ԳՅՈՒՄՐԻԻ ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ԿԵՆՏՐՈՆԻ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ ԱՅՑԵԼԵԼ ԵՆ ՎԻՎԱՍԵԼ-ՄՏՍ
Վիվասել-ՄՏՍ-ից հայտնում են, որ եկեր` հունիսի 10-ին, ընկերության գլխամասային գրասենյակում հայտարարված էր բաց դռների օր` Գյումրիի տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կենտրոնի (ԳՏՏԿ) ուսանողների համար: Դեռևս մեկ ամիս առաջ, ընդառաջելով ուսանողների նախաձեռնությանը` ավելի խորությամբ ծանոթանալ հեռահաղորդակցության ոլորտին, տնտեսությանը և բիզնեսին, ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի Գլխավոր տնօրենը հյուրընկալվեց ԳՏՏԿ-ում, որտեղ և դասախոսություն կարդաց ընկերության գործունեության, հիմնարար արժեքների և բիզնես-ռազմավարության թեմայով:
Գյումրեցի ուսանողները` ԳՏՏԿ-ի տնօրեն Ջեյսոն-Փոլ Ղազարյանի գլխավորությամբ, մեկ օրով ժամանեցին Երևան` անմիջապես Հայաստանի առաջատար բջջային օպերատորի մատուցմամբ ծանոթանալու բջջային հեռահաղորդակցության ժամանակակից տեխնոլոգիաներին:
Շրջայցը ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գլխամասային գրասենյակ սկսվեց գրասենյակում տեղակայված սպասարկման կենտրոն այցելությունով, որտեղ ուսանողները ծանոթացան դեռևս անցած տարի ներդրված` հերթերի կառավարման էլեկտրոնային համակարգին: Այնուհետև ուսանողները Ռալֆ Յիրիկյանի ուղեկցությամբ այցելեցին ընկերության գործունեության հիմնական կենտրոնները` ներառյալ Զանգերի կենտրոնը, որտեղ ներդրված է ինտերակտիվ ձայնային հրահանգների (IVR) ամենանորագույն համակարգը: Համակարգը բաժանորդներին հնարավորություն է տալիս ինքնուրույն ակտիվացնել/ապաակտիվացնել մի շարք ոչ ձայնային ծառայություններ, ինչպես, օրինակ GPRS/EDGE-ը և գերարագ շարժական ինտերնետը: Այնուհետև ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի Գլխավոր տնօրենն ուսանողներին առաջնորդեց Տեխնիկական վարչության Կենտրոնական բաժինը` ԿՀՀՇՍ (Կենտրոնական համակցման համակարգերի շահագործման ստորաբաժանում), որտեղից իրականացվում է բջջային ցանցի կառավարումը: Այստեղ Ռալֆ Յիրիկյանն ուսանողներին ներկայացրեց ցանցի տեխնիկական զարգացման ռազմավարությունը, ինչպես նաև ընկերության կողմից մատուցվող` ավելացված արժեքով ծառայությունները: ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի Գլխավոր տնօրենը ներկայացրեց բջջային կապի համակարգի բաղադրիչները, ազդանշանի ստացումն ու ուղարկումը, բաժանորդների միջև կապի հաստատումը: Շրջայցի վերջին կետը Տեղեկատվական համակարգերի վարչությունն էր, որտեղ ուսանողները ծանոթացան բիլլինգի բաժնի գործունեությանը:
Շրջայցի ավարտին Ռալֆ Յիրիկյանն ուսանողներին հրավիրեց «Զվարթնոց» ժողովասրահ, որտեղ պատասխանեց ուսանողների բազմաթիվ հարցերին, որոնք հիմնականում վերաբերում էին 3G-ին` ներառյալ լայնաշերտ Ինտերնետը, GSM համակարգին, ինչպես GPRS/EDGE, MMS ու WAP տեխնոլոգիաներին: Ուսանողների կարողացան նաև պատկերացում կազմել ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի մարքեթինգային ռազմավարության մասին:
Շրջայցն ավարտվեց ուրախ մթնոլորտում: Նախնական պայմանավորվածություն ձեռք բերվեց ուսանողների համար ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ում աշխատանքային պրակտիկա կազմակերպելու հարցի շուրջ: Ռալֆ Յիրիկյանը բուհի ղեկավարությանը հորդորեց ավելի սերտացնել փոխգործակցությունը հեռահաղորդակցության ոլորտի հետ. «Այսօր սպառողները բջջային օպերատորներից պահանջում են տվյալների փոխանցման որակյալ ծառայություններ` ավելի բարձր արագությամբ: Բջջային օպերատորները, ի պատասխան, ձգտում են մատուցել նորարարական ծառայություններ: Հետևաբար, այսօրվա բուհերը պետք է առավելագույն ճկունություն ցուցաբերեն և արձագանքեն հասարակության աճող պահանջմունքներին` հանդես գալով նորարարական լուծումներով: Ուսանողները պետք է ստանան գիտելիքներ ժամանակակից տեխնոլոգիաների ոլորտից, որպեսզի կարողանան մշակել ավելացված արժեքով ծառայություններ բջջային օպերատորների համար»:
ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը նպատակադրվել է իր փորձը փոխանցել ուսանողներին` նպաստելու համար նրանց մտահորիզոնի և աշխարհայացքի ընդլայնմանը:
ԳՏՏԿ-ն հիմնադրվել է 2005 թ. օգոստոսին: Այստեղ իրենց ուսումը կարող են շարունակել տեխնիկական բուհերի ճարտարագիտության և ՏՏ-ի ոլորտում բակալավրի կոչում ստացած շրջանավարտները: Ուսումնական ծրագրի հիմքը տեղեկատվական տեխնոլոգիաներին նվիրված առարկաներն են: Կենտրոնի առաքելությունը Հայաստանի մարզերում տեղեկատվական տեխնոլոգիաների պոտենցիալի զարգացումն է, ինչը հնարավորություն կտա ստեղծել աշխատատեղեր և զարգացնել տնտեսական աճի խթանման համար անհրաժեշտ մարդկային կապիտալ: