների և աշխատանքի շրջիկ բնույթ ունեցող աշխատակիցների զանգերը. նրանց բոլոր զանգերը տեսանելի կլինեն զանգերի պատմության մեջ՝ անկախ նրանից, թե որ սարքից են դրանք կատարվել կամ ստացվել», – ասել է Վիվա-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն Արմեն Ավետիսյանը։

Վիվա-ՄՏՍ-ի վիրտուալ ԱՀԿ-ի հնարավորությունների մասին առավել մանրամասն տեղեկություններ կարելի է ստանալ https://pbx.mts.am կայքում:

Վիվա-ՄՏՍ-ը (ՄՏՍ Հայաստան ՓԲԸ) Հայաստանի շարժական կապի առաջատար օպերատորն է, որն ունի ամենաընդարձակ ցանցը և տրամադրում է ձայնային և տվյալների փոխանցման ծառայությունների բազմազան տեսականի` Հայաստանի ամբողջ տարածքում: Գործունեության հիմք ընդունելով իր բաժանորդների շահերին լավագույնս ծառայելը՝ հիմնադրման օրվանից` 2005թ. հուլիսի 1-ից, Վիվա-ՄՏՍ-ը կարճ ժամանակամիջոցում կարողացել է ստեղծել համահանրապետական ցանց և բաժանորդների մեծ բազա: Վիվա-ՄՏՍ-ը նորարարությունների առաջատար է և հետամուտ է ոլորտի բոլոր զարգացումներին` ի շահ երկրի շարժական հեռահաղորդակցության շուկայի: Վիվա-ՄՏՍ-ը գործունեության մեջ առաջնորդվում է ISO 26000` Սոցիալական պատասխանատվության, ISO/IEC 27001:2013` Տեղեկատվական անվտանգության կառավարման համակարգի, ինչպես նաև ISO 37001` հակակոռուպցիոն և կաշառակերության կանխարգելմանն ուղղված միջազգային ստանդարտներով: Հավելյալ տեղեկություններ ստանալու համար այցելեք www.mts.am

03/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
384.46
-0.05
Եվրո (EUR)
453.47
+1.06
Ռուբլի (RUR)
4.8889
-0.0037
Լարի (GEL)
141.43
+0.06
41232.00
-169
Արծաթ
448.75
-2.54