ԵՄ-ում ավտոարտադրողները կարող են տուգանվել 15 միլիարդ եվրոյով՝ էլեկտրական մեքենաների ցածր վաճառքի պատճառով
Եվրոպական ավտոարտադրողները կարող են մինչև 15 միլիարդ եվրոյի չափով տուգանվել` էլեկտրական ավտոմեքենաների ոչ բավարար վաճառքի պատճառով, որոնց պահանջարկը վերջերս նվազել է: Այս մասին France Inter ռադիոյի եթերում հայտարարել է ֆրանսիական Renault Group ընկերության գործադիր տնօրեն Լուկա դե Մեոն:
«Մենք պատրաստվում ենք 2025-ին, քանի որ ընդունում ենք մեքենաների պատվերներ, որոնք կմատակարարենք, և, ըստ մեր հաշվարկների, եթե էլեկտրական մեքենաների վաճառքը մնա ներկայիս մակարդակի վրա, ապա եվրոպական արդյունաբերությունը ստիպված կլինի վճարել 15 միլիարդ եվրո տուգանք և հրաժարվել ավելի քան 2.5 միլիոն միավոր ներքին այրման շարժիչով մեքենաների արտադրությունից»,- ասել է դե Մեոն:
Renault-ի ղեկավարը, որը նաև Եվրոպական ավտոարտադրողների ասոցիացիայի նախագահն է, պարզաբանել է, որ ԵՄ կանոնների համաձայն՝ ավտոարտադրողների համար CO2 արտանետումների չափորոշիչները հաշվարկվում են ներքին այրման շարժիչներով և էլեկտրական մեքենաներով վաճառվող մեքենաների հարաբերակցության հիման վրա։ Նա պարզաբանել է, որ յուրաքանչյուր վաճառվող էլեկտրական մեքենա փոխհատուցում է չորս սովորական մեքենաների վաճառքի հասույթը: Միևնույն ժամանակ, օգոստոսին Եվրոպայում վաճառված մեքենաների ընդհանուր թվի միայն 12.5%-ն է բաժին ընկել էլեկտրական մեքենաներին, ինչը 10.8%-ով պակաս է 2023 թվականի օգոստոսի համեմատ:
Վաճառքի նվազման պատճառը, նրա կարծիքով, էլեկտրական մեքենաների չափազանց բարձր գներն են՝ դրանց գնման համար պետական սուբսիդիաների շարունակականության անորոշությամբ: Վերջինս հատկապես արդիական է Գերմանիայում՝ նման սուբսիդիաների վերացման հավանականությամբ: Նա նաև նշել է, որ լիցքավորման ենթակառուցվածքի զարգացման տեմպերը չափազանց դանդաղ են: Այս ֆոնին դե Մեոն կոչ է արել եվրոպական երկրների իշխանություններին և եվրոպական կառույցներին «ճկունություն ցուցաբերել» և արտադրողների վրա ճնշում չգործադրել տուգանքներով: Նա նաև մատնանշել է այն փաստը, որ առանց էլեկտրական մեքենաների վաճառքի աճի, վտանգված կլինեն նաև հարակից տարբեր նախագծեր, օրինակ, քարշակային մարտկոցների արտադրությունը: