Բիզնես

USD BUY - 384.50+0.00 USD SELL - 386.00-2.50
EUR BUY - 443.00+3.50 EUR SELL - 448.50+0.50
OIL:  BRENT - 69.81-10.59 WTI - 66.84-10.74
COMEX:  GOLD - 3366.80-0.16 SILVER - 36.09-0.03
COMEX:  PLATINUM - 1291.90+1.76
LME:  ALUMINIUM - 2588.50+1.53 COPPER - 9667.50+0.35
LME:  NICKEL - 14804.00-1.38 TIN - 32693.00+0.03
LME:  LEAD - 2003.00+0.55 ZINC - 2687.00+2.15
FOREX:  USD/JPY - 145.49-1.09 EUR/GBP - 1.1603+0.84
FOREX:  EUR/USD - 1.1603+0.84 GBP/USD - 1.3559+0.87
STOCKS RUS:  RTSI - 1110.40+0.58
STOCKS US: DOW JONES - 42581.78+0.89 NASDAQ - 19630.97+0.94
STOCKS US: S&P 500 - 6025.17+0.96
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38790.56+1.14 TOPIX - 2781.35+0.73
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24177.07+2.06 SSEC - 3420.57+1.15
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8758.04-0.19 CAC40 - 7537.57-0.69
STOCKS EUR:  DAX - 23269.01-0.35
24/06/2025  CBA:  USD - 385.62-0.46 GBP - 524.83+8.29
24/06/2025  CBA:  EURO - 447.28+4.68
24/06/2025  CBA:  GOLD - 41912+103 SILVER - 447.94-0.53
Նորաձևության, հագուստի և պերճանքի առարկաների ոլորտների 2014թ. ամենաթանկ բրենդները
27/05/2014 20:05
Կիսվել

Նորաձևության, հագուստի և պերճանքի առարկաների ոլորտների 2014թ. ամենաթանկ բրենդները

Օրեր առաջ մենք անդրադարձ կատարեցինք Millward Brown (BrandZ) գործակալության կողմից հրապարակված 2014թ.-ի աշխարհի առաջատար բրենդների ցուցակի առաջին 10 հորիզոնականներին: Առաջիկա օրերին կփորձենք ցուցակի մնացած բրենդները ներկայացնել ըստ ոլորտների:

Նշենք, որ ցուցակում ներկայացված է նորաձևության, հագուստի և պերճանքի առարկաների ոլորտների 7 բրենդ: Դրանցից ամենաթակը Louis Vuitton-ն է, այն զբաղեցնում է ցուցակի 30-րդ հորիզոնականը, գնահատվել է 25.873 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արժեքն աճել է 14%-ով: LV-ին հետևում է Nike-ը, որի բրենդը գնահատվել է 24.579 մլրդ դոլար, այն զբաղեցնում է ցուցակի 34-րդ հորիզոնականը, իսկ անցյալ տարվա համեմատ արժեքն աճել է 55%-ով: Իսպանական Zara-ն ցուցակի 37-րդ հորիզոնականում է, բրենդի արժեքը կազմել է 23.140 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ այն աճել է 15%-ով: Hermes-ը ցուցակի 41-րդ տեղում է, բրենդի արժեքը կազմել է 21.844 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ այն աճել է 14%-ով: Իտալական Gucci-ն 60-րդ հորիզոնականում է, բրենդի արժեքը գնահատվել է 16.131 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է 27% աճ: H&M-ը 63-րդն է, բրենդի արժեքը 15.557 մլրդ է, 2013թ.-ի համեմատ այն աճել է 22%-ով: Prada-ն 96-րդ հորիզոնականում է, բրենդի արժեքը 9.985 մլրդ դոլար է, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է 6% աճ:

Ինչպես տեսնում ենք բոլոր նշված բրենդների արժեքներն աճել են, եթե այս ոլորտներում նման միտումներ կան, ապա կարելի է ենթադրել, որ համաշխարհային տնտեսությունում գործերն այնքան էլ վատ չեն:

24/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
385.62
-0.46
Եվրո (EUR)
447.28
+4.68
Ռուբլի (RUR)
4.9287
-0.0027
Լարի (GEL)
141.59
-0.14
41912
+103
Արծաթ
447.94
-0.53