Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 385.00+0.50
EUR BUY - 446.00+0.00 EUR SELL - 452.00+0.00
OIL:  BRENT - 67.26+0.40 WTI - 62.98+0.61
COMEX:  GOLD - 3675.80-0.13 SILVER - 42.63-0.12
COMEX:  PLATINUM - 1410.30+0.54
LME:  ALUMINIUM - 2689.50+0.60 COPPER - 10067.50+0.16
LME:  NICKEL - 15391.00+1.59 TIN - 34975.00+0.80
LME:  LEAD - 2017.50+1.05 ZINC - 2957.00+1.97
FOREX:  USD/JPY - 147.57-0.06 EUR/GBP - 1.1726-0.06
FOREX:  EUR/USD - 1.1726-0.06 GBP/USD - 1.3565+0.07
STOCKS RUS:  RTSI - 1060.18-0.86
STOCKS US: DOW JONES - 45834.22-0.59 NASDAQ - 22141.10+0.44
STOCKS US: S&P 500 - 6584.29-0.05
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 44768.12+0.89 TOPIX - 3160.49+0.40
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26388.16+1.16 SSEC - 3870.60-0.12
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9283.29-0.15 CAC40 - 7825.24+0.02
STOCKS EUR:  DAX - 23698.15-0.02
12/09/2025  CBA:  USD - 383.47+0.72 GBP - 519.91+2.59
12/09/2025  CBA:  EURO - 449.96+2.75
12/09/2025  CBA:  GOLD - 44748-177 SILVER - 506.41-0.65
Վիվա-ՄՏՍ. Կորպորատիվ բաժանորդների համար ստեղծված վիրտուալ ԱՀԿ-ն կառավարման արդյունավետ գործիք է դարձել
11/12/2023 17:33
Կիսվել

Վիվա-ՄՏՍ. Կորպորատիվ բաժանորդների համար ստեղծված վիրտուալ ԱՀԿ-ն կառավարման արդյունավետ գործիք է դարձել

Անկախ բիզնեսի չափից և աշխատակիցների թվից՝ արդյունք ապահովելու համար անհրաժեշտ է գործընթացների ճկուն կառավարում: Այդ առումով կարևոր է համակարգել ոչ միայն աշխատակիցների գործունեությունը, այլև արձագանքել բոլոր հաճախորդների հեռախոսազանգերին: Հայաստանում գործող բիզնես միավորներն ունեն այդ հնարավորությունը: Դրանում համոզվել են Վիվա-ՄՏՍ-ի կորպորատիվ այն հաճախորդները, որոնք օգտվում են «Վիրտուալ ԱՀԿ» ծառայությունից:

Ավելի քան մեկ տարի առաջ գործարկված վիրտուալ ավտոմատ հեռախոսային կայանը կարևոր գործիք է՝ չստացված զանգերի պատճառով շահույթի կորուստը կանխել ցանկացողների համար: Ծառայությունն անգնահատելի է նաև հաճախորդամետ լինելու տեսանկյունից: Ո´չ աշխատանքային ծանրաբեռնվածությունը, ո´չ էլ զանգերի մեծ հոսքը հաճախորդ կորցնելու պատճառ չեն դառնում. «Վիրտուալ ԱՀԿ»-ն ամեն ինչ համակարգում է արագ և ավտոմատացված ռեժիմով: Յուրաքանչյուր հաճախորդի տրվում է նվազագույն ջանքերով առավելագույնը ստանալու հնարավորություն: Տարբեր պատճառներով բաց թողնված զանգերը ևս անպատասխան չեն մնում. դրանք ֆիքսվում են համակարգում՝ ապահովելով հետադարձ կապի հնարավորություն:

«Մեծ խնդրի առաջ էինք կանգնել, որովհետև զանգերը չէր լինում համակարգել: Պատկերացրեք՝ Դուք հաճախորդ եք, կապվում եք կազմակերպության հետ, Ձեր բոլոր հարցերն ուղղում եք, հասկանալու՝ ինչպես կազմակերպությունը կարող է Ձեզ օգնել: Հետո նոր հարցեր եք ունենում և փորձում եք դարձյալ կապ հաստատել, բայց Ձեզ պատասխանում է այլ օպերատոր: Դուք անընդհատ ստիպված եք լինում բացատրել, թե ինչի համար եք զանգահարել: Հիմա այդ խնդիրը չունենք, որովհետև ամեն զանգի հասցեատեր ունենում է իր անհատական օպերատորը: Եթե նա զբաղված է լինում, ձայնային  զգուշացումով տեղեկացվում է, որ զանգն ուղղվելու է այլ օպերատորի: Եթե իր հարցն ուղղված է կոնկրետ իրեն սպասարկող օպերատորին, ապա, ազատվելուն պես, տվյալ օպերատորը նորից կապվում է հաճախորդի հետ»,- արձանագրում է Վիվա-ՄՏՍ-ի կորպորատիվ բաժանորդներից մեկի՝ «Garant.am»-ի («Գարանտ էյ էմ»-ի) հիմնադիր տնօրեն Սևակ Նավասարդյանը:

Օրվա կտրվածքով միջինը 600 հեռախոսազանգ սպասարկող ընկերության ղեկավարը կարևորում է հատկապես «Վիրտուալ ԱՀԿ» ծառայության ճկունությունը: Դրա շնորհիվ ղեկավար կազմին հաջողվում է չկաշկանդվել աշխատավայրում պարտադիր ներկայությամբ և լիարժեք ներգրավվել բիզնեսի կառավարման բոլոր օղակներում: Զանգերի վիճակագրությունն ու աշխատանքի համակարգումը տեսանելի են լինում անկախ գտնվելու վայրից՝ և´ համակարգչով, և´ բջջային հավելվածով:

«Վիրտուալ ԱՀԿ»-ի վեբ ինտերֆեյսն ունի զանգերի մշակման բազմաթիվ գործառույթներ՝ զանգերի երթուղիների և համարների ժամանակացույցի կարգավորում, զանգերի վերահասցեավորում, բաց թողնված զանգերի վերաբերյալ ծանուցումներ, ինտեգրում CRM-ին և այլն: Բջջային հավելվածը հասանելի է Android և iOS օպերացիոն համակարգերի համար:

Շուկայում ամենաբարձր մասնաբաժինն ունեցող ընկերության Վիվա-ՄՏՍ-ի B2B հաճախորդները հնարավորություն ունեն հարմարավետ գնով միանալու ամենալայն ցանցին: Դրա համար նրանք կարող են կիրառել «SIP Trunk» սակագնային պլանը:

«Վիրտուալ ԱՀԿ» ծառայության միացումը կատարվում է մեկ աշխատանքային օրում, չի պահանջում կապիտալ ներդրումներ, իսկ ծառայության դիմաց ամսական վճարը սկսվում է ընդամենը 7 000 ՀՀ դրամից։

Առավել ամբողջական տեղեկատվությունը հասանելի է https://pbx.mts.am հղմամբ:

Վիվա-ՄՏՍ-ը (ՄՏՍ Հայաստան ՓԲԸ) Հայաստանի շարժական կապի առաջատար օպերատորն է, որն ունի ամենաընդարձակ ցանցը և տրամադրում է ձայնային և տվյալների փոխանցման ծառայությունների բազմազան տեսականի` Հայաստանի ամբողջ տարածքում: Գործունեության հիմք ընդունելով իր բաժանորդների շահերին լավագույնս ծառայելը՝ հիմնադրման օրվանից` 2005թ. հուլիսի 1-ից, Վիվա-ՄՏՍ-ը կարճ ժամանակամիջոցում կարողացել է ստեղծել համահանրապետական ցանց և բաժանորդների մեծ բազա: Վիվա-ՄՏՍ-ը նորարարությունների առաջատար է և հետամուտ է ոլորտի բոլոր զարգացումներին` ի շահ երկրի շարժական հեռահաղորդակցության շուկայի: Վիվա-ՄՏՍ-ը գործունեության մեջ առաջնորդվում է ISO 26000` Սոցիալական պատասխանատվության, ISO/IEC 27001:2013` Տեղեկատվական անվտանգության կառավարման համակարգի, ինչպես նաև ISO 37001` հակակոռուպցիոն և կաշառակերության կանխարգելմանն ուղղված միջազգային ստանդարտներով: Հավելյալ տեղեկություններ ստանալու համար այցելեք www.mts.am

12/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.47
+0.72
Եվրո (EUR)
449.96
+2.75
Ռուբլի (RUR)
4.5602
+0.0594
Լարի (GEL)
142.03
+0.06
44748
-177
Արծաթ
506.41
-0.65