Սոցիալական

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 383.50+0.00
EUR BUY - 444.50+0.50 EUR SELL - 448.00+0.00
OIL:  BRENT - 61.43+0.34 WTI - 57.72+0.33
COMEX:  GOLD - 4346.50+1.02 SILVER - 62.95+3.10
COMEX:  PLATINUM - 1801.20+2.10
LME:  ALUMINIUM - 2868.50+0.42 COPPER - 11515.00+0.24
LME:  NICKEL - 14587.00-1.00 TIN - 41337.00+3.71
LME:  LEAD - 1968.00-0.53 ZINC - 3125.00+1.13
FOREX:  USD/JPY - 155.37-0.28 EUR/GBP - 1.1734-0.05
FOREX:  EUR/USD - 1.1734-0.05 GBP/USD - 1.3359-0.07
STOCKS RUS:  RTSI - 1082.41+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 48458.05+0.00 NASDAQ - 23195.17+0.00
STOCKS US: S&P 500 - 6827.41+0.00
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50168.11-1.31 TOPIX - 3431.47+0.22
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25628.88-1.34 SSEC - 3867.92-0.55
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9649.03+0.00 CAC40 - 8068.62+0.00
STOCKS EUR:  DAX - 24186.49+0.00
15/12/2025  CBA:  USD - 381.7-0.07 GBP - 510.68+0.02
15/12/2025  CBA:  EURO - 448.19+0.49
15/12/2025  CBA:  GOLD - 53346+1422 SILVER - 791.66+29.25
ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵԼ Է ԵՐԵՎԱՆԻ ԲՐԵՆԴԱՎՈՐՄԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾԸ
23/05/2013 11:13
Կիսվել

ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵԼ Է ԵՐԵՎԱՆԻ ԲՐԵՆԴԱՎՈՐՄԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾԸ

Երևանի բրենդավորման նախագիծը տարածքային բրենդավորման ծավալուն և լայնամասշտաբ գործընթաց է, որի նպատակը Երևանի առանցքային գաղափարի ձևակերպումն ու մայրաքաղաքի ապագայի տեսլականի մշակումն է՝  ամրապնդված երևանյան կենսակերպի և ավանդույթների յուրահատկություններով։ Նախագծի շրջանակում մշակվելու է նաև Երևան քաղաքի արտաքին տեսքի միասնական մոտեցումը,  որը հիմք կծառայի քաղաքի ձևավորման հետագա քայլերի համար, Երևանը ճանաչելի կդարձնի արտաքին աշխարհի համար՝  համահունչ մայրաքաղաքի բնակիչների՝ Երևանի մասին ունեցած պատկերացումներին:

Լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ Երևանի քաղաքապետականի ներկայացուցիչները նշել են, որ Երևանի բրենդավորման նախագիծն իրականացվում է INSTID միջազգային ընկերության կողմից, որի ներկայացուցիչը Հայաստանում  «Մաևտիկա» բրենդինգային գործակալությունն է։ Ծրագրում ներգրավվել են INSTID ընկերության մասնագետներ, ովքեր ունեն ոլորտի նեղ մասնագիտացում և տարածքային բրենդավորման իրագործման մեծ փորձ (Լեհաստան, Լիտվա, Բելառուս, Մեծ Բրիտանիա և այլն):

Պատասխանատուների խոսքով՝  նախագծի իրականացման տարբեր փուլերում ներգրավված կլինեն հանրության տարիքային և մասնագիտական տարբեր խմբերի ներկայացուցիչներ՝ ճարտարապետներ, դիզայներներ, լուսանկարիչներ, արվեստագետներ, լեզվաբաններ, պատմաբաններ, սոցիոլոգներ, մտավորականներ, քաղաքական և հասարակական գործիչներ, գործարարներ և այլք՝ ապահովելու համար մայրաքաղաքի բրենդավորման առավել համապարփակ, հիմնավորված գործընթաց,  և արդեն  2013թ.-ի հոկտեմբերին՝ «Էրեբունի-Երևան» տոնակատարությունների շրջանակում հնարավոր կլինի հանրությանը ներկայացնել Երևանի բրենդի մշակված հիմքերը։ 

Նշենք, որ մայրաքաղաքի բրենդավորմանն  ուղղված աշխատանքները մեկնարկել էին 2012թ․վերջին: Հայտարարվել էր Երևանի տուրիստական տարբերանշանի մրցույթը, որը, ըստ էության, մայրաքաղաքի բրենդավորման նախագծի նախնական փուլերից մեկն է: Նախատեսվում է, որ լավագույնը ճանաչված տարբերակները հիմք կդառնան մայրաքաղաքի բրենդի համար, իսկ դրանց հեղինակները կներառվեն բրենդավորման խմբում:

15/12/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.7
-0.07
Եվրո (EUR)
448.19
+0.49
Ռուբլի (RUR)
4.8049
+0.0232
Լարի (GEL)
141.59
+0.05
53346
+1422
Արծաթ
791.66
+29.25