OIL:  BRENT - 79.35+0.00% WTI - 68.65+0.00%
COMEX:  GOLD - 1230.18+0.00% SILVER - 14.58+0.00%
COMEX:  PLATINUM - 828.00 +0.00%
LME:  ALUMINIUM - 2012.50-0.54% COPPER - 6147.00-1.60%
LME:  NICKEL - 12250.00-2.39% TIN - 19130.00-0.49%
LME:  LEAD - 2012.00-0.74% ZINC - 2647.50+1.13%
FOREX:  USD/JPY - 112.5500+0.31% EUR/GBP - 0.8825+0.35%
FOREX:  EUR/USD - 1.1531+0.64% GBP/USD - 1.3072+0.40%
STOCKS RUS:  MICEX - % RTSI - 1126.97 -1.16%
STOCKS US: DOW JONES - 25444.34+0.26% NASDAQ - 7449.03-0.48%
STOCKS US: S&P 500 - 2767.78 -0.04%
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 22532.08 -0.56% TOPIX - 1692.85 -0.69%
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25561.40 +0.42% SSEC - 2550.47 +2.58%
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7049.80+0.32% CAC40 - 5084.66-0.63%
STOCKS EUR:  DAX - 11553.83-0.31%
19/10/2018  CBA:  USD - 483.80 AMD +0.32 GBP - 630.39 AMD -4.23
19/10/2018  CBA:  EURO - 554.58 AMD -2.58
19/10/2018  CBA:  GOLD - 19023.19 AMD -81.46 SILVER - 225.77 AMD -1.95
19/10/2018  CBA:  PLATINUM - 12879.15 AMD -146.92
17/05/2016  NASDAQ OMX ARMENIA:   USD/AVG - 477.75 AMD -2.70
ԻՆՏԵՐՆԵՏԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ - ԱՄԱՌ 2010
28-09-2010 13:59 • 17.0K

ԻՆՏԵՐՆԵՏԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ - ԱՄԱՌ 2010

«Ինտերնետը Հայաստանում» 4-րդ զեկույցում ներկայացված են 2010թ.-ի ամռան ընթացքում Circle.am-ում արձանագրված ցուցանիշները: Զեկույցը բաղկացած է «Ընդհանուր տվյալներ», «Հայաստանի առաջատար պրովայդերներ» և «Տեխնիկական տվյալներ» բաժիններից: Նախկին զեկույցներում տեղ գտած «Հայաստանի առաջատար կայքեր» և «Գովազդը հայկական ինտերնետում» բաժինները այս անգամ ներկայացված չեն: Ինչպես և նախկինում` կայքերի ցուցանիշներին կարելի է ծանոթանալ այցելելով www.circle.am : Զեկույցի համահեղինակներն են «Circle.am» (www.circle.am) և «Բիզնես 24» (www.b24.am) նախագծերը:

Զեկույցի տվյալներից օգտվելու դեպքում հղումը «Circle.am»-ին և «Բիզնես 24»-ին (www.b24.am) (ինտերնետում` ակտիվ հղում) պարտադիր է:

ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՏՎՅԱԼՆԵՐ

2009թ.-ի ապրիլից մինչև այս տարվա մայիս ամիսը Circle.am-ում գրանցված այցելությունների քանակը մշտապես աճել է,  նվազման փոխարեն աճ է արձանագրվել նաև 2009թ.-ի ամռան բոլոր ամիսների ընթացքում: Այս ամենը Հայաստանում ինտերնետի բուռն զարգացման հետևանք էր: 2010թ.-ի ամռան սկզբից  Circle.am-ում գրանցվել է և՛ այցելությունների, և՛ էջերի դիտումների ծավալների անկում: Հունիս ամսին այցելությունների ծավալը կազմել է 9 756 803, մայիս ամսի համեմատ այցելությունների քանակը նվազել է 687 հազարով: Հուլիս ամսին այցելությունների ծավալը կազմել է 9 337 313, հունիսի համեմատ սույն ցուցանիշը նվազել է 419 հազարով: Բնականաբար, օգոստոս ամսին արձանագրվել է ամենափոքր ծավալը` 8 871 711, հուլիսի համեմատ ցուցանիշը նվազել է 465 հազարով:

Ամռան երեք ամիսներին Circle.am-ում գրանցվել է մոտ 300 կայք: Նոր գրանցված կայքերի հաշվին Circle.am-ում այցելությունների ծավալն օգոստոս ամսին աճել է մոտ 900 հազարով: Սույն աճը մեծամասամբ պայմանավորված է երկու լրատվական նախագծերով` Regnum.ru (հայաստանյան լուրերի էջ) և Lragir.am:

Հայաստանյան այցելություններ

Օգոստոսին Circle.am-ում հայաստանյան այցելությունների ծավալը կազմել է ընդհանուր այցելությունների ծավալի 44.1%-ը: Մայիս ամսի նկատմամբ այս ցուցանիշն աճել է 4.2 տոկոսային կետով: Իսկ եթե հաշվի չառնենք ամռան ընթացքում Circle.am-ում գրանցված կայքերի այցելությունների ծավալը, որտեղ հայաստանյան այցելությունների մասնաբաժինը միայն 25% է, ապա ստացվում է, որ `հայաստանյան այցելությունների ընդհանուր մասնաբաժինը կազմել է 45.9% և արձանագրվել է աճ` 6 տոկոսային կետով:

Եթե վերցնենք օգոստոս ամսին Circle.am-ում գրանցված այցելությունների տվյալները և հանենք ամռան ընթացքում Circle.am-ում գրանցված կայքերի օգոստոսյան այցելությունների թիվն ու այդ ցուցանիշը համեմատենք մայիս ամսի տվյալների հետ, ապա կստացվի, որ ամռան ընթացքում այցելությունների ծավալների կրճատումը հասել է 24%-ի: Սակայն այս ցուցանիշը հաշվի է առնում և՛ հայաստանյան, և՛  արտասահմանյան այցելությունները:  Օգոստոսին Հայաստանից գրանցվել է 3 885 809 այցելություն, իսկ ամռան ընթացքում Circle.am-ում գրանցված նոր կայքերի հայաստանյան այցելությունների թիվը նույն ամսին կազմում է 225 000: Սույն թվերի տարբերությունը, եթե համեմատենք մայիս ամսին Հայաստանից գրանցված 4 167 395 այցելությունների ցուցանիշի հետ, ապա կստացվի, որ ամռան ընթացքում հայաստանյան այցելությունների ծավալի կրճատումը կազմել է 12.1%: Նշենք, որ աշխարհում ինտերնետի այցելությունների տարիներ շարունակ ձևավորված միտումների համաձայն ամռան ընթացքում այցելություների ծավալի կրճատումը հասնում էր 30-35%-ի: Հայաստանն այս առումով բացառություն չէր, տարիներ շարունակ Circle.am-ում գրանցված ցուցանիշները նույնպես վկայում են այդ մասին:

Այսպիսով, մի կողմից ունենք հայաստանյան այցելությունների մասնաբաժնի զգալի աճ, իսկ մյուս կողմից այցելությունների ծավալների կրճատման ցածր ցուցանիշներ: Կարծես թե երկու գործոններն էլ վկայում են Հայաստանում ինտերնետի ակտիվության կտրուկ աճի մասին: Սակայն նման հետևություններ անելուց առաջ պետք է հաշվի առնել հայաստանյան և համաշխարհային որոշ գործոններ, որոնք ամռան ընթացքում մեծ ազդեցություն ունեն ինտերնետի վրա:

Ա) Հայաստանյան տրաֆիկի մասնաբաժնի աճը առաջին հերթին և առավելապես տեղի է ունենում արտասահմանյան այցելությունների կրճատման ավելի մեծ տեմպի հաշվին: Սա հիմնականում Հայաստանին հատուկ գործոն է, ինչը պայմանավորված է մի շարք հանգամանքներով` հանգստի մեկնողների համեմատաբար ավելի փոքր թիվ, մեծ քանակով տուրիստների մուտք Հայաստան և այլն: Տարիների ընթացքում Circle.am-ում գրանցված ցուցանիշներից ելնելով` վստահաբար կարելի է ասել, որ աշնանը կրկին կարձանագրվի հայաստանյան այցելությունների մասնաբաժնի կրճատում:

Բ) Ամռան վերջին արձանագրված այցելությունների ծավալի կրճատման (12.1%) ցածր ցուցանիշի առումով պետք է նշել, որ վերջին տարիներին, կապված շարժական ինտերնետի զարգացման հետ, աշխարհով մեկ ամառային այցելությունների կրճատման ցուցանիշը բավական նվազել է: Շարժական ինտերնետի ոլորտի անընդհատ և բուռն զարգացումների հետևանքով տարեցտարի գրանցվում են ինտերնետի տրաֆիկի կրճատման ավելի փոքր ցուցանիշներ, ու քանի որ գործընթացը դեռևս ակտիվ փուլում է, ապա չափազանց դժվար է գնահատականներ տալը: 2009թ.-ի ամռան համար hամաշխարհային մասշտաբներով կատարված հետազոտությունները նույնպես բավական տարբեր տվյալներ են տալիս` 22-27%, 18-23%: Պարզ է մեկ բան, որ 2010թ.-ի համար կրճատման ցուցանիշը էլ ավելի փոքր պետք է լինի: Circle.am-ում գրանցված հայաստանյան այցելությունների ցուցանիշն այս ամառ առաջին անգամ էր ներառում զգալի քանակությամբ բջջային ինտերնետի տրաֆիկ, և սա նշանակում է, որ Հայաստանում նույնպես պետք է արձանագրված լինի այցելությունների ծավալի կրճատման ցուցանիշի անկում:

Վերոնշյալ Ա և Բ գործոններից ելնելով և հաշվի առնելով այն, որ մեր ունեցած համեմատական տվյալները չափազանց մոտավոր են` կարելի է միայն հետևություն անել, որ ամռան ընթացքում Հայաստանում զգալի աճ չի արձանագրվել: Ինտերնետի աճի ծավալների և այդ աճի բնույթի (ժամանակավոր, շարունակական) մասին ավելի ճշգրիտ տվյալներ հնարավոր կլինի ներկայացնել միայն աշնան տվյալների վերլուծությունից հետո:

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԱՌԱՋԱՏԱՐ ՊՐՈՎԱՅԴԵՐՆԵՐ

Այսպիսով, առաջատար 10 պրովայդերների ցուցակի բացարձակ առաջատար է մնում Beeline-ը: Օգոստոս ամսին արձանագրվել է 40.94% ցուցանիշ: Մայիս ամսվա համեմատ Beeline-ի մասնաբաժինն աճել է 0.08 տոկոսային կետով, իսկ ամենացածր ցուցանիշն արձանագրվել է հուլիս ամսին` 39.59%: Սույն ցուցանիշները վկայում են, որ ընկերության դիրքերը բավական կայուն են: Կարծում ենք, որ Beeline-ի կողմից օգոստոսի սկզբին ինտերնետի Hi-Line ծառայության արագության կրկնապատկման արդյունքները կերևան միայն աշնանը: Ամեն դեպքում, Beeline-ից աշնան ընթացքում պետք է սպասել նաև նոր քայլեր, որոնք մասնավորապես նպատակաուղղված կլինեն անցյալ տարվա վերջին մեկ տարով պայմանագրեր կնքած հաճախորդներին պահելուն և, իհարկե, նոր հաճախորդներ ձեռք բերելուն: Այստեղ շատ բան նաև կախված կլինի մրցակիցներից:

Ցուցակի երկրորդ հորիզոնականը զբաղեցնող Orange-ը ամռան ընթացքում  արձանագրեց փայլուն արդյունքներ: Բջջային ինտերնետի մատչելի առաջարկների ներմուծումը և ինտերնետային փաթեթների համար նախատեսված ծավալների և արագության ավելացումը անմիջապես արդյունք տվեցին: Այս ամենին կարող ենք ավելացնել նաև ամռան ընթացքում շարժական ինտերնետի տրաֆիկի բնական աճը: Օգոստոս ամսին Orange-ի մասնաբաժինը կազմել է 15.78%, մայիս ամսի համեմատ արձանագրվել է աճ` 3.78 տոկոսային կետով, կամ մոտ 31%-ով:


