Տնտեսական

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 385.50-0.50
EUR BUY - 446.00+0.00 EUR SELL - 454.00+0.00
OIL:  BRENT - 68.44-1.30 WTI - 65.07-1.66
COMEX:  GOLD - 3338.50-0.68 SILVER - 38.33-2.44
COMEX:  PLATINUM - 1433.60-0.22
LME:  ALUMINIUM - 2635.50-0.58 COPPER - 9769.50-1.62
LME:  NICKEL - 15320.00-1.62 TIN - 34061.00-2.27
LME:  LEAD - 2014.00-0.89 ZINC - 2823.50-1.35
FOREX:  USD/JPY - 147.66+0.33 EUR/GBP - 1.174-0.04
FOREX:  EUR/USD - 1.174-0.04 GBP/USD - 1.3434-0.45
STOCKS RUS:  RTSI - 1097.84-2.11
STOCKS US: DOW JONES - 44901.92+0.47 NASDAQ - 21108.32+0.24
STOCKS US: S&P 500 - 6388.64+0.40
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 41456.23-0.88 TOPIX - 2951.86-0.86
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25388.35-1.09 SSEC - 3593.66-0.33
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9120.31-0.20 CAC40 - 7834.58+0.21
STOCKS EUR:  DAX - 24217.50-0.32
25/07/2025  CBA:  USD - 383.94+0.2 GBP - 516.63-2.88
25/07/2025  CBA:  EURO - 450.25-0.61
25/07/2025  CBA:  GOLD - 41548-567 SILVER - 481.72-3.39
Front-end և back-end վաճառքներ
23/08/2015 15:54
Կիսվել

Front-end և back-end վաճառքներ

Եթե փորձենք բառացի թարգմանել վաճառքների այս մեթոդը, ապա կստացվի առաջնային և երկրոդային վաճառքներ: Եթե շահույթ ենք ստանում այն պրոդուկտից, որը գովազդում ենք, դա վաճառքի պարզ տեխնոլոգիան է, որի արդյունավետությունը գնալով թուլանում է: Իսկ Front-end և back-end վաճառքների ժամանակ գովազդի թիրախ է հանդիսանում «խայծ պրոդուկտը», իսկ երբ հաճախորդը գնում է այն, դրան կից վաճառվում են այլ պրոդուկտներ, աքսեսուարներ՝ արդեն շատ բարձր մարժայով, շահութաբերությամբ:

Front-end և back-end վաճառքի տեխնոլոգիան ընկած է բազմաթիվ ընկերությունների վաճառքների ռազմավարության հիմքում: Օրինակ, արագ սննդի Mcdonald’s ցանցում գովազդի հիմնական առարկան համբուրգերն է, որը վաճառվում է գրեթե ինքնարժեքով`1 դոլարով: Բայց քանի որ համբուրգերն առանց խմիչքի կամ կարտոֆիլի հազվադեպ են պատվիրում, ապա Mcdonald’s-ում շահույթ են ստանում զովացուցիչ ընլեիքների ու կարտոֆիլի վաճառքից, որոնք արդեն բավական թանկ են:

Սուպերմարկետները նույնպես հաճախ վաճառում են Front-end և back-end վաճառքի սկզբունքներով` գովազդում են շատ մատչելի, առաջին անհրաժեշտության ապրանքներ (հաց, բրինձ, նրբերշիկներ և այլն), դրա հաշվին ստանում են մեծ թվով հաճախորդներ, իսկ այդ հաճախորդներին արդեն վաճառում են back-end, ավելի թանկ պրոդուկտ:

Որոշ դեպքերում նույնիսկ Front-end ապրանքն անվճար է բաժանվում: Օրինակ, սափրվելու ապարատներ արտադրող Gillette ընկերությունը հաճախ ապարատները բաժանում է անվճար, իսկ գումար աշխատում է այդ ապարատների գլխիկի վաճառքից: Որոշ կինոթատրոններ անվճար տոմսեր են բաժանում, որ գումար աշխատեն ֆիլմեր դիտելուն զուգահեռ վաճառվող պրոդուկտներից (զովացուցիչ ընպելիքներ, եգիպտացորեն և այլն): Ռեստորանները երբեմն գովազդում են անվճար տրամադրող որևէ պրոդուկտ, ասենք գարեջրրի տրամադրում, հաճախորդներ գրավելու համար, բայց քանի որ միայն գարեջուր ոչ ոք չի վերցնում, կից պրոդուկտի հաշվին ընկերությունը ստանում է իր հիմնական շահույթը: Front-end և back-end վաճառքի օրինակ է կրթական կենտրոնների կողմից առաջին դասն անվճար առաջարկելը և նմանատիպ շատ այլ օրինակներ:

Այսպիսով, Front-end ներկայացվող պրոդուկտի խնդիրն է ապահովել մեծ թվով հաճախորդների՝ back-end պրոդուկտը վաճառելու համար:

Վահրամ Միրաքյան

Ձեր հարցերը և մեկնաբանությունները կարող եք գրել ստորև կամ դրանք ուղարկել vmiraqyan@gmail.com էլ.փոստի հասցեով:

25/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.94
+0.2
Եվրո (EUR)
450.25
-0.61
Ռուբլի (RUR)
4.8453
+0.0163
Լարի (GEL)
141.78
+0.07
41548
-567
Արծաթ
481.72
-3.39