Տնտեսական

USD BUY - 383.00+0.00 USD SELL - 386.00+0.00
EUR BUY - 431.00-1.00 EUR SELL - 439.00+1.00
OIL:  BRENT - 64.02-1.48 WTI - 60.77-1.48
COMEX:  GOLD - 3301.40-1.10 SILVER - 33.30-1.77
COMEX:  PLATINUM - 1097.60+1.47
LME:  ALUMINIUM - 2471.50+0.88 COPPER - 9519.50-0.04
LME:  NICKEL - 15518.00-0.28 TIN - 33083.00+0.56
LME:  LEAD - 1980.50+0.97 ZINC - 2710.50+1.27
FOREX:  USD/JPY - 143.44+0.07 EUR/GBP - 1.1312-0.13
FOREX:  EUR/USD - 1.1312-0.13 GBP/USD - 1.3448+0.20
STOCKS RUS:  RTSI - 1103.14-0.60
STOCKS US: DOW JONES - 41859.09+0.00 NASDAQ - 18925.73+0.28
STOCKS US: S&P 500 - 5842.01-0.04
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37160.47+0.47 TOPIX - 2735.52+0.68
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23601.26+0.24 SSEC - 3348.37-0.94
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8739.26-0.54 CAC40 - 7864.44-0.58
STOCKS EUR:  DAX - 23999.17-0.51
23/05/2025  CBA:  USD - 383.77-0.67 GBP - 518.13+2.98
23/05/2025  CBA:  EURO - 435.58+1.47
23/05/2025  CBA:  GOLD - 40520.00-264.00 SILVER - 519.94+110.08
Front-end և back-end վաճառքներ
23/08/2015 15:54
Կիսվել

Front-end և back-end վաճառքներ

Եթե փորձենք բառացի թարգմանել վաճառքների այս մեթոդը, ապա կստացվի առաջնային և երկրոդային վաճառքներ: Եթե շահույթ ենք ստանում այն պրոդուկտից, որը գովազդում ենք, դա վաճառքի պարզ տեխնոլոգիան է, որի արդյունավետությունը գնալով թուլանում է: Իսկ Front-end և back-end վաճառքների ժամանակ գովազդի թիրախ է հանդիսանում «խայծ պրոդուկտը», իսկ երբ հաճախորդը գնում է այն, դրան կից վաճառվում են այլ պրոդուկտներ, աքսեսուարներ՝ արդեն շատ բարձր մարժայով, շահութաբերությամբ:

Front-end և back-end վաճառքի տեխնոլոգիան ընկած է բազմաթիվ ընկերությունների վաճառքների ռազմավարության հիմքում: Օրինակ, արագ սննդի Mcdonald’s ցանցում գովազդի հիմնական առարկան համբուրգերն է, որը վաճառվում է գրեթե ինքնարժեքով`1 դոլարով: Բայց քանի որ համբուրգերն առանց խմիչքի կամ կարտոֆիլի հազվադեպ են պատվիրում, ապա Mcdonald’s-ում շահույթ են ստանում զովացուցիչ ընլեիքների ու կարտոֆիլի վաճառքից, որոնք արդեն բավական թանկ են:

Սուպերմարկետները նույնպես հաճախ վաճառում են Front-end և back-end վաճառքի սկզբունքներով` գովազդում են շատ մատչելի, առաջին անհրաժեշտության ապրանքներ (հաց, բրինձ, նրբերշիկներ և այլն), դրա հաշվին ստանում են մեծ թվով հաճախորդներ, իսկ այդ հաճախորդներին արդեն վաճառում են back-end, ավելի թանկ պրոդուկտ:

Որոշ դեպքերում նույնիսկ Front-end ապրանքն անվճար է բաժանվում: Օրինակ, սափրվելու ապարատներ արտադրող Gillette ընկերությունը հաճախ ապարատները բաժանում է անվճար, իսկ գումար աշխատում է այդ ապարատների գլխիկի վաճառքից: Որոշ կինոթատրոններ անվճար տոմսեր են բաժանում, որ գումար աշխատեն ֆիլմեր դիտելուն զուգահեռ վաճառվող պրոդուկտներից (զովացուցիչ ընպելիքներ, եգիպտացորեն և այլն): Ռեստորանները երբեմն գովազդում են անվճար տրամադրող որևէ պրոդուկտ, ասենք գարեջրրի տրամադրում, հաճախորդներ գրավելու համար, բայց քանի որ միայն գարեջուր ոչ ոք չի վերցնում, կից պրոդուկտի հաշվին ընկերությունը ստանում է իր հիմնական շահույթը: Front-end և back-end վաճառքի օրինակ է կրթական կենտրոնների կողմից առաջին դասն անվճար առաջարկելը և նմանատիպ շատ այլ օրինակներ:

Այսպիսով, Front-end ներկայացվող պրոդուկտի խնդիրն է ապահովել մեծ թվով հաճախորդների՝ back-end պրոդուկտը վաճառելու համար:

Վահրամ Միրաքյան

Ձեր հարցերը և մեկնաբանությունները կարող եք գրել ստորև կամ դրանք ուղարկել vmiraqyan@gmail.com էլ.փոստի հասցեով:

23/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.77
-0.67
Եվրո (EUR)
435.58
+1.47
Ռուբլի (RUR)
4.7983
-0.03
Լարի (GEL)
140.24
-0.27
40520.00
-264.00
Արծաթ
519.94
+110.08