Տնտեսական

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.00-0.50
EUR BUY - 440.00-2.00 EUR SELL - 445.00-2.00
OIL:  BRENT - 64.60-0.42 WTI - 60.12-0.43
COMEX:  GOLD - 3997.50+1.24 SILVER - 48.53+2.41
COMEX:  PLATINUM - 1621.70+2.35
LME:  ALUMINIUM - 2859.00+2.80 COPPER - 10962.50+3.19
LME:  NICKEL - 15361.00+1.23 TIN - 35802.00+1.14
LME:  LEAD - 2016.50+1.59 ZINC - 3025.50+1.26
FOREX:  USD/JPY - 153.95+0.63 EUR/GBP - 1.1567-0.37
FOREX:  EUR/USD - 1.1567-0.37 GBP/USD - 1.3152-0.34
STOCKS RUS:  RTSI - 1000.78+0.05
STOCKS US: DOW JONES - 47522.12-0.23 NASDAQ - 23581.14-1.57
STOCKS US: S&P 500 - 6822.34-0.99
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 52411.34+2.12 TOPIX - 3331.83+0.94
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25906.65-1.43 SSEC - 3954.79-0.81
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9760.06+0.04 CAC40 - 8157.29-0.53
STOCKS EUR:  DAX - 24118.89-0.02
31/10/2025  CBA:  USD - 382.65-0.07 GBP - 502.42-1.81
31/10/2025  CBA:  EURO - 442.76-1.39
31/10/2025  CBA:  GOLD - 49138-163 SILVER - 592.73-0.05
Կորած փառք, մոռացված բրենդներ. Kodak, Polaroid, Super Nintendo
23/11/2017 22:09
Կիսվել

Կորած փառք, մոռացված բրենդներ. Kodak, Polaroid, Super Nintendo

Ճգնաժամը, տնտեսական շահերի բախումները, շուկայի կտրուկ փոփոխությունները և մի շարք այլ գործոններ պատճառ են դառնում խոշոր ընկերությունների փլուզման և հայտնի բրենդների անհետացման: Հաշվի առնելով, որ հեռահաղորդակցության և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտում զարգացման տեմպերն առավել զգալի են՝ այս ոլորտում անկումներն ու անհետացումներն առավել շատ են: Ներկայացնում ենք վերջին տարիներին գլոբալ տեխնոլոգիանական աշխարհում գրանցված ամենախոշոր անկումները. 

Kodak / 20-րդ դարում ամերիկյան Kodak ընկերությունն իր ոլորտում անպարտելի էր: 1996 թվականին Kodak բրենդը ճանաչվել էր աշխարհում ամենաթանկ համաշխարհային բրենդներից 4-րդը՝ Disney, Coca-Cola և McDonalds ապրանքային նշաններից հետո: 1888 թվականին Kodak ընկերության թողարկած համանուն ֆոտոխցիկը համարվում էր տեխնոլոգիական կատարելություն: 1900 թվականին Kodak-ը ներկայացրել էր իր ամենահայտնի արտադրանքը՝ Kodak Brownie ֆոտոխցիկը, որը չնչին փոփոխություններով արտադրվել է շուրջ 70 տարի:

Kodak բրենդը երկար տասնամյակներ աշխարհում ընդունվում և ընկալվում էր որպես զարգացման և առաջընթացի հոմանիշ: Շուկայի կտրուկ փոփոխությունները, սակայն, ընկերության հասցրեցին լուրջ հարված: Չկարողանալով դիմադրել շուկայի փոփոխություններին և թվային ֆոտոխցիկների մրցակցությանը՝ ընկերությունը 2012 թվականին իրեն հայտարարեց սնանկ: Kodak ընկերության պարտքերի ընդհանուր ծավալը կազմում էր ավելի քան 6,8 մլրդ ԱՄՆ դոլար:

Polaroid / Polaroid-ին մեծ ճանաչում են բերել տեսախցիկները, որոնք հնարավորություն ունեին նկարելուց անմիջապես հետո տալու պատրաստի լուսանկարը: Նկարելու կոճակը սեղմելուց ընդամենը մի քանի վայրկյան հետո տեսախցիկից դուրս էր գալիս պատրաստի լուսանկարը: Տեսախցիկը լիցքավորվում էր ոչ թե ժապավեններով, այլ հատուկ ձայներիզներով, որոնք պարունակում էին թուղթ և քիմիական ռեակցիայի համար անհրաժեշտ նյութեր: Այս տեսախցիկների արտադրությունը սկսվել էր դեռևս Երկրորդ Համաշխարհային Պատերազմից հետո, սակայն Polaroid-ին հաջողվել էր շուկան «պայթեցնել» 1970-1980-ական թվականներին: Հետագայում, սակայն, թվային տեսախցիկների ի հայտ գալը լուրջ հարված հասցրեց Polaroid տեսախցիկների բիզնեսին:

Թվային տեսախցիկները հնարավորություն տվեցին մարդկանց դիտելու արված լուսանկարները մինչ դրանք տպագրելը, ինչը պակաս գրավիչ դարձրեց Polaroid տեսախցիկների արտադրության հիմքում ընկած գաղափարը՝ լուսանկարը ստանալ նկարվելուց անմիջապես հետո: Արդյունքում, չդիմանալով տեխնոլոգիական առաջընթացի մարտահրավերներին և շուկայի փոփոխություններին՝ 2001 թվականին Polaroid-ը հայտարարեց, որ մեկնարկում է տեխնիկական սնանկացման գործընթաց: Polaroid ընկերության ակտիվների զգալի մասը վաճառվեցին և ընկերությունը ընտրեց բիզնեսի զարգացման համար այլ ուղղություն՝ զբաղվելով նաև կենցաղային տեխնիկայի արտադրությամբ:

Super Nintendo / Super Nintendo Entertainment System խաղային կցորդը, որը հայտնի է նաև որպես Super Nintendo, Super NES և SNES, թողարկվել է 1990 թվաանին Ճապոնիայում, որտեղ ուներ նաև մեկ այլ տարածված անուն՝ Super Famicom (Super Family Computer): Նոր 16-բիթանոց խաղային կցորդը շուկայում հայտնվելուն պես «պայթեցրեց» այն. առաջին խմբաքանակը՝ 300 հազար միավոր, վաճառվեց մի քանի ժամում: Ի տարբերություն շուկայում առկա մյուս մրցակիցների՝ Nintendo-ն ակտիվ համագործակցուն էր խաղեր մշակող բազմաթիվ ընկերությունների հետ, ինչպիսիք էին, օրինակ, Capcom, Konami, Tecmo, Square Co., Koei և Enix ընկերությունները, որոնց հետ միասին խաղեր էին մշակվել նաև NES կցորդների նախորդ սերունդների համար: Մեկ տարվա ընթացքում Super Nintendo-ն հայտնվեց նաև ԱՄՆ-ի, Մեծ Բրիտանիայի, Գերմանիայի և մի շարք երկրների շուկաներում: Super Nintendo-ի «ամենաուժեղ» կողմերից մեկը հայտնի Super Mario World խաղն էր:

Չնայած մեծ հաջողություններին՝ Super Nintendo-ի և 16-բիթանոց խաղերի «հաղթարշավը» տևեց շատ կարճ: Երբ մրցակից ընկերությունները սկսեցին անցում կատարել 32-բիթանոց մոդելների, Nintendo-ն որոշեց «դիմադրել» և ապացուցել Super NES-ի բարձր մրցունակությունը: Այս պայքարում, սակայն, հաղթեց տեխնոլոգիական առաջընթացը:

31/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.65
-0.07
Եվրո (EUR)
442.76
-1.39
Ռուբլի (RUR)
4.7305
-0.0244
Լարի (GEL)
141.15
-0.03
49138
-163
Արծաթ
592.73
-0.05