Երրորդ հորիզոնականում է առաջատար բջջային օպերատոր Վիվասել-ՄՏՍ-ը: Օգոստոս ամսին արձանագրվել է 10.98% ցուցանիշ, որը մայիս ամսի ցուցանիշից ավել է 0.25 տոկոսային կետով: Իհարկե, ամռան ընթացքում Վիվասել-ՄՏՍ-ի կողմից բջջային ինտերնետի զարգացման ուղղությամբ որոշակի քայլեր ձեռնարկվել են, սակայն դրանք մեծ արդյունքներ չեն տվել: Արդեն սեպտեմբերի սկզբին բջջային ինտերնետի ավելի մատչելի առաջարկների ներմուծումը նշանակում է, որ առաջատար բջջային օպերատորը չի պատրաստվում համակերպվել ինտերնետի և մասնավորապես բջջային ինտերնետի ծառայությունների մատուցման ետնապահի իր դիրքի հետ:

Ամռան ընթացքում միանգամից երկու հորիզոնականով վեր է բարձրացել և ցուցակի 6-րդ հորիզոնականում է հայտնվել Ucom-ը: Օգոստոս ամսին արձանագրվել է 4.22% ցուցանիշը, որը մայիս ամսի ցուցանիշը գերազանցում է 1.25 տոկոսային կետով կամ 40%-ով: Հատկանշական է, որ ինչպես և Orange-ը, Ucom-ը աճ է ցույց տվել ամռան բոլոր ամիսների ընթացքում` հունիս 3.14% (+0.17), հուլիս` 3.83% (+0.69): Աշնան ընթացքում կանխատեսելի է Ucom-ի հետագա աճը: Եթե ընկերությանը հաջողվի պահպանել աճի այս տեմպերը, ապա բացառված չէ, որ մինչև տարվա վերջ այն կհայտնվի 4-րդ հորիզոնականում:

Ցուցակի չորրորդ հորիզոնականում է ADC ընկերությունը, օգոստոս ամսին գրանցվել է 6.61% ցուցանիշ. մայիսի համեմատ արձանագրվել է անկում` 1.13 տոկոսային կետով: 5-րդ տեղում է Arminco-ն` 5.02%, մայիսի նկատմամբ ցուցանիշը նվազել է 1.46 տոկոսային կետով: 6-ից 7-րդ տեղում է հայտնվել Cornet-AM-ը, որի մասնաբաժինը մայիս ամսի համեմատ նվազել է 0.65 տոկոսային կետով և կազմել 3.95%: Մեկ հորիզոնականով նահանջել և 8-րդ հորիզոնականում է հայտնվել iCON-ը` 3.43%, մայիսի նկատմամբ արձանագրվել է անկում` 0.66 տոկոսային կետով: Առաջատար պրովայդերների տասնյակը եզրափակում են Bionet-ը և Web-ը համապատասխանաբար` 1.35% (-0.04) և 1.21% (-0.35) մասնաբաժիններով: Բոլոր այս պրովայդերների մոտ ամռան ընթացքում արձանագրվել է ցուցանիշների անկում, ինչը մեծամասամբ պայմանավորված է սեզոնային տենդենցներով և, իհարկե, կանխատեսելի է, որ սեպտեմբեր ամսից շատերի մոտ կվերականգնվեն նախկին կամ նախկինին մոտ ցուցանիշները:

Օգոստոսի վերջի դրությամբ առաջին 10 պրովայդերներին բաժին է ընկնում հայաստանյան այցելությունների 93.49%-ը: Համեմատության համար նշենք, որ մայիսին այս ցուցնիշը կազմել է 92,62%, իսկ փետրվար ամսին 91.62%: Վերջին կես տարվա զարգացումները ցույց են տալիս, որ տեղի է ունենում ոլորտի խոշորացում և ժամանակի ընթացքում փոքր ընկերությունները դուրս կմղվեն շուկայից:

Հիշեցնենք, որ Հայաստանի առաջատար 10 ինտերնետ պրովայդերների ցուցանիշները որոշվում են հայաստանյան IP հասցեներից` Circle.am-ում գրանցված այցելությունների հիման վրա:

ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐ

Դոմեններ և հոսթինգ

Ամռան ընթացքում Circle.am-ում գրանցված կայքերի բաշխվածությունը ըստ դոմենային գոտիների չի փոփոխվել: Կայքերի 51% գտնվում է .am դոմենային գոտում, 29%` .com, 8%` .ru, 3%` .net, 3%` .info և 6% այլ դոմենային գոտիներ:

Կայքերի 80% օգտվում է արտասահմանյան հոսթինգից և միայն 20%-ն է տեղակայված Հայաստանում: Մայիսի համեմատ Հայաստանում տեղեկայված կայքերի թիվը նվազել է 2 տոկոսային կետով, ինչն, իհարկե, ևս մեկ անգամ ապացուցում է, որ հայաստանյան ընկերությունները չեն կարողանում լուրջ մրցակցության մեջ մտնել արտերկրում հոսթինգ ծառայությունների մատուցող ընկերությունների հետ:

Համակարգչային տվյալներ

Circle.am-ում գրանցված կայքերի այցելուների էկրանների կետային չափորոշումները (screen resolution, px) բաշխված են հետևյալ կերպ` 1024x768` 27%, 1280x1024` 18%, 1280x800` 14%, 1440x900` 10%, 1680x1050` 4%, 1366x768` 4%, 1152x864` 4%, 1280x960` 2%, 1280x768` 1%, 800x600` 1%: Գյուները - 32 bit` 80%, 24 bit` 15%: Մոտ ապագայում զեկույցների մեջ կներառվեն նաև այցելուների համակարգիչների բրոուզերների և օպերացիոն համակարգերի բաշխվածության ցուցանիշները:

---------------------------------------------

Զեկույցի հետագա զարգացման և կատարելագործման համար պատրաստ ենք համագործակցել բոլոր շահագրգիռ կողմերի հետ: Հարցեր կամ առաջարկներ ունենալու դեպքում խնդրում ենք գրել [email protected] էլ. փոստի հասցեին: Զեկույցի հետ կապված քննարկումներին մասնակցելու կամ մեկնաբանություններ անելու համար կարող եք այցելել http://www.b24.am/report: Զեկույցի պատրաստման աշխատանքներին աջակցելու համար շնորհակալություն ենք հայտնում Էդուարդ Այվազյանին:

Circle.am-ի մասին - Հայկական ինտերնետի առաջատար վարկանիշային համակարգ: Circle.am-ում են գրանցված հայկական կայքերի 35-40%,  սակայն եթե հաշվի առնենք այն հանգամանքը, որ համակարգում գրանցված են հայկական ինտերնետի առաջատար կայքերի բացարձակ մեծամասնությունը, ապա ստացվում է, որ  Circle.am համակարգի միջոցով հաշվարկվում է հայկական կայքերի այցելությունների 80-90%-ը:

«B24.am»-ի (Բիզնես 24) մասին - Ֆինանսատնտեսական լրատվության առաջատար էլեկտրոնային նախագիծ: «Բիզնես 24»-ի շրջանակներում լայն կերպով լուսաբանվում են Հայաստանի և աշխարհի ֆինանսական ու բանկային, հանքարդյունաբերական ու գյուղատնտեսության, հարկային ու մաքսային, հեռահաղորդակցության ու բարձր տեխնոլոգիաների, ավտոմեքենաշինության և այլ ոլորտներ:

Beeline Հայաստան - Հեռահաղորդակցական ծառայություններ ձեր բիզնեսի համար:
Ամրակցված ինտերնետի բաժանորդներ
Q3 2017 / Q2 2016-ի համեմատ
1. Beeline 142,365 / +2,038
2. Ucom 91,178 / +9,643
3. Rostelecom 43,762 / +6,790
4. Other* 10,000 / +0
- Total 287,305 / +12,630
Մասնաբաժիններ (%)
1. Beeline 49.55% / -1.54
2. Ucom 31.74% / +2.05
3. Rostelecom 15.23% / +1.77
4. Other* 3.48% / -0.32
Շարժական ինտերնետի բաժանորդներ
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Vivacell-MTS 1,436,484 / +104,514
2. Beeline 472,935 / +57,780
3. Ucom 424,744 / +33,651
- Total 2,334,163 / +195,945
Մասնաբաժիններ (%)
1. Vivacell-MTS 61.54% / -0.75
2. Beeline 20.26% / +0.85
3. Ucom 18.20 / -0.09
Շարժական ինտերնետի բաժանորդներ. Միայն հեռախոսով օգտվողներ
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Vivacell-MTS 1,366,895 / +107,293
2. Beeline 403,673 / +38,631
3. Ucom 294,043 / +27,609
- Total 2,064,611 / +173,533
Մասնաբաժիններ (%)
1. Vivacell-MTS 66.21% / -0.40
2. Beeline 19.55% / +0.25
3. Ucom 14.24% / +0.15
Շարժական ինտերնետի բաժանորդներ. Բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Ucom 130,701 / +6,042
2. Vivacell-MTS 69,589 / -2,779
3. Beeline 69,262 / +19,149
4. Total 269,552 / +22,412
Մասնաբաժիններ (%)
1. Ucom 48.49% / -1.95
2. Vivacell-MTS 25.82% / -3.47
3. Beeline 25.70% / +5.42
Բաժանորդների թիվ. Բացառությամբ հեռախոսով օգտվող շարժական բաժանորդների
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Ucom 221,879 / +15,685
2. Beeline 211,627 / +21,187
3. Vivacell-MTS 69,589 / -2,779
4. Rostelecom 43,762 / +6,790
5. Other* 10,000 / +0
6. Total 556,857 / +35,057
Մասնաբաժիններ (%)
1. Ucom 39.84% / +0.33
2. Beeline 38.00% / +1.50
3. Vivacell-MTS 12.50% / -1.37
4. Rostelecom 7.86% / +0.78
5. Other* (1.8%) 1.8% / -0.2
Բաժանորդների ակտիվություն. Ամրակցված ինտերնետ
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Beeline 46.69% / +0.3
2. Ucom 30.09% / -0.63
3. Rostelecom 19.57% / +1.89
4. Other (2%) 3.64%
MOaU, MbOU (mb)
1. Rostelecom 80,972 / +5,096
2. Ucom 59,771 / -93
3. Beeline 59,398 / +6,940
Բաժանորդների ակտիվություն. Շարժական ինտերնետ՝ բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Ucom 62.68% / +6.90
2. Vivacell-MTS 25.26% / -4.94
3. Beeline 12.06% / -1.96
MOaU, MbOU (mb)
1. Ucom 19,014 / +2,569
2. Vivacell-MTS 14,392 / -947
3. Beeline 6,903 / -3,380
Հասույթ. Ամրակցված ինտերնետ
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ (հազ. դր.)
1. Ucom 2,006,193 / +159,005
2. Beeline 1,508,266 / -193,817
3. Rostelecom 1,024,786 / +78,022
4. Other* 163,691 / -19,684
- Total 4,702,936 / -126,271
- Մասնաբաժիններ (%)
1. Ucom 42.66% / +4.41
2. Beeline 32.07% / -3.17
3. Rostelecom 21.79% / +2.19
Հասույթ. Շարժական ինտերնետ
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ (հազ. դր.)
1. Vivacell-MTS 4,130,586 / +915,267
2. Ucom 1,499,091 / +68,339
3. Beeline 1,116,585 / +256,145
- Total 6,746,262 / +1,239,751
Մասնաբաժիններ (%)
1. Vivacell-MTS 61.23% / +2.84
2. Ucom 22.22% / -3.76
3. Beeline 16.55 / +0.93
Հասույթ. Շարժական ինտերնետ՝ միայն հեռախոսով օգտվողներ
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ
1. Vivacell-MTS 3,595,403 / +923,669
2. Beeline 898,472 / +206,578
3. Ucom 455,612 / +67,680
- Total 4,949,487 / +1,197,927
- Մասնաբաժիններ (%)
1. Vivacell-MTS 72.64% / +1.43
2. Beeline 18.15% / -0.29
3. Ucom 9.21% / -1.14
Հասույթ. Շարժական ինտերնետ՝ բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների
Q3 2017 / Q3 2016-ի համեմատ (հազ. դր.)
1. Ucom 1,043,479 / +659
2. Vivacell-MTS 535,183 / -8,402
3. Beeline 898,472 / +49,567
4. Total 1,796,775 / +41,824
Մասնաբաժիններ (%)
1. Ucom 58.08% / -1.35
2. Vivacell-MTS 29.79% / -1.19
3. Beeline 12.14% / +2.54
(*) մոտավոր գնահատական