Բիզնես

USD BUY - 380.50-1.00 USD SELL - 383.50+0.00
EUR BUY - 438.00+0.00 EUR SELL - 442.00-0.50
OIL:  BRENT - 62.51-0.06 WTI - 57.98-0.29
COMEX:  GOLD - 4076.70+0.50 SILVER - 49.87+1.05
COMEX:  PLATINUM - 1524.20+0.81
LME:  ALUMINIUM - 2786.00+0.22 COPPER - 10777.50+0.54
LME:  NICKEL - 14455.00-1.25 TIN - 36895.00+0.06
LME:  LEAD - 1985.50-1.88 ZINC - 2989.00+0.00
FOREX:  USD/JPY - 156.35-0.64 EUR/GBP - 1.1509-0.23
FOREX:  EUR/USD - 1.1509-0.23 GBP/USD - 1.3091+0.05
STOCKS RUS:  RTSI - 1070.35+4.37
STOCKS US: DOW JONES - 46245.41+1.08 NASDAQ - 22273.08+0.88
STOCKS US: S&P 500 - 6602.99+0.98
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 48625.88-2.40 TOPIX - 3297.73-0.06
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25220.02-2.38 SSEC - 3834.89-2.45
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9539.71+0.13 CAC40 - 7982.65+0.02
STOCKS EUR:  DAX - 23091.87-0.80
21/11/2025  CBA:  USD - 381.61-0.44 GBP - 498.57-0.85
21/11/2025  CBA:  EURO - 439.65-0.7
21/11/2025  CBA:  GOLD - 50188-504 SILVER - 623.82-17.36
Հայկ Եսայան. Ucom-ը խոստանում է ապահովել գերարագ բջջային ինտերնետ
14/08/2014 12:54
Կիսվել

Հայկ Եսայան. Ucom-ը խոստանում է ապահովել գերարագ բջջային ինտերնետ

Վերջին ամիսներին Հայաստանի ինտերնետ կապի շուկան գրանցում է հետաքրքիր միտումներ և փոփոխություններ: Շուկայի խոշոր խաղացողները հայտարարում են նոր և համարձակ ծառայությունների գործարկման մասին, զարգացում է ապրում բջջային ինտերնետը: Պարզելու համար, թե ինչպիսին է ընթացիկ տարին Ucom ընկերության համար, և թե ինչ առաջնային խնդիրներ է իր համար սահմանել ընկերությունը, «Բիզնես 24»-ը զրուցել է Ucom ընկերության տնօրեն Հայկ Եսայանի հետ:

– Պրն Եսայան, տարվա առաջին կեսն արդեն ացնել է: Ի՞նչ կարևոր զարգացումներ է Ucom ընկերությունը գրանցել այս վեց ամսվա ընթացքում:

– Այս տարվա առաջին կեսին մեր ընկերությունը գրանցել է մի շարք դրական միտումներ: Ինչպես նախորդ երկու տարվա ընթացքում, այս տարի ևս Հայաստանի ինտերնետ շուկան գրանցել է աճ, որին զուգահեռ Ucom-ը ևս գրանցել է ինտերնետի օգտագործելիության ցուցանիշների աճ: Այսօր ընկերությունն ունի ավելի քան 70 հազար բաժանորդ: Երևանի ինտերնետ շուկայում ընկերության մասնաբաժինը կազմում է մոտ 45%: Տարվա ընթացքում գրանցված կարևոր միտումներից հարկ է առանձնացնել այն, որ եթե մինչ այս բաժանորդները հիմնականում օգտվում էին միայն մեկ ծառայությունից, ապա տարվա ընթացքում աճել է այն բաժանորդների թիվը, որոնք միաժամանակ օգտվում են ընկերության երկու կամ երեք ծառայություններից: Վերջին վեց ամսվա ընթացքում Հայաստանի ինտերնետ շուկայում հետքրքիր զարգացում է գրանցվել նաև բջջային ինտերնետը ֆիքսված ինտերնետով փոխարինելու տեսանկյունից: Այսօր արդեն ինտերնետի օգտագործման որակական ցուցանիշների նկատմամբ բաժանորդների պահանջները փոխվել են, և նկատվում է բջջային ինտերնետից դեպի ֆիքսված կապին անցնելու միտում: Տարվա ընթացքում մեր ընկերությունը գրանցել է նաև քաղաքային հեռախոսակապի օգտագործելիության ցուցանիշների աճ: Նշեմ նաև, որ ընկերությունը բավական լավ դիրքեր է գրավում մեծածախ ինտերնետի շուկայում նույնպես:

– Ինչպե՞ս կգնահատեք հայաստանյան ինտերնետ շուկայում առկա մրցակցությունը, և Ձեր կանխատեսմամբ՝ ինչպիսի՞ն այն կլինի առաջիկա տարիներին:

– Ինտերնետ շուկան կարելի է դիտարկել որպես ամենամրցակցայինը Հայաստանում: Տարիների ընթացքում շուկայում ձևավորվել են խոշոր խաղացողներ, որոնց մրցակցության արդյունքում էլ ձևավորվում է գին-որակ հարաբերակցությունը: Այսօր շուկան թելադրում է բարձր որակ-մատչելի գին օպտիմալ հարաբերակցություն: Ցածր գնով ցածր որակի ծառայությունները շուկայում, կարելի է ասել, պահանջված չեն: Սրա մասին է խոսում այն միտումը, որ մեր ընկերությունը գրանցում է վերջին ամիսներին: Որոշ բաժանորդներ ցածր գնի պատճառով տեղափոխվում են այլ պրովայդերների մոտ, սակայն մատուցվող ծառայությունների ցածր որակը չի գոհացնում և բաժանորդները ետ են վերադառնում: Ինչ վերաբերում է շուկայի հնարավոր զարգացումներին, ապա կարելի է ասել, որ շուկայի խոշորացումը դադարել է և մրցակացությունը կշարունակվի 4-5 հիմնական խոշոր խաղացողների միջև: Շուկայի փոքր խաղացողները, որոնք չեն կարող ապահովել ծառայությունների նույն որակն, ինչ խոշորները, աստիճանաբար կսկսեն համագործակցել խոշորների հետ:

– Ընկերության աշխարհագրական ընդլայնումն ի՞նչ փուլում է գտնվում:

– Այսօր ընկերության ծառայությունները հասանելի են Երևանում, Վանաձոր և Աբովյան քաղաքներում: Մինչև տարվա վերջ մենք ծածկույթով կապահովենք նաև Կապան, Արմավիր և Վաղարշապատ քաղաքները: Այսօր Ucom ընկերությունը, շարժվելով տեխնոլոգիաներին ընդառաջ, իրականացնում է աշխատանքներ՝ ներհանրապետական ցանցի կառուցման ուղղությամբ, որը կապահովի մեծ թողունակություն ու հուսալիություն և հնարավորություն կտա Ucom ընկերության ծառայությունները հասանելի դարձնել  հանրապետության ցանկացած քաղաքում:

– Ինչպե՞ս կգնահատեք Հայաստանում IP հեռուստատեսության զարգացման հնարավորությունները:

– Հայաստանում IP հեռուստատեսության սփռվածությունը աճում է, մատուցվում ծառայությունների օգտագործելիությունը՝ մեծանում: IP հեռուստատեսության ծառայությունների մատուցման ոլորտում մեր ընկերությունը գրանցել է հետաքրքիր զարգացում՝ բաժանորդների 25-30%-ը հեռուստաալիքներին եթերին չեն հետևում օնլայն, այլ օգտվում են եթերը կառավարելու հնարավորությունից և նախընտրած հաղորդումները դիտում են իրենց նախընտրած ժամանակ: Բացի այդ, բաժանորդների շրջանում աճում է նաև IP հեռուստատեսության ծառայությունների որակական չափանիշների նկատմամբ պահանջարկը: Այսօր Ucom ընկերությունն ունի հեռուստաալիքները HD որակով հեռարձակելու հնարավորությունը, և առաջիկայում մենք նախատեսում ենք բաժանորդներին առաջարկել HD որակով նոր արտասահմանյան հեռուստաալիքներ: Կարևոր է նաև նշել, որ մեր բաժանորդների շրջանում քիչ-քիչ աճում է նաև IP TV-ի հավելյալ ծառայությունների օգտագործելիությունը, և մենք մտադիր ենք այդ ծառայություններն ընդլայնել:

