Տնտեսական

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 383.50+0.00
EUR BUY - 443.00+0.00 EUR SELL - 447.00+0.00
OIL:  BRENT - 61.17+1.02 WTI - 57.19+1.19
COMEX:  GOLD - 4371.20+0.22 SILVER - 68.66+2.71
COMEX:  PLATINUM - 2097.70+3.92
LME:  ALUMINIUM - 2945.00+0.99 COPPER - 11881.50+0.88
LME:  NICKEL - 14803.00+1.11 TIN - 43227.00+0.70
LME:  LEAD - 1984.50+1.07 ZINC - 3072.50+0.28
FOREX:  USD/JPY - 157.37-0.24 EUR/GBP - 1.1714+0.05
FOREX:  EUR/USD - 1.1714+0.05 GBP/USD - 1.3393+0.13
STOCKS RUS:  RTSI - 1070.50-1.22
STOCKS US: DOW JONES - 48134.89+0.38 NASDAQ - 23307.62+1.31
STOCKS US: S&P 500 - 6834.50+0.88
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50402.39+1.81 TOPIX - 3405.17+0.64
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25801.77+0.43 SSEC - 3917.36+0.69
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9897.42+0.61 CAC40 - 8151.38+0.01
STOCKS EUR:  DAX - 24288.40+0.37
22/12/2025  CBA:  USD - 381.5+0.03 GBP - 512.43+1.98
22/12/2025  CBA:  EURO - 447.61+0.64
22/12/2025  CBA:  GOLD - 53203+56 SILVER - 806.89-1.9
Front-end և back-end վաճառքներ
23/08/2015 15:54
Կիսվել

Front-end և back-end վաճառքներ

Եթե փորձենք բառացի թարգմանել վաճառքների այս մեթոդը, ապա կստացվի առաջնային և երկրոդային վաճառքներ: Եթե շահույթ ենք ստանում այն պրոդուկտից, որը գովազդում ենք, դա վաճառքի պարզ տեխնոլոգիան է, որի արդյունավետությունը գնալով թուլանում է: Իսկ Front-end և back-end վաճառքների ժամանակ գովազդի թիրախ է հանդիսանում «խայծ պրոդուկտը», իսկ երբ հաճախորդը գնում է այն, դրան կից վաճառվում են այլ պրոդուկտներ, աքսեսուարներ՝ արդեն շատ բարձր մարժայով, շահութաբերությամբ:

Front-end և back-end վաճառքի տեխնոլոգիան ընկած է բազմաթիվ ընկերությունների վաճառքների ռազմավարության հիմքում: Օրինակ, արագ սննդի Mcdonald’s ցանցում գովազդի հիմնական առարկան համբուրգերն է, որը վաճառվում է գրեթե ինքնարժեքով`1 դոլարով: Բայց քանի որ համբուրգերն առանց խմիչքի կամ կարտոֆիլի հազվադեպ են պատվիրում, ապա Mcdonald’s-ում շահույթ են ստանում զովացուցիչ ընլեիքների ու կարտոֆիլի վաճառքից, որոնք արդեն բավական թանկ են:

Սուպերմարկետները նույնպես հաճախ վաճառում են Front-end և back-end վաճառքի սկզբունքներով` գովազդում են շատ մատչելի, առաջին անհրաժեշտության ապրանքներ (հաց, բրինձ, նրբերշիկներ և այլն), դրա հաշվին ստանում են մեծ թվով հաճախորդներ, իսկ այդ հաճախորդներին արդեն վաճառում են back-end, ավելի թանկ պրոդուկտ:

Որոշ դեպքերում նույնիսկ Front-end ապրանքն անվճար է բաժանվում: Օրինակ, սափրվելու ապարատներ արտադրող Gillette ընկերությունը հաճախ ապարատները բաժանում է անվճար, իսկ գումար աշխատում է այդ ապարատների գլխիկի վաճառքից: Որոշ կինոթատրոններ անվճար տոմսեր են բաժանում, որ գումար աշխատեն ֆիլմեր դիտելուն զուգահեռ վաճառվող պրոդուկտներից (զովացուցիչ ընպելիքներ, եգիպտացորեն և այլն): Ռեստորանները երբեմն գովազդում են անվճար տրամադրող որևէ պրոդուկտ, ասենք գարեջրրի տրամադրում, հաճախորդներ գրավելու համար, բայց քանի որ միայն գարեջուր ոչ ոք չի վերցնում, կից պրոդուկտի հաշվին ընկերությունը ստանում է իր հիմնական շահույթը: Front-end և back-end վաճառքի օրինակ է կրթական կենտրոնների կողմից առաջին դասն անվճար առաջարկելը և նմանատիպ շատ այլ օրինակներ:

Այսպիսով, Front-end ներկայացվող պրոդուկտի խնդիրն է ապահովել մեծ թվով հաճախորդների՝ back-end պրոդուկտը վաճառելու համար:

Վահրամ Միրաքյան

Ձեր հարցերը և մեկնաբանությունները կարող եք գրել ստորև կամ դրանք ուղարկել [email protected] էլ.փոստի հասցեով:

22/12/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.5
+0.03
Եվրո (EUR)
447.61
+0.64
Ռուբլի (RUR)
4.8175
+0.0782
Լարի (GEL)
141.31
-0.27
53203
+56
Արծաթ
806.89
-1.9