ՊԵՏԱԿԱՆ ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐԻ ԿՈՄԻՏԵ – ԲԱՑՎԵԼ Է ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ՆՈՐԱՍՏԵՂԾ ԿԵՆՏՐՈՆԸ
ՀՀ ԿԱ պետական եկամուտների կոմիտեից տեղեկացնում են, որ այսուհետ հարկ վճարողներին սպասում են էլեկտրոնային հաշվետվությունների ընդունման նորաստեղծ կենտրոնում. ծառայություների մատուցման կենտրոնը գործում է ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ շենքում` Խորենացի 7 հասցեում:
Այդտեղ` օգտվելով մեկ պատուհանի սկզբունքից, հարկատուն կարող է ստանալ իր էլեկտրոնային ստորագրությունը հավատարմագրված հավաստագրման կենտրոնից և կնքել պայմանագիր Պետեկամուտների կոմիտեի հետ` էլեկտրոնային կապուղիներով հաշվետվություններ ներկայացնելու համար:
Լրագրողների հետ հարցազրույցի ժամանակ, խոսելով սպասարկման այս կենտրոնի անհրաժեշտության մասին, ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչության պետ Միքայել Փաշայանը հիշեցրել է, որ մինչ ՊԵԿ-ին կից գործող այս կենտրոնի ստեղծումը, հարկ վճարողը հնարավորություն չուներ գործը սկսել և ավարտել մեկ վայրում. «Էլեկտրոնային եղանակով հաշվետվություն ներկայացնելու պայմանագիրը կնքվում էր Պետական եկամուտների կոմիտեում, իսկ էլեկտրոնային ստորագրություն ձեռք բերելու համար հարկատուն ստիպված էր դիմել բոլորովին այլ վայրում տեղակայված մասնագետներին: Այսպիսով, հատուկ կենտրոնի ստեղծմամբ էապես կրճատվում է հարկային մարմին հաշվետվություն ներկայացնելու ժամանակը: Հարկային ծառայության շենքում գործող կենտրոնում ստեղծված են անհրաժեշտ պայմանները` գործընթացը շատ արագ կազմակերպելու համար»:
Էլեկտրոնային հաշվետվությունների ընդունման կենտրոն այցելած հարկ վճարողները ևս ընդգծում են, որ տարածքային հարկային տեսչություն այցելելու անհրաժեշտություն այլևս չկա, և իրենց գործն անհամեմատ թեթևանում է: Միջազգային տարբեր կազմակերպությունների կողմից բարձր գնահատականի է արժանացել նման կենտրոնի ստեղծումը. միջազգային գործընկերները ևս վստահ են, որ այդպիսով էական քայլ է արվում` բիզնեսին մատուցվող ծառայությունների ոլորտում, քանի որ հարկային հաշվետվություններն էլեկտրոնային կապուղիներով ուղարկելը ենթադրում է աշխատանքի ավտոմատացում, հաշվետվությունների լրացման պարզեցում, ժամանակի կրճատում, տվյալների մշակման արագություն, հարկատու-տեսուչ շփման նվազում, սխալ լրացված հաշվետվությունների բացառում:
Էլեկտրոնային ստորագրությունը ստանալուց և ՊԵԿ-ի հետ պայմանագիր կնքելուց բացի, սպասարկման կենտրոնում հարկատուին մատուցվում են նաև այլ ծառայություններ. հարկ վճարողները կարող են նաև փորձարկել ծրագիրը, ստանալ խորհրդատվություն:
Ովքեր դեռ չեն այցելել կենտրոն, կարող են ամբողջական տեղեկատվություն ստանալ նաև հեռախոսով, հատուկ այդ նպատակով գործում է երկու հեռախոսահամար` 594-771, 594-772:
Միքայել Փաշայանը նաև տեղեկացրել է, որ մինչև տարեվերջ մայրաքաղաքում էլեկտրոնային հաշվետվությունների սպասարկման երեք կենտրոն կգործի: Պետեկամուտների կոմիտեի ղեկավարությունը նպատակ ունի նման կենտրոններ բացել նաև մարզերում: