Տնտեսական

USD BUY - 390.00-2.00 USD SELL - 393.50-1.00
EUR BUY - 415.00+0.00 EUR SELL - 421.00+0.00
OIL:  BRENT - 87.23-2.25 WTI - 83.34-1.80
COMEX:  GOLD - 2405.30-0.01 SILVER - 28.74+1.13
COMEX:  PLATINUM - 944.20-0.96
LME:  ALUMINIUM - 2669.00+2.08 COPPER - 9876.00+1.45
LME:  NICKEL - 19326.00+4.13 TIN - 35582.00+4.72
LME:  LEAD - 2218.50+1.77 ZINC - 2852.00+1.40
FOREX:  USD/JPY - 154.64+0.19 EUR/GBP - 1.0654+0.15
FOREX:  EUR/USD - 1.0654+0.15 GBP/USD - 1.2371-0.43
STOCKS RUS:  RTSI - 1173.68+1.13
STOCKS US: DOW JONES - 37986.40+0.56 NASDAQ - 15282.01-2.05
STOCKS US: S&P 500 - 4967.23-0.88
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37068.35-2.66 TOPIX - 2626.32-1.91
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 16224.14-0.99 SSEC - 3065.26-0.29
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7895.85+0.24 CAC40 - 8022.41-0.01
STOCKS EUR:  DAX - 17737.36-0.56
19/04/2024  CBA:  USD - 392.60-1.47 GBP - 488.12-3.60
19/04/2024  CBA:  EURO - 418.04-2.71
19/04/2024  CBA:  GOLD - 30075.35-209.53 SILVER - 359.36-1.34
Ռեմարքեթինգ. Հետապնդում ենք մոռացկոտ հաճախորդներին
21/06/2015 19:38
Կիսվել

Ռեմարքեթինգ. Հետապնդում ենք մոռացկոտ հաճախորդներին

Ռեմարքեթինգը (remarketing) հաճախորդի վարքային թիրախավորման տեխնոլոգիա է, որի արդյունքում այն հաճախորդը, որը մտել է կայք, բայց անհրաժեշտ գործողությունը չի կատարել, տարբեր հարթակներում պարբերաբար հանդիպում է Ձեր կոնթեքստային գովազդին: Այսինքն, եթե հաճախորդը մեկ անգամ այցելում է Ձեր կայք, ապա հետագայում, որոշակի ժամանակահատված Դուք «հետապնդում» եք նրան՝ Ձեր գովազդը ներկայացնելով Google AdWords-ի կամ Yandex Direct-ի հետ համագործակցող բազմաթիվ հարթակներում:

Ռեմարքեթինգի արդյունավետ գործիքներ տալիս են Google AdWords-ն ու Yandex Direct-ը: Ռեմարքեթինգ եզրն օգտագործվում է Google AdWords-ի դեպքում, իսկ նմանատիպ նույն գործիքը Yandex Direct-ում կոչվում է ռեթարգեթինգ (retargeting):

Քանի որ այս գործիքը ստեղծվել է 3-4 տարի առաջ, ապա ռեթարգեթինգը ոչ այդքան հայտնի գործիքներից է, հատկապես Հայաստանում, որտեղ գրեթե չի օգտագործվում Google AdWords-ն ու Yandex Direct-ն՝ ընդհանրապես:

Ռեթարգեթինգ օգնում է մեծացնել Ձեր բրենդի արժեքը, քանի որ հաճախորդը մեկ անգամ Ձեր օնլայն ռեսուրս այցելելուց հետո պարբերաբար տարբեր տեղեր տեսնում է Ձեր մասին և նրա մոտ տպավորություն է ստեղծվում, թե գործ ունի մեծ գովազդային բյուջեով հայտնի ընկերության հետ: Արդյունքում, Ձեր բրենդը ամուր տպավորվում է նրա մոտ:

Ռեմարքեթինգով աշխատելը մի քանի առավելություններ է տալիս.

1. Լսարանի ընտրություն: Ռեթարգեթինգի շրջանակներում հնարավոր է նշել, թե ում եք ցանկանում ցուցադրել Ձեր առաջարկը, վաճառող տեքստը: Օրինակ, միայն այն հաճախորդներին, ովքեր Ձեր կայքում ապրանքը տեղադրել են զամբյուղ, բայց չեն գնել, միայն այն հաճախորդներին, ովքեր դիտել են ապրանքի տեսականին կամ միայն նրանց, ովքեր ուսումնասիրել են պրոդուկտի գինը: Նման մանրամասն թիրախավորումը թույլատրում է բարձրացնել ռեմարքեթինգի արդյունավետությունը:

2. Մասշտաբայնության ընտրություն: Ռեթարգեթինգ պլանավորելիս հնարավոր է որոշել, թե օրը քանի անգամ է երևալու Ձեր գովազդը հաճախորդի էկրանին, քանի օր, քանի շաբաթ կամ ամիս եք ցուցադրելու նրան առաջարկը, թե ինչ կայքերում է երևալու գովազդը և այլն:

3. Շահավետ գնային քաղաքականություն: Ռեթարգեթինգն ունի արդյունավետ գնային քաղաքականություն, որովհետև գումար վերցնում է ոչ թե ցուցադրությունից, այլ քլիքից: Այսինքն, հենց հաճախորդը սեղմելով հղմանը հայտնվում է Ձեր կայքում, այդ պահին նոր գումար եք վճարում: Իսկ ցուցադրությունների համար, որոնք նույնպես բրենդի ճանաչելիության տեսանկյունից օգտակար են, վճարելու կարիք չկա:

4. Բարձր արդյունավետություն: Քանի որ գովազդը ներկայացվում է միայն այն մարդկանց, ովքեր արդեն ինչ-որ կերպ պրոդուկտի կամ ծառայության մասին հետաքրքրվել են, այսինքն «տաք» հաճախորդ են, հետևաբար արդյունավետությունն էլ մեծ է:

5. Բրենդի ճանաչելիության մեծացում: Քանի որ մեկ անգամ կայք մտնողն այնուհետև պարբերաբար տեսնում է Ձեր հայտարարությունը, ապա Ձեր կազմակերպության լոգոն ճանաչելի է դառնում և տպավորություն է ստեղծվում, թե մեծ գովազդային բյուջեով ընկերություն եք, որն իր հայտարարությունները տեղադրում է բազմաթիվ կայքերում:

Ռեմերքեթինգը հարմար գործիք է հատկապես փոքր ու միջին բիզնեսների համար, ովքեր գովազդի համար նախատեսված մեծ բյուջեներ չունեն, իսկ ռեթարգեթինգի միջոցով կարողանում են ներկայանալ միայն այն հաճախորդներին, որոնք հետաքրքրություն են ցուցաբերել կոնկրետ որևէ պրոդուկտի նկատմամբ:

Ռեթարգեթինգային գովազդային արշավ կազմակերպելիս անհրաժեշտ է հիշել մի քանի սկզբունք, որոնց պահպանելը արդյունավետության բարձրացման համար շատ կարևոր է:

· Լսարանի ճիշտ սեգմենտավորում: Ռեթարգեթինգի թիրախային լսարանին անհրաժեշտ է սեգմենտավորել ոչ թե ըստ ռեսուրսների (թե ինչ կայքերում երևա Ձեր գավազդը), այլ ըստ հաճախորդի գործողությունների (թե Ձեր կայքում ինչ գործողություններ կատարած հաճախորդերին ցուցադրվի գովազդային առաջարկը): Սեգմենտավորման արդյունավետությունը բարձրանում է նաև այն դեպքում, երբ ռեթարգեթինգը գործում է CRM համակարգի հետ: Օրինակ` ցուցադրում է գովազդ այն հաճախորդներին, ովքեր արդեն մեկ ամիս է որևէ գնում չեն արել Ձեր կայքից: Նման սեգմենտավորումը նաև թույլ կտա վերականգնել հին հաճախորդներին, մեծացնել լոյալությունը:

· Չհոգնեցնել հաճախորդներին չափից շատ ցուցադրվող գովազդով: Ռեթարգեթինգից հաճախորդների հիմնական դժգոհությունը հոգնեցնող գովազդն է, հետևաբար այդ հարցում անհրաժեշտ է սահմանափակումներ դնել: Օրինակ, դադարել գովազդ ցուցադրել այն անձանց, ովքեր արդեն գնում են հղումով կամ չցուցադրել Ձեր գովազդը մեկ ամսից ավելի:

· Ռեթարգեթինգով չներկայացնել միայն բրենդը: Այն հաճախորդը, որը մտել է Ձեր կայք, արդեն գիտի, ճանաչում է Ձեր բրենդը, և ռեթարգեթինգով նորից բրենդը ներկայացնելու իմաստ չկա: Ավելի արդյունավետ է կոնկրետ գործողության կոչ անել կամ կոնկրետ առաջարկ անել:

Վերջերս, 2013 թվականին Google-ն ավելացրեց ռեմարքեթինգի ևս մեկ գործիք` դինամիկ ռեմարքեթինգ (dynamic remarketing), որը թույլ է տալիս զանգվածային գովազդն ամեն հաճախորդին ներկայացնել անհատական մոտեցմամբ: Դինամիկ ռեմարքեթինգի դեպքում հաճախորդին կոնկրետ գործողությանը համապատասխան հայտարարություն է ցուցադրվում: Օրինակ, եթե հաճախորդը ապրանք է տեղադրել զամբյուղ, և առանց գնումների դուրս է եկել կայքից, ապա դինամիկ ռեմարքեթինգի միջոցով նրան հիշեցնում եք զամբյուղի ապրանքի մասին: Դինամիկ ռեմարքեթինգը հնարավորություն է տալիս անհատական մոտեցում ցուցաբերել հաճախորդներին, օրինակ, արդեն գնումներ կատարած հաճախորդին առաջարկել աքսեսուարների վաճառք, հիշեցնել հաճախորդին հետաքրքրող պրոդուկտի թեմայով ակցիաների, նորությունների մասին և այլն:

Վահրամ Միրաքյան

Ձեր հարցերը և մեկնաբանությունները կարող եք գրել ստորև կամ դրանք ուղարկել vmiraqyan@gmail.com էլ.փոստի հասցեով:

19/04/2024
դրամ
Դոլար (USD)
392.60
-1.47
Եվրո (EUR)
418.04
-2.71
Ռուբլի (RUR)
4.21
+0.02
Լարի (GEL)
147.13
-0.44
30075.35
-209.53
Արծաթ
359.36
-1.34