Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 443.00+2.00 EUR SELL - 445.50+1.50
OIL:  BRENT - 63.95+1.90 WTI - 59.64+1.97
COMEX:  GOLD - 4197.90-0.15 SILVER - 53.10+0.32
COMEX:  PLATINUM - 1613.30-1.89
LME:  ALUMINIUM - 2894.50+0.87 COPPER - 10944.00+1.37
LME:  NICKEL - 15053.00-0.36 TIN - 37399.00+3.82
LME:  LEAD - 2095.50+1.80 ZINC - 3075.00-0.19
FOREX:  USD/JPY - 154.37-0.23 EUR/GBP - 1.164+0.46
FOREX:  EUR/USD - 1.164+0.46 GBP/USD - 1.3151+0.23
STOCKS RUS:  RTSI - 994.05+1.13
STOCKS US: DOW JONES - 47457.22-1.65 NASDAQ - 22870.36-2.29
STOCKS US: S&P 500 - 6737.49-1.66
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50376.53-1.77 TOPIX - 3359.81-0.65
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26572.46-1.85 SSEC - 3990.49-0.97
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9807.68-1.05 CAC40 - 8232.49-0.11
STOCKS EUR:  DAX - 24041.62-1.39
14/11/2025  CBA:  USD - 382.12-0.16 GBP - 502.18-0.63
14/11/2025  CBA:  EURO - 443.79-0.15
14/11/2025  CBA:  GOLD - 51545+702 SILVER - 661.82+28.42
Նորաձևության, հագուստի և պերճանքի առարկաների ոլորտների 2014թ. ամենաթանկ բրենդները
27/05/2014 20:05
Կիսվել

Նորաձևության, հագուստի և պերճանքի առարկաների ոլորտների 2014թ. ամենաթանկ բրենդները

Օրեր առաջ մենք անդրադարձ կատարեցինք Millward Brown (BrandZ) գործակալության կողմից հրապարակված 2014թ.-ի աշխարհի առաջատար բրենդների ցուցակի առաջին 10 հորիզոնականներին: Առաջիկա օրերին կփորձենք ցուցակի մնացած բրենդները ներկայացնել ըստ ոլորտների:

Նշենք, որ ցուցակում ներկայացված է նորաձևության, հագուստի և պերճանքի առարկաների ոլորտների 7 բրենդ: Դրանցից ամենաթակը Louis Vuitton-ն է, այն զբաղեցնում է ցուցակի 30-րդ հորիզոնականը, գնահատվել է 25.873 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արժեքն աճել է 14%-ով: LV-ին հետևում է Nike-ը, որի բրենդը գնահատվել է 24.579 մլրդ դոլար, այն զբաղեցնում է ցուցակի 34-րդ հորիզոնականը, իսկ անցյալ տարվա համեմատ արժեքն աճել է 55%-ով: Իսպանական Zara-ն ցուցակի 37-րդ հորիզոնականում է, բրենդի արժեքը կազմել է 23.140 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ այն աճել է 15%-ով: Hermes-ը ցուցակի 41-րդ տեղում է, բրենդի արժեքը կազմել է 21.844 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ այն աճել է 14%-ով: Իտալական Gucci-ն 60-րդ հորիզոնականում է, բրենդի արժեքը գնահատվել է 16.131 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է 27% աճ: H&M-ը 63-րդն է, բրենդի արժեքը 15.557 մլրդ է, 2013թ.-ի համեմատ այն աճել է 22%-ով: Prada-ն 96-րդ հորիզոնականում է, բրենդի արժեքը 9.985 մլրդ դոլար է, անցյալ տարվա համեմատ արձանագրվել է 6% աճ:

Ինչպես տեսնում ենք բոլոր նշված բրենդների արժեքներն աճել են, եթե այս ոլորտներում նման միտումներ կան, ապա կարելի է ենթադրել, որ համաշխարհային տնտեսությունում գործերն այնքան էլ վատ չեն:

14/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.12
-0.16
Եվրո (EUR)
443.79
-0.15
Ռուբլի (RUR)
4.7327
-0.0226
Լարի (GEL)
141.24
-0.08
51545
+702
Արծաթ
661.82
+28.42