Սոցիալական

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.50+0.00
EUR BUY - 446.00+0.00 EUR SELL - 452.00+2.00
OIL:  BRENT - 66.99+1.70 WTI - 62.60+1.20
COMEX:  GOLD - 3680.70-0.30 SILVER - 42.68+0.05
COMEX:  PLATINUM - 1402.70+0.15
LME:  ALUMINIUM - 2689.50+0.60 COPPER - 10067.50+0.16
LME:  NICKEL - 15391.00+1.59 TIN - 34975.00+0.80
LME:  LEAD - 2017.50+1.05 ZINC - 2957.00+1.97
FOREX:  USD/JPY - 147.66+0.09 EUR/GBP - 1.1733+0.11
FOREX:  EUR/USD - 1.1733+0.11 GBP/USD - 1.3556+0.03
STOCKS RUS:  RTSI - 1060.18-0.86
STOCKS US: DOW JONES - 45834.22-0.59 NASDAQ - 22141.10+0.44
STOCKS US: S&P 500 - 6584.29-0.05
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 44768.12+0.89 TOPIX - 3160.49+0.40
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26388.16+1.16 SSEC - 3870.60-0.12
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9283.29-0.15 CAC40 - 7825.24+0.02
STOCKS EUR:  DAX - 23698.15-0.02
12/09/2025  CBA:  USD - 383.47+0.72 GBP - 519.91+2.59
12/09/2025  CBA:  EURO - 449.96+2.75
12/09/2025  CBA:  GOLD - 44748-177 SILVER - 506.41-0.65
ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵԼ Է ԵՐԵՎԱՆԻ ԲՐԵՆԴԱՎՈՐՄԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾԸ
23/05/2013 11:13
Կիսվել

ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵԼ Է ԵՐԵՎԱՆԻ ԲՐԵՆԴԱՎՈՐՄԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾԸ

Երևանի բրենդավորման նախագիծը տարածքային բրենդավորման ծավալուն և լայնամասշտաբ գործընթաց է, որի նպատակը Երևանի առանցքային գաղափարի ձևակերպումն ու մայրաքաղաքի ապագայի տեսլականի մշակումն է՝  ամրապնդված երևանյան կենսակերպի և ավանդույթների յուրահատկություններով։ Նախագծի շրջանակում մշակվելու է նաև Երևան քաղաքի արտաքին տեսքի միասնական մոտեցումը,  որը հիմք կծառայի քաղաքի ձևավորման հետագա քայլերի համար, Երևանը ճանաչելի կդարձնի արտաքին աշխարհի համար՝  համահունչ մայրաքաղաքի բնակիչների՝ Երևանի մասին ունեցած պատկերացումներին:

Լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ Երևանի քաղաքապետականի ներկայացուցիչները նշել են, որ Երևանի բրենդավորման նախագիծն իրականացվում է INSTID միջազգային ընկերության կողմից, որի ներկայացուցիչը Հայաստանում  «Մաևտիկա» բրենդինգային գործակալությունն է։ Ծրագրում ներգրավվել են INSTID ընկերության մասնագետներ, ովքեր ունեն ոլորտի նեղ մասնագիտացում և տարածքային բրենդավորման իրագործման մեծ փորձ (Լեհաստան, Լիտվա, Բելառուս, Մեծ Բրիտանիա և այլն):

Պատասխանատուների խոսքով՝  նախագծի իրականացման տարբեր փուլերում ներգրավված կլինեն հանրության տարիքային և մասնագիտական տարբեր խմբերի ներկայացուցիչներ՝ ճարտարապետներ, դիզայներներ, լուսանկարիչներ, արվեստագետներ, լեզվաբաններ, պատմաբաններ, սոցիոլոգներ, մտավորականներ, քաղաքական և հասարակական գործիչներ, գործարարներ և այլք՝ ապահովելու համար մայրաքաղաքի բրենդավորման առավել համապարփակ, հիմնավորված գործընթաց,  և արդեն  2013թ.-ի հոկտեմբերին՝ «Էրեբունի-Երևան» տոնակատարությունների շրջանակում հնարավոր կլինի հանրությանը ներկայացնել Երևանի բրենդի մշակված հիմքերը։ 

Նշենք, որ մայրաքաղաքի բրենդավորմանն  ուղղված աշխատանքները մեկնարկել էին 2012թ․վերջին: Հայտարարվել էր Երևանի տուրիստական տարբերանշանի մրցույթը, որը, ըստ էության, մայրաքաղաքի բրենդավորման նախագծի նախնական փուլերից մեկն է: Նախատեսվում է, որ լավագույնը ճանաչված տարբերակները հիմք կդառնան մայրաքաղաքի բրենդի համար, իսկ դրանց հեղինակները կներառվեն բրենդավորման խմբում:

12/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.47
+0.72
Եվրո (EUR)
449.96
+2.75
Ռուբլի (RUR)
4.5602
+0.0594
Լարի (GEL)
142.03
+0.06
44748
-177
Արծաթ
506.41
-0.65