Տնտեսական

USD BUY - 388.00+1.00 USD SELL - 390.00+0.00
EUR BUY - 410.00+2.00 EUR SELL - 413.00-1.00
OIL:  BRENT - 71.24+0.28 WTI - 67.15+0.30
COMEX:  GOLD - 2594.40+1.05 SILVER - 30.71+1.22
COMEX:  PLATINUM - 956.30+1.09
LME:  ALUMINIUM - 2649.50+5.29 COPPER - 9002.50+0.14
LME:  NICKEL - 15540.00-0.51 TIN - 28742.00-0.66
LME:  LEAD - 1957.00-0.15 ZINC - 2947.50+0.17
FOREX:  USD/JPY - 154.73+0.25 EUR/GBP - 1.054-0.01
FOREX:  EUR/USD - 1.054-0.01 GBP/USD - 1.2622+0.04
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43444.99-0.70 NASDAQ - 18680.12-2.24
STOCKS US: S&P 500 - 5870.62-1.32
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38220.85-1.09 TOPIX - 2691.76-0.73
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19576.61+0.77 SSEC - 3323.85-0.21
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8063.61-0.09 CAC40 - 7269.63-0.58
STOCKS EUR:  DAX - 19210.81-0.27
18/11/2024  CBA:  USD - 388.89+0.64 GBP - 491.13-0.86
18/11/2024  CBA:  EURO - 410.12-0.30
18/11/2024  CBA:  GOLD - 32155.48+109.09 SILVER - 383.35+9.00
Զեղչը որպես պրոդուկտ
21/07/2015 21:06
Կիսվել

Զեղչը որպես պրոդուկտ

Ինչքան մեծ է ապրանքի տեսականին, այնքան մեծ է հավանականությունը, որ գնումներն ավելի շատ կլինեն: Ապրանքի տեսականին «մեծացնելու» տարբերակներից մեկն էլ զեղչեր հայտարարելն է: Զեղչն ինքնին պրոդուկտ է, որը կարելի է վաճառել: Նույնիսկ կան ընկերություններ, որոնք շահույթ են ստանում միայն զեղչերի կուպոնների վաճառքից: Այդ ընկերություններն անվանվում են կուպոնատորներ: Հայաստանում զեղչերի վաճառքով զբաղվող, կուպոնատոր ընկերություններից են biglemon-ը, salesboom-ը և այլն:

Եթե Ձեր ընկերությունը չունի այնպիսի մարքեթինգային ռեսուրսներ, որնք հնարավորություն են տալիս  զեղչերի մասին տեղեկացնել մեծ թվով մարդկանց, ապա զեղչերի մասին տեղեկատվությունը կուպոնատորների միջոցով տարածելը լավագույն լուծումն է:

Զեղչեր նշանակելուց առաջ անհրաժեշտ է հասկանալ, թե կոնկրետ այդ` զեղչման ենթական պրոդուկտի դեպքում քանի տոկոս զեղչն ինչքանով է խթանում վաճառքների աճին: Սովորաբար ոչ մեծ բյուջե ունեցող ապրանքների դեպքում 20 տոկոսից պակաս զեղչերը չնչին ազդեցություն են ունենում վաճառքների ավելացման վրա, սակայն կախված պրոդուկտից՝ այդ թիվը կարող է փոխվել: Փոքր զեղչերի ազդեցությունը թուլացել է նաև կուպոնատորների տարածման արդյունքում:

Զեղչային համակարգն արդյունավետ կերպով ավելացնում է վաճառքները, եթե գործում է որպես գնային քաղաքականության համակարգ: Այսինքն` զեղչը հայտարարվում է ոչ թե այն պահին, երբ ավելորդ ապրանքից արագ ազատվելու ձգտում կա, այլ մշակված է նախօրոք` կախված սեզոնից, թիրախային խմբի պահանջներից, գնվող ապրանքի քանակից, աշխարհագրական դիրքից, կանխիկ գնումներից, կրկնակի գնումից, որպես նվեր և այլն:

Զեղչերի տեսակները հետևյալն են.

