ՄԵԿՆԱՐԿԵԼ Է ԱՇՏԱՐԱԿ-ԹԱԼԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՀԱՏՎԱԾԻ ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏԱԿԱՆ ՓՈՒԼԸ
Մեկնարկել է «Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցք ներդրումային ծրագրի» երկրորդ տրանշի՝ Աշտարակ-Թալին հատվածի վերակառուցման և շինարարական աշխատանքների նախապատրաստական փուլը:
ՀՀ Տրանսպորտի և կապի նախարարության փոխանցմամբ՝ 42 կմ երկարություն ունեցող ճանապարհահատվածը կլայնացվի, կդառնա երկկողմանի քառուղի, կունենա բետոնե ծածկ: Նոր ճանապարհի որակի շնորհիվ 30-40 րոպեով կկրճատվի Երեւան-Գյումրի ճանապարհահատվածի երթեւեկությունը: Շինարարական աշխատանքների ընդհանուր արժեքը կկազմի 180 միլիոն դոլար:
«Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի իրականացման կազմակերպություն» ՊՈԱԿ-ի գլխավոր գործադիր տնօրեն Արա Հովսեփյանի խոսքով՝ Աշտարակ-Թալին ճանապարհահատվածը առանձնահատուկ է նրանով, որ միայն մի քանի տեղերում է հատվելու գործող ճանապարհի հետ:
Դավթաշեն եւ Կաթնաղբյուր համայնքների միջեւ ընկած Աշտարակ-Թալին հատվածում կկառուցվի ամբողջությամբ նոր ճանապարհ: Առաջին տրանշով նախատեսվում է Երեւան- Արտաշատ մայրուղու շուրջ 20 կիլոմետր հատվածի լայնացում միջին բաժանարար գոտու հաշվին մինչև 8 մետր, ինչպես նաեւ ասֆալտածածկի փոխարինում բետոնայինով: Երկրորդ տրանշով կկառուցվեն Երեւան-Աշտարակ եւ Աշտարակ-Թալին ճանապարհահատվածները:
Միջազգային նշանակություն ունեցող ճանապարհային այս միջանցքը՝ հատելով Հայաստանի տարածքը հարավից հյուսիս, ընդգրկում է Ագարակ-Կապան-Երեւան-Գյումրի-Բավրա մայրուղիներն ու ճանապարհային ենթակառուցվածքները` միանալով վրացական ճանապարհային ցանցին, որը տանում է դեպի Փոթի եւ Բաթումի նավահանգիստներ: Նախատեսվում է կառուցել 556 կիլոմետր երկարությամբ բարձրակարգ, միջազգային չափանիշերին համապատասխան, բետոնյա ծածկույթով, արագընթաց (թույլատրելի արագությունը մինչև 100 կմ/ժ) ավտոմոբիլային ճանապարհ:
«Հյուսիս -հարավ ճանապարհային միջանցք» ծրագրի իրականացման համար Հայաստանի Հանրապետության եւ Ասիական Զարգացման Բանկի միչեւ դեռ 2009 թվականին կնքվել է Շրջանակային ֆինանսավորման համաձայնագիր, որով նախատեսվում է 962 մլն ԱՄՆ դոլարի ֆինանսավորում, որից ԱԶԲ-ի մասը կազմում է 500 մլն դոլար:
«Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագիրը» խոշոր ենթակառուցվածքային ծրագիր է, որի նպատակն է միջազգային բարձր չափորոշիչներին բավարարող տրանսպորտային ուղիներով Հայաստանի հարավը կապել հյուսիսի հետ: Ճանապարհաշինական այս ծրագիրը խոշորագույններից մեկն է անկախ Հանրապետության պատմության մեջ: