VERSACE ՆՈՐԱՁԵՎՈՒԹՅԱՆ ՏՈՒՆԸ ՓՆՏՐՈՒՄ Է ՆԵՐԴՐՈՂՆԵՐ
Իտալական Gianni Versace նորաձևության տունը մտադիր է ընդլայնել իր իրացման ցանցն ամբողջ աշխարհում և մեծացնել վաճառքի ծավալները: Զարգացման այս ծրագրերի ֆինանսավորման նպատակով Versace-ն այժմ քննարկում է երկու հնարավոր տարբերակ՝ Լոնդոնի բորսայում իրականացնել արժեթղթերի առաջնային տեղաբաշխում (IPO) կամ արժեթղթերի ուղղակի վաճառքի միջոցով ներգրավել նոր ներդրող: Սպասվում է, որ ֆիանսավորման վերաբերյալ վերջնական որոշումը Versace-ն կընդունի առաջիկա մի քանի ամիսների ընթացքում:
Ինչպես գրում է The Wall Street Journal-ը՝ դեռևս անցյալ տարի Versace-ն մեկնարկել է համագործակցություն Goldman Sachs-ի և Banca IMI-ի հետ, որի շրջանակներում վերջիններս նորաձևության տանն օգնում են մշակել զարգացման ռազմավարություն և հատուկ քաղաքականություն, ինչը կնպաստի, որ Versace-ն ներդրողների համար դառնա առավել գրավիչ:
Նշենք, որ 2012 թվականին Versace-ն իր զարգացման ծրագրերի ֆինանսավորմանն ուղղել է 25 մլն եվրո: 2011 թվականին արտադրության ընդլայնման և նոր շուկաներ դուրս գալու նպատակով Versace-ն ծախսել է 15 մլն եվրո:
Հատկանշական է, որ Versace-ն իր զարգացումն առավելապես տեսնում է ասիական շուկաներում և ԱՄՆ-ում: Անցյալ տարի այս շուկաներում նորաձևության տան վաճառքի ծավալներն աճել են շուրջ 46%-ով: Նորաձևության տան համար հեռանկարային են նաև Բրազիլիան, Հարավային Կորեան և Թուրքիան:
Հիշեցնենք, որ համաշխարհային ֆինանսատնտեսական ճգնաժամի պայմաններում Versace նորաձևության տունը հայտնվել էր ծանր ֆինանսական վիճակում. 2009 թվականին իտալական նորաձևության տունը մեկնարկել էր պարտքի վերակազմավորման գործընթաց: 2008-2010թթ. Versace-ն աշխատել է վնասով, 2011 թվականին ընկերության ֆինանսական վիճակը փոքր-ինչ կայունացել է, իսկ 2012 թվականին արդեն Versace-ն ապահովել է հասույթի 20%, շահույթի՝ 7,6% աճ: