OIL:  BRENT - 79.35+0.00% WTI - 68.65+0.00%
COMEX:  GOLD - 1230.18+0.00% SILVER - 14.58+0.00%
COMEX:  PLATINUM - 828.00 +0.00%
LME:  ALUMINIUM - 2012.50-0.54% COPPER - 6147.00-1.60%
LME:  NICKEL - 12250.00-2.39% TIN - 19130.00-0.49%
LME:  LEAD - 2012.00-0.74% ZINC - 2647.50+1.13%
FOREX:  USD/JPY - 112.5500+0.31% EUR/GBP - 0.8825+0.35%
FOREX:  EUR/USD - 1.1531+0.64% GBP/USD - 1.3072+0.40%
STOCKS RUS:  MICEX - % RTSI - 1126.97 -1.16%
STOCKS US: DOW JONES - 25444.34+0.26% NASDAQ - 7449.03-0.48%
STOCKS US: S&P 500 - 2767.78 -0.04%
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 22532.08 -0.56% TOPIX - 1692.85 -0.69%
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25561.40 +0.42% SSEC - 2550.47 +2.58%
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7049.80+0.32% CAC40 - 5084.66-0.63%
STOCKS EUR:  DAX - 11553.83-0.31%
19/10/2018  CBA:  USD - 483.80 AMD +0.32 GBP - 630.39 AMD -4.23
19/10/2018  CBA:  EURO - 554.58 AMD -2.58
19/10/2018  CBA:  GOLD - 19023.19 AMD -81.46 SILVER - 225.77 AMD -1.95
19/10/2018  CBA:  PLATINUM - 12879.15 AMD -146.92
17/05/2016  NASDAQ OMX ARMENIA:   USD/AVG - 477.75 AMD -2.70
Մարքեթինգ քիթ. Վաճառքի մենեջերի «ծանր հրետանին»
13-06-2015 13:27 • 3.0K

Մարքեթինգ քիթ. Վաճառքի մենեջերի «ծանր հրետանին»

Մարքեթինգ քիթը (marketing kit) վաճառքի մենեջերների գործիքաշարն է, նրանց գլխավոր զենքը, որն օգնում է «դաշտային պայմաններում» պրեզենտացիա անել ու վաճառել: Մարքեթինգ քիթում ներառվում են այն բոլոր նյութերը, որոնք կարող են օգնել, որ պրոդուկտը վաճառվի:   

Մարքեթինգ քիթը վաճառքի մենեջերի գործիքների արկղն է: Ինչպես, օրինակ, փականագործի աշխատանքը շատ կբարդանա, եթե ձեռքի տակ չունենա սեփական գործիքների արկղ, այնպես էլ վաճառքի մենեջերի աշխատանքն ավելի դժվար կլինի, եթե նա չունենա մարքեթինգ քիթ: Մարքեթինգ քիթի խնդիրն է օգնել վաճառքի մենեջերին վաճառել և լավագույնս ներկայացնել ընկերությունը: Եթե նույնիսկ վաճառքի մենեջերը շատ վատ է ներկայացնում վաճառքի ենթակա պրոդուկտը, մարքեթինգ քիթը խնդիր ունի լրացնել այդ բացը և կմկմացող մենեջերի ֆոնին կարողանալ ներկայացնել, թե ինչ հսկայական և լուրջ ընկերության հետ գործ ունի տվյալ հաճախորդը: Մարքեթինգ քիթին պետք է դիտարկել որպես ընկերության ամենալավ վաճառողի:

Մարքեթինգ քիթ ասելով սովորաբար նկատի ունենք նրա տպագիր տարբերակը, չնայած կարող է լինել նաև մարքեթինգ քիթի էլեկտրոնային տարբերակ:

Մարքեթինգ քիթ պատրաստողը պետք է թեմային մոտենա միայն այն դեպքում, եթե տվյալ ոլորտի պրոդուկտի էքսպերն է ու գերազանց տիրապետում է պրոդուկտի առանձնահատկություններին:

Մարքեթինգ քիթը ֆիզիկապես նման է գրքի, այն նախատեսված է ինչպես հանդիպումների, այնպես էլ փոստով ուղարկելու համար: Այն ձեռքի տակ միշտ առկա պրեզենտացիա է, որը կարելի է ցանկացած պահի բացել ու պրոֆեսիոնալ ներկայացնել Ձեր ընկերությունը:

Մարքեթինգ քիթի տեխնիկական բնութագիրը

1. Մարքեթինգ քիթը չպետք է նման լինի բուկլետի, այն ավելի շատ ամսագրային տեսք ունի: Քիթի օպտիմալ չափսը A4 ֆորմատն է: A4 չափսը հարմար է, որովհետև այդ չափի նյութը անհարմար է նետել աղբարկղ (սովորաբար գրասենյակային աղբարկղերը փոքր են): Իսկ բուկլետն աղբարկղ նետելու ամենահարմար ֆորմատն է, որովհետև մի կողմից չի տեղավորվում դրամապանակում կամ գրպանում, մյուս կողմից շատ լավ տեղավորվում է աղբարկղում: Եթե կարողանաք Ձեր մարքեթինգ քիթը պատրաստել կրեատիվ ֆորմատով, ասենք եռանկյունի, կլոր կամ քառակուսի, դա նույնպես ուշադրություն գրավելու լավ լուծում է:

2. Քանի որ մարքեթինգ քիթը կարող է ժամանակի ընթացքում փոփոխվել, ցանկալի է այնպես պատրաստել, որ հետագայում էջերն ավելացնելու հնարավորություն լինի: Մարքեթինգ քիթը հետագայում թարմացնելու հնարավորություն ունենալու համար լավ ֆորմատ է էջերն իրար հետ օղակարերով կապելը:

3. Քիթը պետք է հաճելի լինի ինչպես տեսողական, այնպես էլ շոշափելու տեսանկյունից: Տեսողական հաճելիությունն ապահովվում է բարձրակարգ դիզայնով, իսկ շոշափելիքի հարցը լուծվում է բարձրորակ նյութերից պատրաստելու միջոցով: 

Մարքեթինգ քիթի բաղադրիչները

Մարքեթինգ քիթը ընկերության փաթեթավորման կարևորագույն բաղադրիչներից է և ընկերության դեմքը: Մարքեթինգ քիթը պատրաստելուց անհրաժեշտ է նկատի ունենալ, որ այն պետք է պարզ ամսագրային ոճ ունենա և շատ հարմար լինի ընթերցանության համար: Այսինքն, անթույլատրելի են երկար ու առանց ձևավորման տեքստերը: Մարքեթինգ քիթի բովանդակային բաղադրիչները հետևյալն են.

- 1-ին մաս: Պարզ ներկայացնել, թե ինչ խնդիրներ է լուծում Ձեր ընկերությունը: Ձեր ընկերության կողմից լուծվող խնդիրներն անհրաժեշտ է ներկայացնել համառոտ ու թվարկումներով: 

- 2-րդ մաս: Նույն պարզ սկզբունքով ներկայացնում եք, թե ինչպե՞ս, ի՞նչ տեխնոլոգիաներով ու մեթոդներով եք լուծում այդ խնդիրները: Ինչո՞վ է մրցակիցների հետ համեմատած ավելի արդյունավետ խնդրի լուծման Ձեր տարբերակը:

- 3-րդ մասում նկարագրվում է Ձեր պրոդուկտը կամ ծառայություններն այնպես, որ հասկանալի լինի, թե ինչո՞ւ հաճախորդը պետք է ընտրի հատկապես Ձեզ, ի՞նչ առանձնահատկություններ ու տարբերություններ ունի Ձեր պրոդուկտը:

- 4-րդ մասում նկարագրվում է ընկեության ղեկավարը, նրա նախկին գործունեությունն ու հաջողությունները: Մարդիկ նախընտրում են հաջողակների հետ գործ բռնել, այդ պատճառով հաջողակ ու պրոֆեսիոնալ ընկերության ղեկավարի մասին տեղեկատվությունը մեծացնելու է վստահությունը: Ղեկավարից հետո կարելի է ներկայացնել թիմի անդամներին:

- Հաջողության պատմություններ այն մասին, թե ինչպես եք լուծել մարդկանց կամ Ձեզ դիմած կազմակերպությունների խնդիրները: Ցանկալի է կարծիք հայտնող անձիք ու կազմակերպությունները հասարակության համար հեղինակավոր ու ճանաչելի լինեն:

- Հաճախորդների կարծիքից հետո կարող եք նկարագրել նաև Ձեր իդեալական հաճախորդին: Այս հատվածը մի կողմից թիրախավորում է Ձեր պրոդուկտը, մյուս կողմից անուղղակի ներկայացնում եք այն նորմատիվ կանոնները, որոնք նախընտրելի են Ձեր կազմակերպության համար: Օրինակ, կարող եք գրել, որ Ձեր ընկերության իդեալական հաճախորդը չի ուշացնում վճարումները, տրամադրված է բանակցությունների միջոցով խնդիրների լուծմանը և այլն:

- Մենյու տեղադրել, որտեղ ամեն պրոդուկտ ու ծառայություն կունենա երեք գնային առաջարկ: Դա կօգնի, որ հաճախորդն ավելի մեծ ընտրության հնարավորթյուն ունենա: Մենյուի հատվածը մի քանի գնային տարբերակներով կարելի է նաև առանձին տպագրել, որպեսզի կոնկրետ այցելության խնդիրներից ելնելով կարողանաք ներկայացնել այն մենյուն, որն ավելի հարմար է տվյալ հաճախորդին:

- Եթե Ձեր հաճախորդները կորպորատիվ են, ապա կարելի է տեղադրել Ձեր ներկա կորպորատիվ հաճախորդների ցուցակը, իրենց լոգոներով: Իսկ եթե Ձեր բիզնեսը B2C է (business to customer), ապա կարելի է սոցիալական փաստի մասին նշել, օրինակ` մեր ծառայությունից օգտվում են 5000 բժիշկ:

- Ցանկալի է գրաֆիկայով նշել Ձեզ հետ համագործակցության փուլերը: Համագործակցության վիզուալիզացիան օգնում է հաճախորդին ավելի լավ պատկերացնել և հասկանալ, թե ինչ է կատարվելու, եթե նա դիմի Ձեր ընկերությանը: Այդ հատվածը շատ կարևոր է, որովհետև հաճախ առաջին քայլը չի արվում զուտ անհայտությունից խուսափելու ձգտումից ելնելով:

- Վերջում ներկայացնում եք Ձեր կոնտակտային տվյալները և գործողության կոչ եք անում: Այս հատվածում ցանկալի է առաջին անվճար քայլի առաջարկություն անել: Առաջին անվճար քայլի կամ զեղչի առկայությունը շատ կարևոր բաղադրիչ է և գործողությունների դիմելու լրացուցիչ խթան կարող է հանդիսանալ: Առաջին քայլի կոչը կարող է լինել այսպես` «աուդիտն անվճար», «առաջին խորհրդատվությունն անվճար», «չափագրումներն անվճար» և այլն: 

Վերոնշյալ թվարկածս բովանդակային բաղադրիչներն այն մինիմալ չափն է, որոնց պահպանել է պետք, եթե որոշել եք մարքեթինգ քիթ պատրաստել: Դրանց կարելի է ավելացնել Ձեր մասին մամուլի լուսաբանումները, հավելյալ ինֆորմացիա ստանալու աղբյուրներ, լեգենդ Ձեր կազմակերպության ստեղծման մասին, կազմակերպության ապագայի տեսլականը և այլն:

Մարքեթինգ քիթի պատրաստման փուլերն են՝

- Նպատակի որոշում: Այս փուլում հասկանում եք, թե ով, ինչ նպատակով և ում պետք է ներկայացնի մարքեթինգ քիթը: Նպատակի որոշումն անհրաժեշտ է թիրախավորման արդյունքում արդյունավետությունը բարձրացնելու համար:

- Ուսումնասիրել թեման: Քիթը պատրաստելուց առաջ անհրաժեշտ է մանրամասն ուսումնասիրել թեման, դառնալ ոլորտի էքսպերտ:

- Ուղեղային գրոհ: Հավաքել մի քանի մասնագետերի և քիթի պատրաստման թեմայով ուղեղային գրոհ անել, առանց քննադատության գրառել 100 գաղափար այն մասին, թե ինչպես կարող է լինել քիթը: Հետագայում անհրաժեշտ է զտել ու նախնական գաղափարներից պահպանել 20-ը:

- Միջուկի պատրաստում: Թեմատիկ միջուկի պատրաստում, որի հիման վրա կարելի է զարգացնել հետագա դիզայնն ու տեքստերը:

- Միջուկի լրացում: Արդեն պատրաստի միջուկը թարմացնել կարգախոսերով, դիզայնով, գույներով և այն ամենով, ինչը կօգնի արդյունավետ վաճառք անել:

- Խմբագրումներ: Առաջին օրինակն անհրաժեշտ է տպագրել ու շարունակել թերություններ փնտրել: Սովորաբար տպագիր օրինակում նկատվում են այնպիսի թերություններ, որոնք առկա չէին էլեկտրոնային տարբերակում: Առանց այս փուլի քիթը թերություններով կստացվի:

- Հետագա կատարելագործում: Քանի որ Ձեր ընկերությունը զարգանում է, փոփոխություններ են տեղի ունենում, ապա դրա հետ մեկտեղ անհրաժեշտ է խմբագրել նաև մարքեթինգ քիթը: Հետևաբար մարքեթինգ քիթը մշտապես կատարելագործվող գործիք է:

