OIL:  BRENT - 67.03-1.06% WTI - 58.97-1.49%
COMEX:  GOLD - 1313.40+0.37% SILVER - 15.44-0.26%
COMEX:  PLATINUM - 848.20 -1.35%
LME:  ALUMINIUM - 1920.00+0.00% COPPER - 6501.00+0.00%
LME:  NICKEL - 13275.00+0.00% TIN - 21400.00+0.00%
LME:  LEAD - 2055.00+0.00% ZINC - 2869.00+0.00%
FOREX:  USD/JPY - 109.91-0.78% EUR/GBP - 0.8557-1.18%
FOREX:  EUR/USD - 1.1312-0.55% GBP/USD - 1.3214+0.59%
STOCKS RUS:  MICEX - % RTSI - 1213.40 -1.96%
STOCKS US: DOW JONES - 25502.32-1.77% NASDAQ - 7642.67-2.50%
STOCKS US: S&P 500 - 2800.71 -1.90%
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 21627.34 +0.09% TOPIX - 1617.11 +0.17%
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 29113.36 +0.14% SSEC - 3104.15 +0.09%
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7207.59-2.01% CAC40 - 5269.92-2.03%
STOCKS EUR:  DAX - 11364.17-1.61%
22/03/2019  CBA:  USD - 485.86 AMD -0.24 GBP - 636.57 AMD -3.67
22/03/2019  CBA:  EURO - 549.22 AMD -5.23
22/03/2019  CBA:  GOLD - 20456.95 AMD +82.11 SILVER - 242.75 AMD +3.32
22/03/2019  CBA:  PLATINUM - 13621.3 AMD +196.44
17/05/2016  NASDAQ OMX ARMENIA:   USD/AVG - 477.75 AMD -2.70
Մարքեթինգ քիթ. Վաճառքի մենեջերի «ծանր հրետանին»
13-06-2015 13:27 • 3.3K

Մարքեթինգ քիթ. Վաճառքի մենեջերի «ծանր հրետանին»

Մարքեթինգ քիթը (marketing kit) վաճառքի մենեջերների գործիքաշարն է, նրանց գլխավոր զենքը, որն օգնում է «դաշտային պայմաններում» պրեզենտացիա անել ու վաճառել: Մարքեթինգ քիթում ներառվում են այն բոլոր նյութերը, որոնք կարող են օգնել, որ պրոդուկտը վաճառվի:   

Մարքեթինգ քիթը վաճառքի մենեջերի գործիքների արկղն է: Ինչպես, օրինակ, փականագործի աշխատանքը շատ կբարդանա, եթե ձեռքի տակ չունենա սեփական գործիքների արկղ, այնպես էլ վաճառքի մենեջերի աշխատանքն ավելի դժվար կլինի, եթե նա չունենա մարքեթինգ քիթ: Մարքեթինգ քիթի խնդիրն է օգնել վաճառքի մենեջերին վաճառել և լավագույնս ներկայացնել ընկերությունը: Եթե նույնիսկ վաճառքի մենեջերը շատ վատ է ներկայացնում վաճառքի ենթակա պրոդուկտը, մարքեթինգ քիթը խնդիր ունի լրացնել այդ բացը և կմկմացող մենեջերի ֆոնին կարողանալ ներկայացնել, թե ինչ հսկայական և լուրջ ընկերության հետ գործ ունի տվյալ հաճախորդը: Մարքեթինգ քիթին պետք է դիտարկել որպես ընկերության ամենալավ վաճառողի:

Մարքեթինգ քիթ ասելով սովորաբար նկատի ունենք նրա տպագիր տարբերակը, չնայած կարող է լինել նաև մարքեթինգ քիթի էլեկտրոնային տարբերակ:

Մարքեթինգ քիթ պատրաստողը պետք է թեմային մոտենա միայն այն դեպքում, եթե տվյալ ոլորտի պրոդուկտի էքսպերն է ու գերազանց տիրապետում է պրոդուկտի առանձնահատկություններին:

Մարքեթինգ քիթը ֆիզիկապես նման է գրքի, այն նախատեսված է ինչպես հանդիպումների, այնպես էլ փոստով ուղարկելու համար: Այն ձեռքի տակ միշտ առկա պրեզենտացիա է, որը կարելի է ցանկացած պահի բացել ու պրոֆեսիոնալ ներկայացնել Ձեր ընկերությունը:

Մարքեթինգ քիթի տեխնիկական բնութագիրը

1. Մարքեթինգ քիթը չպետք է նման լինի բուկլետի, այն ավելի շատ ամսագրային տեսք ունի: Քիթի օպտիմալ չափսը A4 ֆորմատն է: A4 չափսը հարմար է, որովհետև այդ չափի նյութը անհարմար է նետել աղբարկղ (սովորաբար գրասենյակային աղբարկղերը փոքր են): Իսկ բուկլետն աղբարկղ նետելու ամենահարմար ֆորմատն է, որովհետև մի կողմից չի տեղավորվում դրամապանակում կամ գրպանում, մյուս կողմից շատ լավ տեղավորվում է աղբարկղում: Եթե կարողանաք Ձեր մարքեթինգ քիթը պատրաստել կրեատիվ ֆորմատով, ասենք եռանկյունի, կլոր կամ քառակուսի, դա նույնպես ուշադրություն գրավելու լավ լուծում է:

2. Քանի որ մարքեթինգ քիթը կարող է ժամանակի ընթացքում փոփոխվել, ցանկալի է այնպես պատրաստել, որ հետագայում էջերն ավելացնելու հնարավորություն լինի: Մարքեթինգ քիթը հետագայում թարմացնելու հնարավորություն ունենալու համար լավ ֆորմատ է էջերն իրար հետ օղակարերով կապելը:

3. Քիթը պետք է հաճելի լինի ինչպես տեսողական, այնպես էլ շոշափելու տեսանկյունից: Տեսողական հաճելիությունն ապահովվում է բարձրակարգ դիզայնով, իսկ շոշափելիքի հարցը լուծվում է բարձրորակ նյութերից պատրաստելու միջոցով: 

Մարքեթինգ քիթի բաղադրիչները

Մարքեթինգ քիթը ընկերության փաթեթավորման կարևորագույն բաղադրիչներից է և ընկերության դեմքը: Մարքեթինգ քիթը պատրաստելուց անհրաժեշտ է նկատի ունենալ, որ այն պետք է պարզ ամսագրային ոճ ունենա և շատ հարմար լինի ընթերցանության համար: Այսինքն, անթույլատրելի են երկար ու առանց ձևավորման տեքստերը: Մարքեթինգ քիթի բովանդակային բաղադրիչները հետևյալն են.

- 1-ին մաս: Պարզ ներկայացնել, թե ինչ խնդիրներ է լուծում Ձեր ընկերությունը: Ձեր ընկերության կողմից լուծվող խնդիրներն անհրաժեշտ է ներկայացնել համառոտ ու թվարկումներով: 

- 2-րդ մաս: Նույն պարզ սկզբունքով ներկայացնում եք, թե ինչպե՞ս, ի՞նչ տեխնոլոգիաներով ու մեթոդներով եք լուծում այդ խնդիրները: Ինչո՞վ է մրցակիցների հետ համեմատած ավելի արդյունավետ խնդրի լուծման Ձեր տարբերակը:

- 3-րդ մասում նկարագրվում է Ձեր պրոդուկտը կամ ծառայություններն այնպես, որ հասկանալի լինի, թե ինչո՞ւ հաճախորդը պետք է ընտրի հատկապես Ձեզ, ի՞նչ առանձնահատկություններ ու տարբերություններ ունի Ձեր պրոդուկտը:

- 4-րդ մասում նկարագրվում է ընկեության ղեկավարը, նրա նախկին գործունեությունն ու հաջողությունները: Մարդիկ նախընտրում են հաջողակների հետ գործ բռնել, այդ պատճառով հաջողակ ու պրոֆեսիոնալ ընկերության ղեկավարի մասին տեղեկատվությունը մեծացնելու է վստահությունը: Ղեկավարից հետո կարելի է ներկայացնել թիմի անդամներին:

- Հաջողության պատմություններ այն մասին, թե ինչպես եք լուծել մարդկանց կամ Ձեզ դիմած կազմակերպությունների խնդիրները: Ցանկալի է կարծիք հայտնող անձիք ու կազմակերպությունները հասարակության համար հեղինակավոր ու ճանաչելի լինեն:

- Հաճախորդների կարծիքից հետո կարող եք նկարագրել նաև Ձեր իդեալական հաճախորդին: Այս հատվածը մի կողմից թիրախավորում է Ձեր պրոդուկտը, մյուս կողմից անուղղակի ներկայացնում եք այն նորմատիվ կանոնները, որոնք նախընտրելի են Ձեր կազմակերպության համար: Օրինակ, կարող եք գրել, որ Ձեր ընկերության իդեալական հաճախորդը չի ուշացնում վճարումները, տրամադրված է բանակցությունների միջոցով խնդիրների լուծմանը և այլն:

