Բիզնես

USD BUY - 383.50+0.50 USD SELL - 387.00+0.50
EUR BUY - 438.00-2.00 EUR SELL - 446.00-2.00
OIL:  BRENT - 76.79+4.43 WTI - 75.25+4.40
COMEX:  GOLD - 3409.60+0.09 SILVER - 37.35+2.84
COMEX:  PLATINUM - 1267.50+2.28
LME:  ALUMINIUM - 2550.50+1.47 COPPER - 9669.00-0.35
LME:  NICKEL - 14924.00-0.96 TIN - 32266.00-1.08
LME:  LEAD - 1976.00-1.57 ZINC - 2638.50-0.73
FOREX:  USD/JPY - 145.1+0.41 EUR/GBP - 1.1497-0.58
FOREX:  EUR/USD - 1.1497-0.58 GBP/USD - 1.3435-1.01
STOCKS RUS:  RTSI - 1116.17+1.60
STOCKS US: DOW JONES - 42215.80-0.70 NASDAQ - 19521.09-0.91
STOCKS US: S&P 500 - 5982.72-0.84
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38885.15+0.90 TOPIX - 2808.35+0.77
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23710.69-1.12 SSEC - 3388.81+0.04
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8834.03-0.46 CAC40 - 7683.73-0.76
STOCKS EUR:  DAX - 23434.65-1.12
18/06/2025  CBA:  USD - 384.44+0.16 GBP - 516.61-4.36
18/06/2025  CBA:  EURO - 441.8-2.74
18/06/2025  CBA:  GOLD - 41881-96 SILVER - 458.12+8.71
Մեկ գլուխը լավ է, մի քանիսը՝ բրեյնսթորմ. Մտքերի գեներացիա ZUCK&BERG-ից՝ բիզնեսի համար
03/04/2020 11:35
Կիսվել

Մեկ գլուխը լավ է, մի քանիսը՝ բրեյնսթորմ. Մտքերի գեներացիա ZUCK&BERG-ից՝ բիզնեսի համար

Կորոնավիրուսն ամեն օր փոխում է աշխարհը, դարձնում այն գրեթե անճանաչելի: Այս կարճ ընթացքում փոխվել է մարդկանց կենսակերպը. այն, ինչ սովորական էր թվում դեռ 1-2 ամիս առաջ, այսօր գրեթե անհնար է, փոխարենը՝ շատ տարօրինակ բաներ դարձել են սովորական:

Փոփոխվել է նաև գովազդային ոլորտը. այն, թերևս, ամենաարագն է ադապտացել նոր պայմաններին, դարձել է ավելի զգայուն, իր առջև ծառացած նոր խնդիրները լուծում է ավելի արագ: Փոխվել են նաև մարդկանց սպասումները բրենդերից. սպառողն այսօր ակնկալում է անկեղծ հոգատարություն և ընկերական ջերմություն: Ըստ որոշ հետազոտությունների՝ մարդկանց միայն 8% է ուզում, որ բրենդերը դադարեցնեն գովազդները, միևնույն ժամանակ 77% ակնկալում է, որ ընկերությունները պետք է իրենց կյանքն ավելի հարմարավետ դարձնեն, իսկ 70% սպասում է բրենդերից պոզիտիվ կոմունիկացիա: Այդ ամենը կարևոր է ներկա պայմաններում շուկայում գոյատևելու և հաջողություններ գրանցելու համար:

Գլուխ-գլխի և ուս-ուսի

Նույնիսկ լավ ժամանակներում ոչ բոլոր ընկերությունները կարող էին իրենց թույլ տալ ունենալ մարքեթինգի բաժին, որոշներն էլ երբեք չէին հասկանում դրա կարևորությունը: Իսկ հիմա՝ ֆորսմաժորային իրավիճակում, առավել ևս դժվար է հավելյալ աշխատուժ ներգրավել, ծախսել ավելորդ գումար, գծել հակաճգնաժամային ռազմավարություն, դուրս գալ բոլոր խնդիրների տակից մենակով: Հայկական Zuck&Berg գովազդային ընկերությունը կարծում է, որ ժամանակն է գործել գլուխ-գլխի և ուս-ուսի տված, քանի որ մեկ գլուխը լավ է, իսկ բազմաթիվ մասնագետների գլուխները՝ բրեյնսթորմինգ:

