Բիզնես

USD BUY - 391.50-0.50 USD SELL - 395.50-0.50
EUR BUY - 421.00-1.00 EUR SELL - 429.00-1.00
OIL:  BRENT - 86.30+0.96 WTI - 81.71+0.90
COMEX:  GOLD - 2215.40+0.78 SILVER - 24.80+0.94
COMEX:  PLATINUM - 912.00-0.55
LME:  ALUMINIUM - 2287.00-1.38 COPPER - 8806.00-0.59
LME:  NICKEL - 16560.00-3.19 TIN - 27375.00-0.99
LME:  LEAD - 2005.00-1.28 ZINC - 2416.00-2.74
FOREX:  USD/JPY - 151.36-0.20 EUR/GBP - 1.082-0.06
FOREX:  EUR/USD - 1.082-0.06 GBP/USD - 1.2627+0.11
STOCKS RUS:  RTSI - 1129.95+1.23
STOCKS US: DOW JONES - 39760.08+1.22 NASDAQ - 16399.52+0.51
STOCKS US: S&P 500 - 5248.49+0.86
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 40762.73+0.90 TOPIX - 2799.28+0.66
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 16392.84-1.36 SSEC - 2993.14-1.26
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7931.98+0.01 CAC40 - 8204.81+0.25
STOCKS EUR:  DAX - 18477.09+0.50
27/03/2024  CBA:  USD - 394.71-0.97 GBP - 498.56-2.21
27/03/2024  CBA:  EURO - 427.55-1.96
27/03/2024  CBA:  GOLD - 27662.14-28.54 SILVER - 315.03+1.26
Նորաձևության, հագուստի և պերճանքի առարկաների ոլորտների 2014թ. ամենաթանկ բրենդները
27/05/2014 20:05
Կիսվել

Նորաձևության, հագուստի և պերճանքի առարկաների ոլորտների 2014թ. ամենաթանկ բրենդները

Օրեր առաջ մենք անդրադարձ կատարեցինք Millward Brown (BrandZ) գործակալության կողմից հրապարակված 2014թ.-ի աշխարհի առաջատար բրենդների ցուցակի առաջին 10 հորիզոնականներին: Առաջիկա օրերին կփորձենք ցուցակի մնացած բրենդները ներկայացնել ըստ ոլորտների:

Նշենք, որ ցուցակում ներկայացված է նորաձևության, հագուստի և պերճանքի առարկաների ոլորտների 7 բրենդ: Դրանցից ամենաթակը Louis Vuitton-ն է, այն զբաղեցնում է ցուցակի 30-րդ հորիզոնականը, գնահատվել է 25.873 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արժեքն աճել է 14%-ով: LV-ին հետևում է Nike-ը, որի բրենդը գնահատվել է 24.579 մլրդ դոլար, այն զբաղեցնում է ցուցակի 34-րդ հորիզոնականը, իսկ անցյալ տարվա համեմատ արժեքն աճել է 55%-ով: Իսպանական Zara-ն ցուցակի 37-րդ հորիզոնականում է, բրենդի արժեքը կազմել է 23.140 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ այն աճել է 15%-ով: Hermes-ը ցուցակի 41-րդ տեղում է, բրենդի արժեքը կազմել է 21.844 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ այն աճել է 14%-ով: Իտալական Gucci-ն 60-րդ հորիզոնականում է, բրենդի արժեքը գնահատվել է 16.131 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է 27% աճ: H&M-ը 63-րդն է, բրենդի արժեքը 15.557 մլրդ է, 2013թ.-ի համեմատ այն աճել է 22%-ով: Prada-ն 96-րդ հորիզոնականում է, բրենդի արժեքը 9.985 մլրդ դոլար է, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է 6% աճ:

Ինչպես տեսնում ենք բոլոր նշված բրենդների արժեքներն աճել են, եթե այս ոլորտներում նման միտումներ կան, ապա կարելի է ենթադրել, որ համաշխարհային տնտեսությունում գործերն այնքան էլ վատ չեն:

27/03/2024
դրամ
Դոլար (USD)
394.71
-0.97
Եվրո (EUR)
427.55
-1.96
Ռուբլի (RUR)
4.27
+0.00
Լարի (GEL)
146.05
-0.51
27662.14
-28.54
Արծաթ
315.03
+1.26