Վահրամ Միրաքյան

Ձեր հարցերը և մեկնաբանությունները կարող եք գրել ստորև կամ դրանք ուղարկել [email protected] էլ.փոստի հասցեով:

Ucom - Լայնաշերտ ինտերնետ՝ սկսած 6000 դրամից:
Լրահոս
Արտարժույթ
10:37 20/10 Առք Վաճառք
AMD / USD 483.00 484.50
AMD / EUR 552.00 557.00
AMD / RUR 7.33 7.43
դոլար
դոլար
ԿԲ Փոխարժեքներ
19/10/2018
Դոլար / Դրամ
483.80
+0.32
Եվրո / Դրամ
554.58
-2.58
Ռուբլի / Դրամ
7.37
-0.01
Ֆունտ / Դրամ
630.39
-4.23
ԿԲ Մետաղներ
19/10/2018
դրամ / գրամ
Ոսկի
19023.19
-81.46
Արծաթ
225.77
-1.95
Պլատին
12879.15
-146.92
Forex
10:37 20/10
EUR/USD
1.1531
+0.64%
GBP/USD
1.3072
+0.40%
USD/JPY
112.5500
+0.31%
EUR/GBP
0.8825
+0.35%
Նավթ
10:37 20/10
դոլար / բարել
Brent
79.35
+0.00%
Light Sweet
68.65
+0.00%
Comex
10:37 20/10
$ / տր. ունց.
Ոսկի
1230.18
+0.00%
Արծաթ
14.58
+0.00%
Պլատին
828.00
+0.00%
LME / 3M
10:37 20/10
դոլար / տոննա
Ալյումին
2012.50
-0.54%
Պղինձ
6147.00
-1.60%
Նիկել
12250.00
-2.39%
Անագ
19130.00
-0.49%
Կապար
2012.00
-0.74%
Ցինկ
2647.50
+1.13%
Մոլիբդեն
26000.00
+0.00%
Կոբալտ
60250.00
-2.82%
Ինդեքսներ
10:37 20/10
կետ
Dow Jones
25444.34
+0.26%
S&P 500
2767.78
-0.04%
NASDAQ
7449.03
-0.48%
FTSE
7049.80
+0.32%
CAC 40
5084.66
-0.63%
DAX
11553.83
-0.31%
RTSI
1126.97
-1.16%
Nikkei
22532.08
-0.56%
Topix
1692.85
-0.69%
Hang Seng
25561.40
+0.42%
SSEC
2550.47
+2.58%
Թվային արժույթներ
10:50 20/10
BTC/AMD
3,131,422
-1.01%
BTC/USD
6472.55503581
-0.99%
ETH/USD
204.815541398
-1.05%
BCH/USD
442.342254593
-1.77%
XRP/USD
0.4564683899
-2.72%
LTC/USD
53.0153222869
-0.83%
ԿԱՊԻՏԱԼԻԶԱՑԻԱ
BTC
112,184,427,461
-0.97%
ETH
21,032,532,645
-1.01%
BCH
7,702,328,742
-1.74%
XRP
18,257,655,774
-2.72%
LTC
3,117,637,693
-0.77%
ԿԲ Տոկոսադրույքներ
19/10/2018
Վերաֆին.
Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույք
6.00
+0.00
Լոմբ. ռեպո
Լոմբարդային ռեպո
7.50
+0.00
Միջ. ներգր.
Դրամական միջողների ներգրավման տոկոսադրույք
4.50
+0.00
Մակրոտնտեսական
07/2018
ՏԱՑ
Տնտեսական Ակտիվության Ցուցանիշ
+9.30%
ԱԱԾ 3
Արդյունաբերական Արտադրանքի Ծավալ
954.567
+4.30%
Արտահանում 1
Արտահանում
1,363.1
+17.3%
Ներմուծում 1
Ներմուծում
2,726.7
+32.1%
ՍԳԻ
Սպառողական Գների Ինդեքս
+2.40%
Միջին աշխ. 2
Միջին ամսական անվանական աշխատավարձը
168,990
+4.0%
Առևտրի շրջ. 3
Առևտրի շրջանառություն
1,507.262
+8.90%
Գյուղատնտ. 3
Գյուղատնտեսության համախառն արտադրանքի ծավալ
363.235
+4.60%
Ծառայութ. 3
Ծառայությունների ծավալ
933.650
+18.7%
Շինարար. 3
Շինարարության ծավալ
162.735
+10.4%
1 - միլիոն դոլար, 2 - դրամ, 3 - միլիարդ դրամ