· Զեղչ կանխիկ գնման դիմաց: Այս դեպքում խրախուսվում են կանխիկ գնորդները, քանի որ դա փոքրացնում է գործարկի երկարությունը: Նմանատիպ զեղչեր կարող են լինել ոչ միայն կանխիկի, այլ համեմատաբար ավելի արագ վճարումների համար: Օրինակ` զեղչ 2 ամսվա փոխարեն 1 ամսում վճարելու դիմաց, զեղչ 10 օրում վճարելու դիմաց և այլն:

· Զեղչ մեծ քանակների դեպքում: Այս դեպքում զեղչը ձևավորվում և մեծանում է կախված գնվող ապրանքի ծավալներից:

· Շրջանառության զեղչ: Այս դեպքում զեղչը տրվում է մշտական հաճախորդներին, մեծ շրջանառության համար: Մշտական հաճախորդներին զեղչ տրամադրելը մեծացնում է ընկերության լոյալ հաճախորդների թիվը և  ավելացնում կրկնակի գնումներ կատարելու շահագրգռվածությունը:

· Զեղչեր դիլերներին (dealer discount): Այս դեպքում զեղչ է տրվում գործընկեր կազմակերպություններին, որոնք զբաղվում են Ձեր պրոդուկտի մշտական վաճառքով: Օրինակ` մեքենաների վաճառքի ոլորտում դիլերական զեղչեր միշտ գործում են:

· Հատուկ զեղչեր (extra discount): Հատուկ զեղչեր վաճառքի մենեջերները տրամադրում են այն հաճախորդներին, որոնք երկարաժամկետ և հատուկ հետաքրքրություն են ներկայացնում: Հատուկ զեղչերը կարող են կիրառվել փորձնական ապրանքի տրամադրման դեպքում, կայուն պատվերներ անող հաճախորդերի, VIP հաճախորդների դեպքում և այլն:

· Արտահանման զեղչեր: Արտահանման զեղչերը գումարվում են այլ զեղչերին և տրվում են այն հաճախորդներին, ովքեր զբաղվում են Ձեր պրոդուկտի արտահանմամբ: Արտահանման զեղչերի նպատակն է մեծացնել պրոդուկտի մրցակցային կարողությունները արտասահմանյան շուկաներում:

· Ոչ սեզոնային պրոդուկտի զեղչ: Այս դեպքում զեղչը խնդիր ունի խրախուսել ոչ սեզոնային գնումները, ինչը հնարավորություն է տալիս արագացնելու ներդրված գումարների շրջանառությունը, մեծացնում է տարբեր սեզոնանների պրոդուկտների հավասարակշռությունը, թեթևացնում է պահեսների ծանրաբեռնվածությունը և այլն: Ոչ սեզոնային պրոդուկտի նկատմամբ զեղչերը ակտիվ օգտագործվում են հագուստի ոլորտում: Հայաստաում նույնպես ոչ սեզոնային հագուստների նկատմամբ զեղչերը բրենդային խանութների դեպքում մշակված և արդյունավետ կիրառվող քաղաքականություն է:

· Զեղչ հնացած տեսականու համար: Այս զեղչն իր ֆունկցիոնալ նշանակությամբ նման է նախորդին, բայց խնդիր ունի սպառել մոդայից դուրս, հնացած պրոդուկտը:

· Զեղչեր կոմպլեքս գնման համար: Հաճախ պրոդուկտին կից կան նաև լրացնող, կից պրոդուկտներ: Այս դեպքում զեղչ է տրամադրվում փոխլրացնող ապրանքների համատեղ գնումների դեպքում և խնդիր ունի մեծացնել վաճառվող ապրանքների տեսականին և միջին չեկը:

· Ակումբային զեղչեր: Շատ ընկերություններ ունեն իրենց ակումբները, որոնց անդամներն այլ գնորդների հետ համեմատած ունեն որոշ առավելություններ և այդ առավելություններից ամենակարևորը զեղչերի հնարավորությունն է: Ակումբային զեղչերը մեծացնում են լոյալ ու մշտական հաճախորդների քանակը:

· Զեղչեր կապված որևէ իրադարձության կամ օրվա հետ: Օրինակ` ամանորյա զեղչերն ամենատարածվածներից են աշխարհում և մի քանի անգամ մեծացնում են ապրանքաշրջանառությունը:

· Զեղչ կապված ժամկետների հետ: Օրինակ` մինչև հունիսի 10 գնումների դեպքում 30 տոկոս զեղչ: Վերջնաժամկետի առկայությունը միշտ ավելացնում է գնումների քանակը:

Զեղչերի հնարավոր տարբերակները կարելի է շարունակել, սակայն այսքանն էլ բավարար է պատկերացնելու համար, թե զեղչային երկարաժամկետ մշակված համակարգն ինչքան մեծ ազդեցություն կարող է ունենալ վաճառքների ավելացման, շրջանառության մեծացման հարցում:

Վահրամ Միրաքյան

Ձեր հարցերը և մեկնաբանությունները կարող եք գրել ստորև կամ դրանք ուղարկել vmiraqyan@gmail.com էլ.փոստի հասցեով:

18/11/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.89
+0.64
Եվրո (EUR)
410.12
-0.30
Ռուբլի (RUR)
3.87
-0.03
Լարի (GEL)
142.50
+0.31
32155.48
+109.09
Արծաթ
383.35
+9.00