
Packard 12. Օդորակիչով առաջին ավտոմեքենան
Ժամանակակից վարորդների մեծ մասի համար մեքենայում օդորակիչ ունենալը սովորական բան է, քանի որ այժմ նույնիսկ բյուջետային մոդելներն են հագեցած այս տարբերակով։ Այնուամենայնիվ, միշտ չէ, որ այդպես է եղել. ընդամենը մի քանի տասնամյակ առաջ օդորակումը շքեղության նշան էր, և այդ համակարգերը տեղադրվում էին միայն պրեմիում դասի մեքենաներում:
Գործարանում տեղադրված օդորակիչով առաջին մեքենան ներկայացվել է 1939 թվականի նոյեմբերի 10-ին Չիկագոյի ավտոսրահում: Դա Packard 12-ն էր: Իհարկե, նախկինում տրանսպորտում օգտագործվել են օդորակիչներ, բայց հենց Packard-ն է դարձել առաջին մարդատար ավտոմեքենան, որն ունի նման հավելում։
Իհարկե, օդորակումը շատ թանկ հաճույք էր. ինտերիերը սառեցնելու հնարավորությունը արժեր լրացուցիչ 274 դոլար, մինչդեռ նոր մարդատար ավտոմեքենան արժեր մոտ 700 դոլար:
Բայց միայն գինը չէր պատճառը, որ ամերիկացիները չէին շտապում բաժանել Packards-ը օդորակիչով: Համակարգն ինքնին շատ ծանր էր իր անկատարության պատճառով: Նախ, այն մեքենայի մի քանի հատվածում էր տեղադրվում, բացի այդ զբաղեցում էր նաև բեռնախցիկի կեսը: Համակարգը նաև դժվար կառավարելի էր։
Մինչ ժամանակակից մեքենան կարող է միացնել օդորակիչը կոճակի մեկ սեղմումով, Packard 12-ը պահանջում էր, որ վարորդը կանգ առնի և ամբողջ գործընթացն իրականացնի ձեռքով: Ոչ մի թերմոստատ կամ նույնիսկ ավտոմատացման հուշումներ՝ միայն մեխանիկա:
Հաշվի առնելով համակարգի բոլոր թերությունները և դրա բարձր արժեքը՝ գործնականում չկային օդորակիչով Packard գնել ցանկացողներ։ 1941 թվականին ընկերությունը հանեց այս տարբերակը իր մոդելային շարքից:
Միևնույն ժամանակ Cadillac և Chrysler ապրանքանիշերը սկսեցին փորձարկել օդի հովացման համակարգերը, սակայն այդ փորձերը կանգ առան պրեմիում մոդելների թանկարժեք լրացուցիչ սարքավորումների մակարդակի վրա: Եվ հետո ԱՄՆ-ն մտավ Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի մեջ, և ավտոընկերությունները ժամանակ չունեին օդորակիչների համար:
Ամերիկացի արտադրողները վերադարձան օդորակման համակարգերին 1950-ականներին, և այս անգամ ամեն ինչ շատ ավելի լավ էր ընթանում: Վերջին տասնամյակի ընթացքում տեխնոլոգիաները մեծ թռիչք են կատարել՝ օդի հովացման սարքավորումները դարձել են կոմպակտ և էժան:
Այդ պատճառով արդեն 50-ականների կեսերին Chrysler-ի շատ մոդելների վրա հայտնվեցին օդորակիչներ։ Հետագայում այլ արտադրողներ միացան դրան, և ժամանակի ընթացքում օդորակիչները «ոչ բոլորի համար» տարբերակից վերածվեցին գրեթե յուրաքանչյուր մեքենայի ստանդարտ հատկանիշի:
Ավտոաշարհի նորությունները հրապարակվում են ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ ապահովագրական ընկերության աջակցությամբ, որը ներկայացնում է Կասկո ապահովագրություն՝ սկսած 40,000 դրամից։