
Մաքսատուրքերը դանդաղեցնում են Lamborghini-ի վաճառքները նույնիսկ ամենահարուստ ամերիկացիների շրջանում
Նույնիսկ ամենահարուստ ամերիկացի հաճախորդները հետաձգում են սպորտային ավտոմեքենաների գնումներն ԱՄՆ-ում՝ ներմուծման մաքսատուրքերի անորոշության պատճառով: Այս մասին հայտարարել է Lamborghini-ի գլխավոր գործադիր տնօրեն Շտեֆան Վինքելմանը։
Վերջերս Սպիտակ տունը և ԵՄ-ն համաձայնության են եկել 15% մաքսատուրքի շուրջ, սակայն ավտոարտադրողները դեռ վճարում են բարձրացված՝ 27.5% սակագին։ Հաշվի առնելով, որ Lamborghini-ի գները սկսվում են 400 հազար դոլարից, շատ գնորդներ նախընտրում են սպասել, մինչև իրավիճակը մաքսատուրքերի հետ կապված կայունանա:
«Որոշ գնորդներ սպասում են, որովհետև ցանկանում են վստահ լինել մաքսատուրքերի վերջնական չափի վերաբերյալ։ Նրանք զուր չեն միլիոնատերեր և միլիարդատերեր․ նրանք գիտեն, թե ինչ են անում», – ընդգծել է նա։
Վինքելմանի խոսքով՝ մաքսատուրքերը, միևնույն է, ազդելու են ընկերության վրա, քանի որ Lamborghini-ն մեքենաներ է արտադրում միայն Իտալիայում և չի դիտարկում արտադրությունն ԱՄՆ տեղափոխելու տարբերակը։ Այնուամենայնիվ, ազդեցությունը համեմատաբար փոքր կլինի՝ մեծ պատվերների թվի շնորհիվ․ այժմ հաճախորդներին մատակարարվող մեքենաները պատվիրել էին մեկ կամ երկու տարի առաջ։
Բացի այդ, Վինքելմանը հարցազրույցում ներկայացրել է ընկերության հաճախորդների ժողովրդագրական տվյալները։ Նրա խոսքով՝ Lamborghini-ի գնորդները միջինում ունեն հինգ ավտոմեքենա, իսկ ամենաթանկ մոդելների գնորդները՝ տասը։ Գնորդների միջին տարիքը 45 տարեկանից ցածր է, իսկ Ասիայում՝ 30-ից ցածր։
Lamborghini-ն մտնում է Volkswagen խմբի մեջ։ 2024 թվականին ընկերությունը գրանցել է ռեկորդային եկամուտ՝ ավելի քան 3 միլիարդ եվրո՝ վաճառելով 10.867 ավտոմեքենա։
Ավտոաշխարհի նորությունները հրապարակվում են ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ ապահովագրական ընկերության աջակցությամբ, որը ներկայացնում է ԿԱՍԿՈ ապահովագրություն։ Կասկոն կօգնի անսպասելի իրավիճակներում պահպանել կայուն ֆինանսական վիճակ։