Տնտեսական

USD BUY - 383.00+0.50 USD SELL - 386.00+0.00
EUR BUY - 438.00+0.00 EUR SELL - 446.00+2.00
OIL:  BRENT - 74.83+0.81 WTI - 73.72+0.74
COMEX:  GOLD - 3431.80-0.60 SILVER - 36.52+0.41
COMEX:  PLATINUM - 1228.90+1.39
LME:  ALUMINIUM - 2503.00-0.58 COPPER - 9645.00-0.59
LME:  NICKEL - 15128.00-0.09 TIN - 32694.00+0.15
LME:  LEAD - 1990.50-0.30 ZINC - 2623.00-0.74
FOREX:  USD/JPY - 144.32+0.16 EUR/GBP - 1.158+0.24
FOREX:  EUR/USD - 1.158+0.24 GBP/USD - 1.3584+0.15
STOCKS RUS:  RTSI - 1096.68+0.63
STOCKS US: DOW JONES - 42197.79-1.79 NASDAQ - 19406.83-1.30
STOCKS US: S&P 500 - 5976.97-1.13
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38311.33+1.26 TOPIX - 2777.13+0.75
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24060.99+0.70 SSEC - 3388.73+0.35
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8850.63-0.39 CAC40 - 7684.68-1.04
STOCKS EUR:  DAX - 23516.23-1.07
16/06/2025  CBA:  USD - 383.76+0.53 GBP - 521.11+2.45
16/06/2025  CBA:  EURO - 444.24+3.33
16/06/2025  CBA:  GOLD - 42386+600 SILVER - 445.1-0.68
Front-end և back-end վաճառքներ
23/08/2015 15:54
Կիսվել

Front-end և back-end վաճառքներ

Եթե փորձենք բառացի թարգմանել վաճառքների այս մեթոդը, ապա կստացվի առաջնային և երկրոդային վաճառքներ: Եթե շահույթ ենք ստանում այն պրոդուկտից, որը գովազդում ենք, դա վաճառքի պարզ տեխնոլոգիան է, որի արդյունավետությունը գնալով թուլանում է: Իսկ Front-end և back-end վաճառքների ժամանակ գովազդի թիրախ է հանդիսանում «խայծ պրոդուկտը», իսկ երբ հաճախորդը գնում է այն, դրան կից վաճառվում են այլ պրոդուկտներ, աքսեսուարներ՝ արդեն շատ բարձր մարժայով, շահութաբերությամբ:

Front-end և back-end վաճառքի տեխնոլոգիան ընկած է բազմաթիվ ընկերությունների վաճառքների ռազմավարության հիմքում: Օրինակ, արագ սննդի Mcdonald’s ցանցում գովազդի հիմնական առարկան համբուրգերն է, որը վաճառվում է գրեթե ինքնարժեքով`1 դոլարով: Բայց քանի որ համբուրգերն առանց խմիչքի կամ կարտոֆիլի հազվադեպ են պատվիրում, ապա Mcdonald’s-ում շահույթ են ստանում զովացուցիչ ընլեիքների ու կարտոֆիլի վաճառքից, որոնք արդեն բավական թանկ են:

Սուպերմարկետները նույնպես հաճախ վաճառում են Front-end և back-end վաճառքի սկզբունքներով` գովազդում են շատ մատչելի, առաջին անհրաժեշտության ապրանքներ (հաց, բրինձ, նրբերշիկներ և այլն), դրա հաշվին ստանում են մեծ թվով հաճախորդներ, իսկ այդ հաճախորդներին արդեն վաճառում են back-end, ավելի թանկ պրոդուկտ:

Որոշ դեպքերում նույնիսկ Front-end ապրանքն անվճար է բաժանվում: Օրինակ, սափրվելու ապարատներ արտադրող Gillette ընկերությունը հաճախ ապարատները բաժանում է անվճար, իսկ գումար աշխատում է այդ ապարատների գլխիկի վաճառքից: Որոշ կինոթատրոններ անվճար տոմսեր են բաժանում, որ գումար աշխատեն ֆիլմեր դիտելուն զուգահեռ վաճառվող պրոդուկտներից (զովացուցիչ ընպելիքներ, եգիպտացորեն և այլն): Ռեստորանները երբեմն գովազդում են անվճար տրամադրող որևէ պրոդուկտ, ասենք գարեջրրի տրամադրում, հաճախորդներ գրավելու համար, բայց քանի որ միայն գարեջուր ոչ ոք չի վերցնում, կից պրոդուկտի հաշվին ընկերությունը ստանում է իր հիմնական շահույթը: Front-end և back-end վաճառքի օրինակ է կրթական կենտրոնների կողմից առաջին դասն անվճար առաջարկելը և նմանատիպ շատ այլ օրինակներ:

Այսպիսով, Front-end ներկայացվող պրոդուկտի խնդիրն է ապահովել մեծ թվով հաճախորդների՝ back-end պրոդուկտը վաճառելու համար:

Վահրամ Միրաքյան

Ձեր հարցերը և մեկնաբանությունները կարող եք գրել ստորև կամ դրանք ուղարկել vmiraqyan@gmail.com էլ.փոստի հասցեով:

16/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.76
+0.53
Եվրո (EUR)
444.24
+3.33
Ռուբլի (RUR)
4.88
+0.0589
Լարի (GEL)
140.7
+0.24
42386
+600
Արծաթ
445.1
-0.68