– Ի՞նչ կփոխի Beeline-ի և  Rostelecom-ի մուտքը Հայաստանի IP հեռուստատեսության շուկա:

– Այս ընկերությունների մուտքով պայմանավորված շուկայում կտրուկ փոփոխություններ չեն լինի: Առաջարկվող ծառայությունները նույնն են, ինչ առաջարկում է Ucom-ը: Այս պարագայում ուղղակի կավելանա IP հեռուստատեսության ծառայությունների ծածկույթ:

– Ի՞նչով էր պայմանավորված Ucom ընկերության՝ բջջային ծառայությունների շուկա մուտք գործելու որոշումը:

– Հայաստանի բջջային կապի շուկա մուտք գործելու մեր առաջնային նպատակը մոբայլ-ինտերնետ ծառայությունների մատուցումն է: Այս շուկայում մեր խնդիրն է լինելու դառնալ գերարագ ինտերնետ տրամադրողներից մեկը: Ucom ընկերությունը մոբայլ-ինտերնետ ծառայությունների շուկայում ապահովելու է 100%  LTE (4G) ծածկույթ: Այս ուղղությամբ այժմ իրականացվում են նախագծային աշխատանքներ: Շուտով կմեկնարկեն շինարարական աշխատանքները:

– Նշեցիք, որ աճել է ֆիքսված հեռախոսակապի օգտագործելիության ցուցանիշը: Ի՞նչ քայլեր է ընկերությունը ձեռնարկում քաղաքային հեռախոսակապի ծառայության և 011 կոդի առաջխաղացման համար:

– Այս տարվա ընթացքում 011 կոդով հեռախոսահամարների նկատմամբ պահանջարկը զգալի աճել է: Մեր բաժանորդների շուրջ 50%-ը օգտվում է քաղաքային հեռախոսակապի ծառայությունից: Հաշվի առնելով այս միտումը՝ Ucom-ը պատրաստվում է գործարկել նաև մարզային կոդեր, որոնք առայժմ հասանելի կլինեն այն քաղաքներում, որտեղ ընկերությունը ապահովում է ծածկույթ, մասնավորապես, Վանաձորում և Աբովյանում: Հետագայում այս քաղաքներին կմիանան նաև Կապանը, Արմավիրը և Վաղարշապատը:

– Փետրվարին ընկերությունը ֆիզիկական անձնանց համար գործարկեց նոր սակագնային պլան՝ U!Net Lite-ը, որն առաջարկում է մինչև 5 Մբ/վ ինտերնետ և արժե 6000դր./ամսական: Ինչպե՞ս է շուկան արձագանքել այս նորությանը: Ինչպիսի՞ն է բաժանորդների հետաքրքրվածությունը:

– Առաջին մի քանի ամսվա ընթացքում հետաքրքրվածությունը մեծ էր, սակայն հետագայում այդ հետաքրքրվածությունը անկում ապրեց՝ ինչպես և կանխատեսվում էր, քանի որ  5 Մբ/վ արագությամբ ինտերնետը տան համար քիչ է: Այսօր արդեն բաժանորդը միաժամանակ օգտվում է թե IP հեռուստատեսությունից, թե ինտերնետին միանում է սմարթֆոնով, պլանշետով ու համակարգչով, ինչը պահանջում է առավել բարձր որակի ծառայություն: Այս սակագնային պլանից օգտվող բաժանորդների թիվը այնքան էլ մեծ տոկոս չի կազմում:

21/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.61
-0.44
Եվրո (EUR)
439.65
-0.7
Ռուբլի (RUR)
4.825
+0.0814
Լարի (GEL)
141.15
-0.16
50188
-504
Արծաթ
623.82
-17.36