Z Experiment՝ առցանց brainstorm

Ընկերությունը նախաձեռնել է նոր նախագիծ՝ Z Experiment. դա ո՛չ դասընթաց է, ո՛չ բիզնես խորհրդատվություն, այլ հնարավորություն է ընկերության ստեղծագործ թիմի անդամների հետ օնլայն brainstorm-ել և փոխանակվել նոր ու հետաքրքիր մտքերով: Մասնակցել կարող են մեծ ու փոքր բիզնեսների սեփականտերերը, մարքեթինգի բաժնի աշխատակիցները, ստարտափերները և բոլոր նրանք, ովքեր համաճարակի պատճառով կանգնել են խնդրի առջև՝ ինչպե՞ս գովազդել բիզնեսը, ինչպե՞ս ներկայանալ, ի՞նչ սպասել սպառողներից: Ի դեպ, քննարկմանը մասնակցությունն անվճար է:

Մեկ գլուխը լավ է, մի քանիսը՝ բրեյնսթորմ. Մտքերի գեներացիա ZUCK&BERG-ից՝ բիզնեսի համար

Թարմ մտքեր

Թեման առաջարկելու է ոչ թե Zuck&Berg-ի թիմը, այլ դիմողը: Եվ թեման պետք է լինի հնարավորինս հետաքրքիր, որպեսզի առաջարկողին տրվի նախապատվություն: Ստացվում է արդար ու փոխշահավետ համագործակցություն. Zuck-ից՝ ժամանակն ու գիտելիքները, դիմորդ բիզնեսից՝ հետաքրքիր թեմա, որը կստիպի ընկերության աշխատակիցներին գեներացնել թարմ մտքեր: Ինչպես նշում են ընկերությունից, արդեն իսկ ստացել են ավելի քան 50 հայտ տարբեր կազմակերպություններից: Ասում են՝ թեև նախագիծն էքսպերիմենտալ է, վստահ են, որ մեկ ժամանոց քննարկման ընթացքում կկարողնան այնպիսի մտքեր և լուծումներ գեներացնել, որոնք օգուտ կտան դիմող բիզնեսին թե՛ ներկա պայմաններում, թե՛ հետագայում:

Ի՞նչ է Zuck&Berg-ը

Zuck&Berg գովադային և բրենդեր ստեղծող ընկերությունը կամ, ինչպես իրենք են իրենց անվանում՝ Ցուկը հիմնադրվել է 2017-ին: Ընկերությունը մասնագիտացած է գովազդային արշավների, դիզայնի և ունիկալ կոնտենտի մշակման վրա: Աշխատել ու աշխատում է մի շարք խոշոր տեղական և միջազգային ընկերությունների հետ՝ Coca-Cola HBCA, «Добрый», Philip Morris, Beeline, Gyumri Beer, ACBA-CREDIT AGRICOLE BANK, UNDP Armenia և այլն, նպաստելով շուկայում դրանց առաջխաղացմանը: Ընկերությունը 2019-ին մասնակցել է Ad Black Sea և Red Apple գովազդի միջազգային փառատոններին՝ գրանցելով հաջողություններ: Իսկ այս տարվա ամռանը մասնակցելու է White Square միջազգային գովազդային փառատոնին՝ «Ցույց պլաստիկի դեմ» արշավով: Zuck&Berg-ի մի շարք հաջողված գովազդային արշավներ լայնորեն տարածվել են հանրության մեջ, իսկ որոշները՝ հայտնվել աշխարհի հեղինակավոր գովազդային հարթակներում:

 

18/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
384.44
+0.16
Եվրո (EUR)
441.8
-2.74
Ռուբլի (RUR)
4.9155
+0.0258
Լարի (GEL)
141.08
+0.12
41881
-96
Արծաթ
458.12
+8.71