- Մենյու տեղադրել, որտեղ ամեն պրոդուկտ ու ծառայություն կունենա երեք գնային առաջարկ: Դա կօգնի, որ հաճախորդն ավելի մեծ ընտրության հնարավորթյուն ունենա: Մենյուի հատվածը մի քանի գնային տարբերակներով կարելի է նաև առանձին տպագրել, որպեսզի կոնկրետ այցելության խնդիրներից ելնելով կարողանաք ներկայացնել այն մենյուն, որն ավելի հարմար է տվյալ հաճախորդին:

- Եթե Ձեր հաճախորդները կորպորատիվ են, ապա կարելի է տեղադրել Ձեր ներկա կորպորատիվ հաճախորդների ցուցակը, իրենց լոգոներով: Իսկ եթե Ձեր բիզնեսը B2C է (business to customer), ապա կարելի է սոցիալական փաստի մասին նշել, օրինակ` մեր ծառայությունից օգտվում են 5000 բժիշկ:

- Ցանկալի է գրաֆիկայով նշել Ձեզ հետ համագործակցության փուլերը: Համագործակցության վիզուալիզացիան օգնում է հաճախորդին ավելի լավ պատկերացնել և հասկանալ, թե ինչ է կատարվելու, եթե նա դիմի Ձեր ընկերությանը: Այդ հատվածը շատ կարևոր է, որովհետև հաճախ առաջին քայլը չի արվում զուտ անհայտությունից խուսափելու ձգտումից ելնելով:

- Վերջում ներկայացնում եք Ձեր կոնտակտային տվյալները և գործողության կոչ եք անում: Այս հատվածում ցանկալի է առաջին անվճար քայլի առաջարկություն անել: Առաջին անվճար քայլի կամ զեղչի առկայությունը շատ կարևոր բաղադրիչ է և գործողությունների դիմելու լրացուցիչ խթան կարող է հանդիսանալ: Առաջին քայլի կոչը կարող է լինել այսպես` «աուդիտն անվճար», «առաջին խորհրդատվությունն անվճար», «չափագրումներն անվճար» և այլն: 

Վերոնշյալ թվարկածս բովանդակային բաղադրիչներն այն մինիմալ չափն է, որոնց պահպանել է պետք, եթե որոշել եք մարքեթինգ քիթ պատրաստել: Դրանց կարելի է ավելացնել Ձեր մասին մամուլի լուսաբանումները, հավելյալ ինֆորմացիա ստանալու աղբյուրներ, լեգենդ Ձեր կազմակերպության ստեղծման մասին, կազմակերպության ապագայի տեսլականը և այլն:

Մարքեթինգ քիթի պատրաստման փուլերն են՝

- Նպատակի որոշում: Այս փուլում հասկանում եք, թե ով, ինչ նպատակով և ում պետք է ներկայացնի մարքեթինգ քիթը: Նպատակի որոշումն անհրաժեշտ է թիրախավորման արդյունքում արդյունավետությունը բարձրացնելու համար:

- Ուսումնասիրել թեման: Քիթը պատրաստելուց առաջ անհրաժեշտ է մանրամասն ուսումնասիրել թեման, դառնալ ոլորտի էքսպերտ:

- Ուղեղային գրոհ: Հավաքել մի քանի մասնագետերի և քիթի պատրաստման թեմայով ուղեղային գրոհ անել, առանց քննադատության գրառել 100 գաղափար այն մասին, թե ինչպես կարող է լինել քիթը: Հետագայում անհրաժեշտ է զտել ու նախնական գաղափարներից պահպանել 20-ը:

- Միջուկի պատրաստում: Թեմատիկ միջուկի պատրաստում, որի հիման վրա կարելի է զարգացնել հետագա դիզայնն ու տեքստերը:

- Միջուկի լրացում: Արդեն պատրաստի միջուկը թարմացնել կարգախոսերով, դիզայնով, գույներով և այն ամենով, ինչը կօգնի արդյունավետ վաճառք անել:

- Խմբագրումներ: Առաջին օրինակն անհրաժեշտ է տպագրել ու շարունակել թերություններ փնտրել: Սովորաբար տպագիր օրինակում նկատվում են այնպիսի թերություններ, որոնք առկա չէին էլեկտրոնային տարբերակում: Առանց այս փուլի քիթը թերություններով կստացվի:

- Հետագա կատարելագործում: Քանի որ Ձեր ընկերությունը զարգանում է, փոփոխություններ են տեղի ունենում, ապա դրա հետ մեկտեղ անհրաժեշտ է խմբագրել նաև մարքեթինգ քիթը: Հետևաբար մարքեթինգ քիթը մշտապես կատարելագործվող գործիք է:

Վահրամ Միրաքյան

Ձեր հարցերը և մեկնաբանությունները կարող եք գրել ստորև կամ դրանք ուղարկել [email protected] էլ.փոստի հասցեով:

