Հայաստանյան բանկերը ընդլայնել են բանկ-հաճախորդ, ինտերնետ-բանկինգ և հեռախոսային-բանկինգ ծառայությունները
Նորագույն տեխնոլոգիաներ ներդնելու միջոցով հայաստանյան առևտրային բանկերն ընդլայնել և բարելավել են իրենց հաճախորդներին մատուցվող ծառայությունների ցանկը: Այսօր մի շարք բանկերի կողմից ներդրվել են հեռակառավարվող սպասարկման համակարգեր` հնարավորություն տալով հաճախորդներին իրականացնելու բանկային հաշիվների հեռակառավարում: Հաճախորդները կարող են ներկայացնել հանձնարարականներ, ստանալ տեղեկատվություն բանկային հաշվի մնացորդի վերաբերյալ և իրականացնել այլ բանկային գործառնություններ առանց բանկ այցելելու:
Ինչպես տեղեկացնում են ՀՀ կենտրոնական բանկից՝ 2015 թվականի ընթացքում բանկային հեռակառավարվող սպասարկման համակարգերի միջոցով հաճախորդների նախաձեռնած ընդհանուր վճարումները նվազել են 25%-ով և կազմել 6.6 տրլն դրամ, իսկ քանակն ավելացել է 5%-ով` կազմելով 7.7 մլն: Նշված վճարումները հաճախորդների կողմից իրականացվել են բանկ-հաճախորդ համակարգերով (վճարումների ծավալը կազմել է 4.5 տրլն դրամ), ինտերնետ-բանկինգ ծառայության միջոցով (վճարումների ծավալը կազմել է 2.2 տրլն դրամ), ինչպես նաև հեռախոսային-բանկինգ ծառայության միջոցով (վճարումների ծավալը կազմել է 9.0 մլրդ դրամ):
Հաճախորդների կողմից բանկ-հաճախորդ համակարգով և ինտերնետ-բանկինգ ծառայության միջոցով իրականացված մեկ վճարման միջին գումարը կազմել է համապատասխանաբար 0.8 մլն դրամ և 0.9 մլն դրամ, իսկ հեռախոսային բանկինգի միջոցով` 0.1 մլն դրամ: