Ակնթարթային վճարումների պայմանների ստեղծման 5 հիմնավորում
Վերջին տարիներին ակնթարթային P2P վճարումները լայն տարածում են գտել՝ դառնալով միջոցներ ձեռք բերելու և սպառողների համար անձնական գործարքներ և գնումներ կատարելու հանրաճանաչ միջոց: Միևնույն ժամանակ, փոքր բիզնեսը ձգտում է դեպի ակնթարթային վճարումներ, քանի որ գնահատում է նրա արագությունը, հարմարավետությունն ու արդյունավետությունը, որն ապահովում է անհապաղ վճարումների իրականացումը:
1. Աշխատողները ցանկանում են անմիջապես աշխատավարձ ստանալ
Զարմանալի չէ, որ PYMNTS վերլուծական ծառայության տվյալները հաստատում են, երբ մարդիկ սպասում են աշխատավարձի, նրանք նախընտրում են այն անմիջապես ստանալ: Նրանց 84%-ը, ովքեր իրենց ապրուստը վաստակում են ֆրիլանս աշխատանքով, պայմանագրային աշխատանքով կամ խորհրդատվությամբ, կնախընտրեն ակնթարթային վճարումներ, եթե հնարավորություն ընձեռվի, և նրանց գրեթե կեսը նույնիսկ պատրաստ է միջնորդավճար վճարել ակնթարթային վճարումների դիմաց: Հարկ է նշել, որ PYMNTS Intelligence-ը նաև պարզել է, որ ֆրիլանս աշխատողների 89%-ը ասում է, որ շատ գոհ է, երբ անմիջապես ստանում է գումարը, ինչը 10%-ով ավելի բարձր է նրանցից, ովքեր վճարվում են ավանդական (ոչ ակնթարթային) եղանակներով:
Առանձին ուսումնասիրության ընթացքում PYMNTS Intelligence-ը պարզել է, որ բեռնատարների 5 վարորդներից 2-ը ներկայումս իրենց եկամուտներն ու վաստակը ստանում են ակնթարթային վճարումների միջոցով, և նրանց 17%-ը նախընտրում է դրանք վճարման այլ եղանակներից:
2․ Սպառողների գրեթե երեք քառորդը ցանկանում է ակնթարթային վճարումներ
Մարդիկ բացի ակնթարթային աշխատավարձից, նախընտրում են ցանկացած այլ վճարում ստանալ արագ: Սպառողները ամեն տարի ստանում են տարբեր վճարումներ, ներառյալ պետական վճարումները, կենսաթոշակային վճարումները, շահաբաժինների վճարումները, ապահովագրության վճարները և այլն: Տասը ամերիկացիներից վեցը տարեկան ստանում են առնվազն մեկ նման վճարում, և եթե նրանք հնարավորություն ունենային, նրանց 72%-ը կնախընտրեր ակնթարթորեն ստանալ այդ վճարումները: Ընդ որում, նրանց 78%-ը, ովքեր այդպես են արել, շատ գոհ են մնացել։
3. Ակնթարթային վճարումներ, երբ արագությունը և հարմարավետությունը կարևոր են
Ըստ Ingo Payments-ի գործադիր տնօրեն Դրյու Էդվարդսի, թեև համաճարակից հետո ԱՄՆ-ում ակնթարթային վճարումների ծավալը փոքր-ինչ նվազել է, այդ անկումը հիմնականում պայմանավորված է եղել պետական վճարումների կրճատմամբ, որոնք կատարվել են COVID-19-ի պիկ ամիսներին: Ըստ Էդվարդսի, արագության կարիքը այժմ խթանում է ակնթարթային վճարումների վերածնունդը:
4․ Փոքր բիզնեսը նույնպես ցանկանում է արագ վճարել
Ավելի քան 1 միլիոն դոլար տարեկան եկամուտ ունեցող ռեստորանների 44%-ը նշել է, որ ակնթարթային վճարումներն իրենց համար ամենաշատ օգտագործվող վճարումն են, ընդ որում նրանց 68%-ը նշել է, որ այդ միջոցի օգտագործման հիմնական պատճառը արագությունն է: Թերևս ամենակարևորը այն փաստն է, որ ՓՄՁ-ների 76%-ը, որոնք ակնթարթային վճարումներ են օգտագործում որպես վճարումներ ուղարկելու հիմնական միջոց, հայտնում են, որ արդյունքում նրանք ունեն շատ կամ շատ առողջ հաշվեկշիռ: Սա նշանակում է, որ փոքր և միջին ձեռնարկությունների 76%-ը, ովքեր օգտագործում են ակնթարթային վճարումներ, հայտնում են, որ արդյունքում նրանք ունեն ճիշտ հաշվեկշիռ:
Առողջապահության ոլորտի ՓՄՁ-ների 66%-ը անցյալ տարի իրական ժամանակում վճարումներ է ուղարկել, և նրանց 38%-ը նշել է, որ ակնթարթային վճարումներն այժմ իրենց համար վճարման հիմնական և նախընտրելի եղանակն են:
5․ Խարդախության հետ կապված մտահոգությունները խանգարում են ներդրմանը, բայց ֆինանսական կազմակերպությունները պայքարում են դրանց դեմ
Երկու ամենատարածված P2P պլատֆորմները՝ Zelle-ը և Venmo-ն, օգտագործվել են խաբեբաների կողմից, երբ հանցագործները ներկայանում են որպես ընկերներ կամ ֆինանսական հաստատություններ՝ գաղտնի տեղեկատվություն գողանալու համար: 2023 թվականին նման խաբեությունների արդյունքում ամերիկացիները կորցրել են ավելի քան 2 միլիարդ դոլար, իսկ P2P օգտագործողների 28%-ը հայտնել է խարդախության դեպքերի մասին: Հատկապես խոցելի են Gen Z – ի և Millennials-ի ներկայացուցիչները՝ համապատասխանաբար 47 և 38%: Ավելին, օգտատերերի 21 %-ը գումար է ստացել սխալ ուղարկողներից, ինչը հաճախ փողերի լվացման հնարք է:
Լավ նորությունն այն է, որ ֆինանսական հաստատությունների 71%-ը ներկայումս օգտագործում է արհեստական բանականության (AI) և մեքենայական ուսուցման (MO) տեխնոլոգիաներ՝ խարդախության դեմ պայքարելու համար: ֆինանսական հաստատությունները, որոնք օգտագործում են AI-ի կամ ML-ի վրա հիմնված խարդախության լուծումներ, 17%-ով ավելի քիչ հավանական է, որ խարդախության կենթարկվեն, քան այն ֆինանսական հաստատությունները, որոնք ապավինում են բացառապես խարդախության կանխարգելման ավանդական միջոցներին:
Եզրակացություն
Եվ սպառողները, և փոքր բիզնեսի ղեկավարները նախընտրում են ակնթարթային վճարումները: Սպառողների համար ակնթարթային վճարումները նշանակում են, որ նրանք ավելի արագ կստանան իրենց միջոցները՝ անկախ նրանից, կլինի դա աշխատավարձ կամ այլ վճարումներ : Բիզնեսի սեփականատերերի համար ակնթարթային վճարումները կարող են նշանակել արդյունավետության բարձրացում և հաշվեկշռի բարելավում: Եվ մինչ խաբեբաները շարունակում են որսալ ակնթարթային վճարման ալիքները, ֆինանսական հաստատությունները ներդնում են արհեստական բանականություն և այլ առաջադեմ տեխնոլոգիաներ՝ խարդախության ռիսկը նվազեցնելու համար, մինչդեռ արագ վճարումների պահանջարկը շարունակում է աճել:
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։