Բիզնես

USD BUY - 381.25+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 446.00+0.00 EUR SELL - 449.50-0.50
OIL:  BRENT - 67.43-3.30 WTI - 63.11-3.29
COMEX:  GOLD - 3893.50+1.33 SILVER - 47.26+0.15
COMEX:  PLATINUM - 1638.50+1.25
LME:  ALUMINIUM - 2638.00-0.77 COPPER - 9974.50-2.78
LME:  NICKEL - 15354.00+0.49 TIN - 34302.00-0.40
LME:  LEAD - 2002.00-0.67 ZINC - 2888.50-1.30
FOREX:  USD/JPY - 148.52-0.13 EUR/GBP - 1.1722-0.01
FOREX:  EUR/USD - 1.1722-0.01 GBP/USD - 1.3431-0.06
STOCKS RUS:  RTSI - 1020.36-0.65
STOCKS US: DOW JONES - 46316.07+0.15 NASDAQ - 22591.15+0.48
STOCKS US: S&P 500 - 6661.21+0.26
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 44932.63-0.25 TOPIX - 3137.60+0.19
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26855.56+0.87 SSEC - 3882.78+0.52
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9299.84+0.16 CAC40 - 7880.87+0.13
STOCKS EUR:  DAX - 23745.06+0.02
30/09/2025  CBA:  USD - 382.52-0.23 GBP - 514.03+0.07
30/09/2025  CBA:  EURO - 449.38+0.84
30/09/2025  CBA:  GOLD - 47064+673 SILVER - 577.41+23.65
Beeline-ում Հաճախորդի օր է. ղեկավար կազմը ներկայացնում է ընկերության նոր առաջարկները
19/12/2018 11:41
Կիսվել

Beeline-ում Հաճախորդի օր է. ղեկավար կազմը ներկայացնում է ընկերության նոր առաջարկները

Beeline-ում հայտարարված է Հաճախորդի օր, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը, ինչպես նաև տարբեր բաժինների աշխատակիցներ՝ գրեթե 70 հոգի օրվա ընթացքում շփվելու և աշխատելու են հաճախորդների հետ երկրի տարբեր մասերում գտնվող վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում։ Ընդհանուր առմամբ ընկերության մենեջերները կայցելեն 46 գրասենյակ։

Միջոցառումն իրականացվում է Հաճախորդի փորձի բարելավման ծրագրի շրջանակում։ Նպատակը հետադարձ կապի հիման վրա Beeline-ի ծառայությունները կատարելագործելն ու ավելի պարզ ու հարմար դարձնելն է։ Մասնավորապես ընկերության ղեկավարությունը հաճախորդներին ներկայացնում է «COMBO» առաջարկը և սմարթֆոնների վաճառքի ամանորյա ակցիան։

«Beeline-ում «Հաճախորդի օրը» շատ օգտակար և արդյունավետ գործիք է, որի միջոցով մենք ներկայացնում ենք հաճախորդներին մեր գործող ծառայությունները և ստանում հետադարձ կապ բաժանորդներին հուզող հարցերի վերաբերյալ։ Հենց նման միջոցառումներն են օգնում կատարելագործել մեր առաջարկները, բարձրացնել սպասարկման որակը, առավել մոտ լինել բաժանորդներին և դարձնել մեր ծառայություններն առավել պարզ և հարմար», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

Հաճախորդի օրը Beeline-ում անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ։ Հետադարձ կապի հավաքագրման համար ընկերությունը հաճախորդներին առաջարկում է գնահատականներ դնել գրասենյակներ կամ հաճախորդների սպասարկման կենտրոն դիմելուց հետո։ Նշենք, որ անցած տարվա ընթացքում Beeline-ում ստացվել և մշակվել է ավելի քան 150 000 դիմում։

30/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.52
-0.23
Եվրո (EUR)
449.38
+0.84
Ռուբլի (RUR)
4.64
+0.0141
Լարի (GEL)
140.57
-0.77
47064
+673
Արծաթ
577.41
+23.65