ՔՆՆԱՐԿԵԼ ԵՆ ՀԱՐԿ ՎՃԱՐՈՂՆԵՐԻ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՈՐԱԿԻ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ
Հանրապետության նախագահ Սերժ Սարգյանը հստակ առաջադրանք է տվել` որակապես նոր, միջազգային չափանիշների բարձրացնել հարկ վճարողների սպասարկումը: Երկրի նախագահի այս պահանջի իրականացումը, ըստ ՊԵԿ նախագահ Գագիկ Խաչատրյանի, կախված է յուրաքանչյուր հարկային ծառայողի աշխատանքից, իսկ դեկտեմբերի 4-ին ՊԵԿ-ոմ հրավիրված խորհրդակցությունը ենթադրում է հարկ վճարողների սպասարկման որակի բարձրացման խնդիրները քննարկել նաև հենց հարկ վճարողների հետ` կարևորելով վերջիններիս դիտողություններն ու առաջարկներն այս առնչությամբ:
«Դրա շնորհիվ էապես բարձրացել է հարկային ծառայողների աշխատանքի արդյունավետությունը և ապահովվել որակյալ ծառայությունների մատուցում հարկ վճարողների բոլոր խմբերին: Բարեփոխումների շարքում կարևոր փոփոխություններից է նաև հարկ վճարողներին էլեկտրոնային եղանակով հաշվարկ-հաշվետվությունները ներկայացնելու հնարավորության ընձեռումը: Պարբերաբար վերադաս հարկային մարմնի կողմից տարածքային տեսչությունների հարկային ծառայողների համար կազմակերպվում են դասընթացներ, սեմինարներ և քննարկումներ` կապված ինչպես օրենսդրական փոփոխությունների քննարկման, այնպես էլ վերջիններիս վարքագծի կանոնների քննարկման նպատակով:
Բարեփոխումների արդյունքում բարելավվել է նաև հարկային ծառայողների ֆինանսական վիճակը»,-հայտարարել է Էրեբունի ՀՏ պետը, վստահեցնելով, որ իրականացված միջոցառումներն ունեն շարունակական բնույթ, քանի որ հարկ վճարողներին մատուցվող ծառայությունների որակի բարձրացումը նպաստելու է նաև հարկերի կամավոր վճարման /ինքնագնահատման/ համակարգի կայացմանը, ինչը մեծապես կարևորվում է նաև կոմիտեի նախագահի կողմից: