Չինաստանում թվային յուանի ներդրումը բախվում է խոչընդոտների
Չինաստանի կենտրոնական բանկի թվային արժույթը, որը նաև հայտնի է որպես թվային յուան, դեռևս բախվում է օգտատերերի ընդունման «խոչընդոտների»՝ Alipay-ի նման հարթակների դժկամության և մրցակցության պատճառով, ասում է Շանհայի Ֆուդանի համալսարանի Fintech հետազոտական կենտրոնի տնօրեն Չարլզ Չանգը:
Չնայած թվային յուանի ներուժին, հայտնի առցանց վճարային ծառայությունները, ինչպիսիք են Alipay-ը և WeChat Pay-ը, ունեն հաստատված օգտատերերի բազա, ինչը դժվարացնում է սպառողներին համոզել անցնել նոր տարբերակին, Չանգը ասաց South China Morning Post-ին դեկտեմբերի 1-ին:
Ինչպես ավելի վաղ հայտնել էր crypto.news-ը, երկրի բջջային վճարումների էկոհամակարգում ներկայումս գերակշռում են WeChat Pay-ը և Ant Group-ի Alipay-ը, չնայած երկրում գործում է շուրջ 185 ոչ բանկային վճարային հաստատություն:
Չանգը խոստովանեց, որ Պեկինը «որոշ դժվարություններ ունի այսօր թվային յուանի ներդրման հարցում», բայց ենթադրեց, որ պետական թվային արժույթի ստեղծման մղումը կշարունակվի՝ չնայած Չինաստանի Ժողովրդական բանկի թվային արժույթի ինստիտուտի նախկին ղեկավար Յաո Ցիանի դեմ կոռուպցիոն մեղադրանքներին:
Թվային յուանը, որը փորձնականորեն գործարկվել է մի քանի քաղաքներում 2019 թվականին, կենտրոնական բանկի թվային արժույթների համաշխարհային առաջատար դառնալու Չինաստանի հավակնոտ ծրագրի մի մասն է: Այս հոդվածի հրապարակման պահին Չինաստանի Ժողովրդական բանկը ընդլայնել է փորձնական ծրագիրը 17 գավառների 26 շրջաններում, թեև համազգային կիրառման պաշտոնական ժամկետ չկա:
Հունիսի դրությամբ թվային յուանով գործարքների ընդհանուր արժեքը հասել է 7 տրիլիոն յուանի (մոտ 968 միլիարդ դոլար), ինչը զգալիորեն գերազանցում է նախորդ տարվա ցուցանիշը: Բայց այնպիսի փորձագետներ, ինչպիսին է Չեն Ժիվուն, Հոնկոնգի համալսարանի ֆինանսների պրոֆեսորը, զգուշացնում է, որ թվային յուանը «չի կարող արմատապես ազատվել յուանի գրավչության հետ կապված ավելի լայն սահմանափակումներից»:
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։