Բիզնես

USD BUY - 386.00+0.00 USD SELL - 390.00+0.00
EUR BUY - 416.00-1.00 EUR SELL - 424.00+0.00
OIL:  BRENT - 84.00+0.61 WTI - 80.00+0.84
COMEX:  GOLD - 2419.80+1.63 SILVER - 31.78+6.75
COMEX:  PLATINUM - 1094.70+2.62
LME:  ALUMINIUM - 2612.00+0.52 COPPER - 10668.00+4.39
LME:  NICKEL - 21080.00+8.16 TIN - 34251.00+2.52
LME:  LEAD - 2283.50+0.59 ZINC - 3031.00+1.85
FOREX:  USD/JPY - 155.609-0.12 EUR/GBP - 1.087+0.12
FOREX:  EUR/USD - 1.087+0.12 GBP/USD - 1.269+0.26
STOCKS RUS:  RTSI - 1211.87+0.33
STOCKS US: DOW JONES - 40003.59+0.34 NASDAQ - 16685.97-0.07
STOCKS US: S&P 500 - 5303.27+0.12
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38787.38-0.34 TOPIX - 2745.62+0.30
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19553.61+0.91 SSEC - 3154.03+1.01
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8420.26-0.22 CAC40 - 8167.50-0.26
STOCKS EUR:  DAX - 18704.42-0.18
17/05/2024  CBA:  USD - 387.60-0.49 GBP - 490.31-1.36
17/05/2024  CBA:  EURO - 420.12-1.81
17/05/2024  CBA:  GOLD - 29626.27+210.84 SILVER - 369.74+10.20
ORANGE-Ը ԲԻԶՆԵՍԻ ՀԱՄԱՐ. ՆՈՐ ԽՈՍՔ ՀՀ ՀԵՌԱՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՇՈՒԿԱՅՈՒՄ
21/07/2011 20:02
Կիսվել

ORANGE-Ը ԲԻԶՆԵՍԻ ՀԱՄԱՐ. ՆՈՐ ԽՈՍՔ ՀՀ ՀԵՌԱՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՇՈՒԿԱՅՈՒՄ

Հայաստանի հեռահաղորդակցության շուկայի զարգացման միտումներն այսօր արդեն իսկ նկատելի են. այս ոլորտում առկա սուր մրցակցությունը որոշիչ և խթանող նշանակություն է ունենում մատուցվող ծառայությունների որակի բարձրացման և նոր ծառայությունների ներկայացման տեսանկյունից: ՀՀ «բջջային երրորդության» ձգտումները` ունենալ շուկայում կայուն մասնաբաժին, նոր ազդակ են հաղորդում շուկայի մասնակից-ընկերություններին: Միևնույն ժամանակ, սակայն, Հայաստանի հեռահաղորդակցության շուկայի կորպորատիվ սեգմենտում զգալի է որոշակի պասիվություն: Երբ ուսումնասիրում ենք ՀՀ բջջային կապի օպերատորների կողմից բիզնես ոլորտին առաջարկվող ծառայությունների տեսականին, պարզ է դառնում, որ այս տեսանկյունից մեր երկիրը դեռևս բավականին զիջում է Արևմուտքի երկրներին: Այս հարցում համակարծիք են նաև ոլորտի ներկայացուցիչները:
 
Այսպես, «Բիզնես 24»-ը Հայաստանի հեռահաղորդակցության շուկայի կորպորատիվ սեգմենտի զարգացվածության և այսօր Հայաստանում բիզնեսի ներկայացուցիչներին առաջարկվող ծառայությունների գրավչության հարցերի շուրջ զրուցել է «Orange Արմենիա» ընկերության մարքեթինգի տնօրեն Արամ Մկրտչյանի հետ: Վերջինիս դիտարկմամբ` Հայաստանի հեռահաղորդակցության շուկայի կորպորատիվ սեգմենտում բաց ու թերի կողմերը զգալի են, և դեռևս շատ անելիքներ կան: Արամ Մկրտչյանի խոսքերով` ժամանակակից պայմաններում Արևմուտքի երկրներում գոյություն ունի հստակ մոտեցում աշխատանքային և անձնական հեռախոսահամարների տարանջատման տեսանկյունից, և ընկերություններն էլ շատ հաճախ ամբողջությամբ կամ մասամբ ծածկում են իրենց աշխատակիցների «հեռախոսային» գործնական ծախսերը: Ցավալի է, բայց փաստ. նման մոտեցումը Հայաստանում տարածված չէ, և անգամ եթե հայաստանյան ընկերությունները «փորձում են» վճարել իրենց աշխատակիցների գործնական «բջջային» ծախսերը, ապա նման վերաբերմունքի հիմնականում արժանանում է ընկերությունների ղեկավար աձնակազմը: Այս դեպքում մյուս աշխատակիցներին մնում է միայն գործնական բնույթի հեռախոսային ծախսերը կատարել սեփական գրպանից: 
 
Ինչպես զրույցի ընթացքում ընդգծեց Արամ Մկրտչյանը` այսօր Հայաստանի հեռահաղորդակցության B2B շուկայում առկա են որոշակի յուրահատկություններ ու միայն Հայաստանին հատուկ «տարօրինակ» երևույթներ: Orange-ի ներկայացուցիչը, մասնավորապես, անդրադառձավ մեր հանրապետությունում լայն տարածում ունեցող մի երևույթի, երբ ընկերությունների «բջջային» փաթեթներին միանում են այդ ընկերությունների հետ ուղղակիորեն կապ չունեցող մարդիկ: «Այս երևույթը ֆենոմենալ է, ինչը չես կարող հանդիպել որևէ այլ երկրում: Հայաստանի հեռահաղորդակցության B2B շուկայի ուսումնասիրության ընթացքում հանդիպել ենք նաև դեպքերի, երբ, օրինակ, գյուղի գրեթե բոլոր բնակիչները ընդգրկված են եղել գյուղապետարանի կորպորատիվ փաթեթի մեջ», – նշեց Արամ Մկրտչյանը` փաստելով, որ Հայաստանի հեռահաղորդակցության շուկայի կորպորատիվ սեգմենտն, ընդհանուր առմամբ, ձևական բնույթ է կրում, քանի որ կորպորատիվ առաջարկներ իրենց կառուցվածքով հաճախ չեն տարբերվում զանգվածային շուկայի համար նախատեսված առաջարկներից: Ակնհայտ է, որ այսօր Հայաստանում բիզնեսին առաջարկվող հեռահաղորդակցական ծառայություններից և գրավիչ պայմաններից մեծ ակտիվությամբ օգտվում են զանգվածային շուկայի պոտենցյալ հաճախորդները: Գիտակցելով ոլորտում զարգացող այս «սխալը» ու վերջինս ուղղելու անհրաժեշտությունը` Orange-ն այսօր ձգտում է կորպորատիվ սեգմենտին ներկայանալ իրական B2B առաջարկներով: Ինչպես պարզաբանեց Արամ Մկրտչյանը` «Orange Արմենիա» ընկերության կորպորատիվ առաջարկի փիլիսոփայության հիմքում ընկած է հետևյալ մոտեցումը` տալ կատարյալ վերահսկողության հնարավորություն բիզնեսի ղեկավարին, իսկ փաթեթի մյուս անդամներին` առավելագույն ազատություն: «Այստեղ է մեր ընկերության հաջողությունը: Այսօր կարող ենք փաստել, որ բավականին կարճ ժամանակահատվածում ընկերությունն արդեն իսկ գրանցել է մեծ առաջընթաց. շատ խոշոր ընկերություններ ամբողջականորեն տեղափոխվել են մեր «ծածկույթ»` գրավիչ ու առավել նպատակահարմար համարելով բիզնեսի համար նախատեսված մեր առաջակները», – նշեց Արամ Մկրտչյանը:
 
«Orange Արմենիա» ընկերության մարքեթինգի տնօրենն ընկերության կողմից բիզնես ոլորտին առաջարկվող լուծումներից առավել նորարար ու գրավիչը համարում է «Մեկ հեռախոսահամար` երկու գրպանե մոտեցումը: Վերջինս մեծ արձագանք է գտել «Ֆրանս Տելեկոմ»-ում: Orange Բիզնես առաջարկի կառուցվածքն ու նորարարությունը հետևյալն է. Orange-ի ցանցում մեկ հեռախոսահամար ունի 2 հաշիվ-գրպան` մեկն անձնական, մյուսը գործնական «բջջային» ծախսերի վճարումները կատարելու համար: Այսպես, «Գրպան 1»-ը կորպորատիվ հաշիվն է, որն անմիջապես գտնվում է ընկերության վերահսկողության ներքո, և ընկերությունն է կատարում այդ հաշվի հետ կապված բոլոր վճարումները` միաժամանակ որոշելով ծառայությունների հասանելիության աստիճանը: «Գրպան 2»-ն արդեն անձնական հաշիվն է, և այս դեպքում այն բոլոր ծառայությունները, որոնք «փակ» են կորպորատիվ հաշվից, հասանելի են բաժանորդին, և վերջինս ինքն իր գրպանից վճարում է դրանց համար: «Մեր ընկերության այս առաջարկը նորություն է հայաստանյան շուկայում: Այն նպատակ ունի լուծել կորպորատիվ շուկայում առկա անորոշությունը: Այս ծառայությունը հնարավորություն է տալիս ընկերություններին իրականացնել ծախսերի արդյունավետ կառավարում` միաժամանակ աշխատակիցներին տալով ազատության զգացողություն: Այսպես, նույն հեռախոսահամարը, լինելով միաժամանակ և գործական, և անձնական, հնարավորություն է տալիս համադրել բիզես-կարիքներն ու անձնական նախասիրությունները», – պարզաբանեց Արամ Մկրտչյանը:
 
«Orange Արմենիա» ընկերության կողմից բիզնեսին առաջարկվող ծառայություններից հատուկ ուշադրության է արժանի նաև փոքր և միջին ձեռնարկություններին ուղղված ինտերնետ առաջարկը: Վերջնիս նույնպես իր մուտքով նոր «գույն» հաղորդեց ՀՀ հեռահաղորդակցության շուկային: «Հայաստանյան շուկայում Orange-ը ներկայացրեց Ֆրանս Տելեկոմի ինովացիոն սարքերից մեկը` Flybox-ը, որի միջոցով ինտերնետը բիզնեսի համար դարձավ առավել մոտ ու հասանելի», – ներկայացնելով այս ծառայությունը` նշեց Արամ Մկրտչյանը` ընդգծելով, որ այս ծառայությունը ժամանակին նորարարություն էր, որն առաջինը ներկայացրեց հենց «Orange Արմենիա» ընկերությունը: Այսօր արդեն շուկայում կան նմանատիպ ծառայությունների այլ առաջարկներ: Նշենք, որ  Flybox ծառայության գաղափարը հետևյալն է` «կիսել» ինտերնետն աշխատակիցների շրջանում: Այս ծառայությունն առավել նպատակահարմար է ՓՄՁ ոլորտի ընկերությունների համար: Flybox-ի միջոցով ինտերնետին կարող են wi-fi-ով միաժամանակ միանալ մինչև 40 համակարգիչ, ընդ որում այս ծառայությունը հնարավորություն է տալիս նաև ստեղծել լոկալ ցանց` ավտոմատ կերպով:
 
Նշենք նաև, որ բիզնեսին առաջարկվող ինտերնետ-ծառայություններից է նաև MyFi լուծումը, որը, չնայած նախատեսված է նաև անհատական և զանգվածային շուկայի համար, սակայն առավել հետաքրքիր առաջարկ է առաջին հերթին հենց բիզնեսի ներկայացուցիչների համար: MyFi մոդեմին հնարավոր է միացնել մինչև 5 սարքավորում` համակարգիչ, հեռախոս, խաղային համակարգեր, և ստեղծել անձնական Wi-Fi գոտի ամենուր` նույնիսկ գտնվելով շարժման մեջ:
 
Ընդհանուր առմամբ, ինչպես ամփոփելով իր խոսքը` նշեց Արամ Մկրտչյանը, «Orange Արմենիա» ընկերության փիլիսոփայությունն այսպիսին է` տալ լուծումներ բիզնես ոլորտում առկա խնդիրներին, որոնք երբեմն թվում են անլուծելի, և միաժամանակ ստեղծել միջավայր, որտեղ տեխնոլոգիաները կծառայեն բիզնեսի ներկայացուցիչներին:
 
Այսօր ընկերության կողմից բիզնեսին առաջարկվող ծառայություններին որպես համադրություն կարելի է առանձնացնել նաև HD ձայնն, ինչպես նաև BlackBerry լուծումները:
17/05/2024
դրամ
Դոլար (USD)
387.60
-0.49
Եվրո (EUR)
420.12
-1.81
Ռուբլի (RUR)
4.26
-0.01
Լարի (GEL)
140.43
+0.70
29626.27
+210.84
Արծաթ
369.74
+10.20