BrandZ 2015. Որո՞նք են աշխարհի ամենաթանկ բանկային բրենդները
Աշխարհի ամենաթանկ բանկային բրենդներն են՝ HSBC, Citi և J.P. Morgan: Այս մասին վկայում է Millward Brown գործակալության հրապարակած՝ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 վարկանիշը:
Ըստ վարկանիշի՝ մեկ տարվա ընթացքում 10 ամենաթանկ գլոբալ բանկային բրենդները 2%-ով «կորցրել են» իրենց արժեքը: Այս տարվա վարկանիշում 10 ամենաթանկ բանկային բրենդների ընդհանուր արժեքը կազմել է $120.8 մլրդ: Ամենաթանկ 10 բանկային բրենդներից 4-ը ամերիկյան են, 2-ը՝ իսպանական: Վարկանիշը ներկայացնում ենք ստորև.
1. HSBC, բրենդի արժեքը՝ 24,029 մլրդ
2. Citi, բրենդի արժեքը՝ 17,486 մլրդ
3. J.P. Morgan, բրենդի արժեքը՝ 13,522 մլրդ
4. Santander, բրենդի արժեքը՝ 12,181 մլրդ
5. ING Bank, բրենդի արժեքը՝ 11,560 մլրդ
6. Barclays, բրենդի արժեքը՝ 8,835 մլրդ
7. BBVA, բրենդի արժեքը՝ 8,739 մլրդ
8. Morgan Stanley, բրենդի արժեքը՝ 8,289 մլրդ
9. Goldman Sachs, բրենդի արժեքը՝ 8,255 մլրդ
10. UBS, բրենդի արժեքը՝ 7,933 մլրդ