Բիզնես

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 443.00+1.00 EUR SELL - 447.00+0.00
OIL:  BRENT - 66.85-0.43 WTI - 63.33-0.28
COMEX:  GOLD - 3618.00+0.85 SILVER - 41.56+1.29
COMEX:  PLATINUM - 1393.30-2.68
LME:  ALUMINIUM - 2611.00-1.02 COPPER - 9884.00+0.48
LME:  NICKEL - 15439.00+1.01 TIN - 34952.00+2.20
LME:  LEAD - 2003.50+0.78 ZINC - 2832.50+0.68
FOREX:  USD/JPY - 148.19-0.04 EUR/GBP - 1.1671+0.15
FOREX:  EUR/USD - 1.1671+0.15 GBP/USD - 1.3451+0.20
STOCKS RUS:  RTSI - 1113.54-0.34
STOCKS US: DOW JONES - 45621.29+0.77 NASDAQ - 21707.69+0.98
STOCKS US: S&P 500 - 6502.08+0.83
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 42580.27+1.53 TOPIX - 3080.17+1.03
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25058.51-1.12 SSEC - 3765.88-1.25
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9216.87+0.42 CAC40 - 7698.92-0.27
STOCKS EUR:  DAX - 23770.33+0.74
04/09/2025  CBA:  USD - 382.25-0.4 GBP - 513.94+1.04
04/09/2025  CBA:  EURO - 445.36-0.2
04/09/2025  CBA:  GOLD - 43704+768 SILVER - 502.15+3.65
Beeline-ում Հաճախորդի օր է. ղեկավար կազմը ներկայացնում է ընկերության նոր առաջարկները
19/12/2018 11:41
Կիսվել

Beeline-ում Հաճախորդի օր է. ղեկավար կազմը ներկայացնում է ընկերության նոր առաջարկները

Beeline-ում հայտարարված է Հաճախորդի օր, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը, ինչպես նաև տարբեր բաժինների աշխատակիցներ՝ գրեթե 70 հոգի օրվա ընթացքում շփվելու և աշխատելու են հաճախորդների հետ երկրի տարբեր մասերում գտնվող վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում։ Ընդհանուր առմամբ ընկերության մենեջերները կայցելեն 46 գրասենյակ։

Միջոցառումն իրականացվում է Հաճախորդի փորձի բարելավման ծրագրի շրջանակում։ Նպատակը հետադարձ կապի հիման վրա Beeline-ի ծառայությունները կատարելագործելն ու ավելի պարզ ու հարմար դարձնելն է։ Մասնավորապես ընկերության ղեկավարությունը հաճախորդներին ներկայացնում է «COMBO» առաջարկը և սմարթֆոնների վաճառքի ամանորյա ակցիան։

«Beeline-ում «Հաճախորդի օրը» շատ օգտակար և արդյունավետ գործիք է, որի միջոցով մենք ներկայացնում ենք հաճախորդներին մեր գործող ծառայությունները և ստանում հետադարձ կապ բաժանորդներին հուզող հարցերի վերաբերյալ։ Հենց նման միջոցառումներն են օգնում կատարելագործել մեր առաջարկները, բարձրացնել սպասարկման որակը, առավել մոտ լինել բաժանորդներին և դարձնել մեր ծառայություններն առավել պարզ և հարմար», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

Հաճախորդի օրը Beeline-ում անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ։ Հետադարձ կապի հավաքագրման համար ընկերությունը հաճախորդներին առաջարկում է գնահատականներ դնել գրասենյակներ կամ հաճախորդների սպասարկման կենտրոն դիմելուց հետո։ Նշենք, որ անցած տարվա ընթացքում Beeline-ում ստացվել և մշակվել է ավելի քան 150 000 դիմում։

04/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.25
-0.4
Եվրո (EUR)
445.36
-0.2
Ռուբլի (RUR)
4.7052
-0.0253
Լարի (GEL)
141.94
-0.03
43704
+768
Արծաթ
502.15
+3.65