Bloomberg-ը տեղեկացրել է խելացի ակնոցների շուկա մուտք գործելու Apple-ի ծրագրերի մասին
Apple-ն ուսումնասիրում է խելացի ակնոցներ թողարկելու հնարավորությունը, գրում է Bloomberg-ը։ Նրանց խոսքով, դրա համար ընկերությունը ներքին հետազոտություններ է անցկացնում արդեն շուկայում առկա ապրանքների վերաբերյալ։
Նախաձեռնությունը, որը կրում է Atlas ծածկանունը, մեկնարկել է անցյալ շաբաթ: Այն ենթադրում է այլ բրենդների խելացի ակնոցների մասին Apple-ի աշխատակիցների կարծիքների հավաքագրում, պատմել են գործակալության աղբյուրները։ Ընկերությունը նախատեսում է նաև առաջիկայում լրացուցիչ ֆոկուս խմբեր ստեղծել, նշել են նրանք։ Հետազոտությունը ղեկավարում է Apple-ի արտադրանքի համակարգերի որակի թիմը:
Գործակալության զրուցակիցների խոսքով՝ Apple-ը հաճախ «գաղտնի» ֆոկուս-խմբեր է անցկացնում, երբ մտածում է նոր շուկա մուտք գործելու մասին՝ հասկանալու համար, թե ինչ է հավանում օգտատերերը գոյություն ունեցող արտադրանքներում։ Այս դեպքում կորպորացիան սովորաբար ապավինում է իր աշխատակիցներին, այլ ոչ թե հաճախորդներին, որպեսզի իր ծրագրերը հնարավորինս գաղտնի պահի:
Նման ուսումնասիրության անցկացումը ազդանշան է տալիս, որ Apple-ն առաջ է շարժվում խելացի ակնոցների վրա սեփական աշխատանքում, նշում է Bloomberg-ը։ Միաժամանակ, ինչպես գրում է գործակալությունը, Apple-ի 3,499 դոլար արժողությամբ Vision Pro ականջակալը, որը թողարկվել է փետրվարին, համարվում է չափազանց ծավալուն և թանկ՝ զանգվածային արտադրանք դառնալու համար։ Մի քանի տարի է, ինչ Apple-ը փորձում է ստեղծել հավելյալ իրականության իր սարքի ավելի թեթև տարբերակը՝ մի բան, որը կարող է փոխարինել iPhone-ին: Նման նախագծի վրա աշխատանքները դադարեցվել են բազմաթիվ տեխնիկական խնդիրների պատճառով: Ինչպես նշում է գործակալությունը, Apple-ն այժմ ձգտում է ստեղծել այնպիսի արտադրանք, որը կարող է մրցակցել Meta-ի AR ակնոցների հետ։
Հոկտեմբերին The Wall Street Journal-ը հայտնել էր, որ Apple-ը դժվարությամբ է գրավում ծրագրային ապահովման խոշոր մշակողներին՝ Vision Pro-ի համար հավելվածներ ստեղծելու համար: Քանի որ ականջակալը գործարկվել է հունվարին, ամեն ամիս դրա համար թողարկվող նոր հավելվածների թիվը նվազել է: Ըստ թերթի, վիրտուալ իրականության ամենահաջողակ ծրագրավորողներից ոմանք դեռ նախընտրում են չստեղծել հավելվածներ ականջակալների համար: Այս ֆոնի վրա որոշ օգտատերեր սկսում են վաճառել ականջակալները, քանի որ դրանք համարում են «ավելի քիչ օգտակար», – նշել է WSJ-ը:
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։