Beeline Հայաստան - Հեռահաղորդակցական ծառայություններ ձեր բիզնեսի համար:
Լրահոս
Արտարժույթ
10:00 23/03 Առք Վաճառք
AMD / USD 485.00 487.00
AMD / EUR 551.00 555.50
AMD / RUR 7.57 7.67
դոլար
դոլար
ԿԲ Փոխարժեքներ
22/03/2019
Դոլար / Դրամ
485.86
-0.24
Եվրո / Դրամ
549.22
-5.23
Ռուբլի / Դրամ
7.58
-0.06
Ֆունտ / Դրամ
636.57
-3.67
ԿԲ Մետաղներ
22/03/2019
դրամ / գրամ
Ոսկի
20456.95
+82.11
Արծաթ
242.75
+3.32
Պլատին
13621.3
+196.44
Ոսկու գին
22/03/2019
դրամ
999 հարգ
24k
20,456.95
958 հարգ
23k
19,604.58
916 հարգ
22k
18,752.20
720 հարգ
18k
15,342.71
625 հարգ
15k
12,785.59
585 հարգ
14k
11,933.22
500 հարգ
12k
10,228.48
417 հարգ
10k
8,523.73
375 հարգ
9k
7,671.36
Forex
10:00 23/03
EUR/USD
1.1312
-0.55%
GBP/USD
1.3214
+0.59%
USD/JPY
109.91
-0.78%
EUR/GBP
0.8557
-1.18%
Նավթ
10:00 23/03
դոլար / բարել
Brent
67.03
-1.06%
Light Sweet
58.97
-1.49%
Comex
10:00 23/03
$ / տր. ունց.
Ոսկի
1313.40
+0.37%
Արծաթ
15.44
-0.26%
Պլատին
848.20
-1.35%
LME / 3M
10:00 23/03
դոլար / տոննա
Ալյումին
1920.00
+0.00%
Պղինձ
6501.00
+0.00%
Նիկել
13275.00
+0.00%
Անագ
21400.00
+0.00%
Կապար
2055.00
+0.00%
Ցինկ
2869.00
+0.00%
Մոլիբդեն
26000.00
+0.00%
Կոբալտ
30000.00
+0.00%
Ինդեքսներ
10:00 23/03
կետ
Dow Jones
25502.32
-1.77%
S&P 500
2800.71
-1.90%
NASDAQ
7642.67
-2.50%
FTSE
7207.59
-2.01%
CAC 40
5269.92
-2.03%
DAX
11364.17
-1.61%
RTSI
1213.40
-1.96%
Nikkei
21627.34
+0.09%
Topix
1617.11
+0.17%
Hang Seng
29113.36
+0.14%
SSEC
3104.15
+0.09%
Թվային արժույթներ
10:50 23/03
BTC/AMD
1,964,567
+0.32%
BTC/USD
4043.48342643
+0.37%
ETH/USD
138.522058938
+1.29%
BCH/USD
169.330218416
+9.63%
XRP/USD
0.313269609
+0.32%
LTC/USD
61.5530516387
+3.86%
ԿԱՊԻՏԱԼԻԶԱՑԻԱ
BTC
71,185,473,157
+0.38%
ETH
14,593,498,589
+1.31%
BCH
2,995,043,055
+9.64%
XRP
13,052,697,028
+0.32%
LTC
3,755,070,782
+3.89%
ԿԲ Տոկոսադրույքներ
22/03/2019
Վերաֆին.
Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույք
5.75
+0.00
Լոմբ. ռեպո
Լոմբարդային ռեպո
7.25
+0.00
Միջ. ներգր.
Դրամական միջողների ներգրավման տոկոսադրույք
4.25
+0.00
Մակրոտնտեսական
12/2018
ՏԱՑ
Տնտեսական Ակտիվության Ցուցանիշ
+5.80%
ԱԱԾ 3
Արդյունաբերական Արտադրանքի Ծավալ
1,737.7
+4.30%
Արտահանում 1
Արտահանում
2,411.9
+7.80%
Ներմուծում 1
Ներմուծում
4,963.2
+21.1%
ՍԳԻ
Սպառողական Գների Ինդեքս
+2.50%
Միջին աշխ. 2
Միջին ամսական անվանական աշխատավարձը
172,357
+3.80%
Առևտրի շրջ. 3
Առևտրի շրջանառություն
2,931.5
+8.70%
Գյուղատնտ. 3
Գյուղատնտեսության համախառն արտադրանքի ծավալ
889.709
-7.6%
Ծառայութ. 3
Ծառայությունների ծավալ
1,764.7
+18.80%
Շինարար. 3
Շինարարության ծավալ
422.3
+4.50%
1 - միլիոն դոլար, 2 - դրամ, 3 - միլիարդ դրամ