Բիզնես

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 441.50+0.00 EUR SELL - 445.00+0.00
OIL:  BRENT - 62.09-4.54 WTI - 58.24-5.12
COMEX:  GOLD - 4035.50+1.48 SILVER - 47.51+0.61
COMEX:  PLATINUM - 1620.80-0.87
LME:  ALUMINIUM - 2748.00-1.80 COPPER - 10518.00-3.22
LME:  NICKEL - 15280.00-1.37 TIN - 36173.00-2.39
LME:  LEAD - 2020.50-0.47 ZINC - 3001.50-0.30
FOREX:  USD/JPY - 151.15-1.02 EUR/GBP - 1.162+0.45
FOREX:  EUR/USD - 1.162+0.45 GBP/USD - 1.3358+0.40
STOCKS RUS:  RTSI - 1004.38-1.62
STOCKS US: DOW JONES - 45479.60-1.90 NASDAQ - 22204.43-3.56
STOCKS US: S&P 500 - 6552.51-2.71
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 48088.80-1.01 TOPIX - 3197.59-1.85
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26290.32-1.73 SSEC - 3897.03-0.94
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9427.47-0.86 CAC40 - 7918.00-1.53
STOCKS EUR:  DAX - 24241.46-1.50
10/10/2025  CBA:  USD - 382.68+0.13 GBP - 507.66-3.58
10/10/2025  CBA:  EURO - 442.8-1.65
10/10/2025  CBA:  GOLD - 49451-239 SILVER - 611.54+8.81
Հայկ Ֆարամազյան. «Ռոստելեկոմ» Հայաստանը շարունակում է  ամրապնդել իր դիրքերը հեռահաղորդակցության շուկայում
20/12/2018 22:17
Կիսվել

Հայկ Ֆարամազյան. «Ռոստելեկոմ» Հայաստանը շարունակում է ամրապնդել իր դիրքերը հեռահաղորդակցության շուկայում

Պարզելու համար, թե ինչպիսին էր 2018 թվականը «Ռոստելեկոմ» Հայաստան ընկերության և, ընդհանուր առմամբ, Հայաստանի հեռահաղորդակցության ոլորտի համար, և թե առաջիկայում ինչ զարգացումներ են սպասվում ոլորտում, «ԲԻԶՆԵՍ 24»-ը զրուցել է «Ռոստելեկոմ» Հայաստանի Գլխավոր տնօրեն Հայկ Ֆարամազյանի հետ:
 
– Պրն. Ֆարամազյան, ի՞նչ ուղղությամբ է այսօր զարգանում հեռահաղորդակցության համաշխարհային շուկան: Որքանո՞վ է Հայաստանը շարժվում գլոբալ փոփոխություններին համընթաց:
– Վերջին տարիներին դինամիկ աճ են ապահովում էլեկտրոնային ծառայությունները: Հիմա գլոբալ շուկայում մենք տեսնում ենք ընկերություններ, որոնք ստեղծվել են որպես ստարտափներ և այսօր արդեն էլեկտրոնային ծառայությունների ոլորտում զբաղեցնում են առաջատար դիրքեր: Այս միտումը հանգեցրել է նրան, որ հեռահաղորդակցության ոլորտի ընկերությունները՝ որպես ենթակառուցվածքային ընկերություններ, իրենց բիզնես-մոդելները ենթարկում են փոփոխությունների և, մասնավորապես, ավանդական կապի ծառայություններից զատ՝ թե՛ շարժական և թե՛ լարային, մտնում են հավելյալ ծառայությունների դաշտ, ինչպիսիք են, օրինակ, սեփական բովանդակության ստեղծումը, սթրիմինգ ծառայությունները, ամպային լուծումները, ինչու չէ՝ նաև կոմերցիոն էլեկտրոնային ծառայությունները, ֆինտեխ լուծումները: Այսօր սմարթֆոնները դարձել են կյանքի անբաժանելի մասը, և բաժանորդները ցանկանում են սմարթ հեռախոսների հավելվածների միջոցով օգտվել տարաբնույթ ծառայություններից, դա կլինի օնլայն առևտուր, հեռուստատեսության ծառայություն, ֆինանսական ծառայություններ և այլն: Գլոբալիզացիայի և ինտերնետիզացիայի դարաշրջանում բաժանորդներն արագ տեղեկանում են միջազգային նորարարություններին և առավել պահանջկոտ են:
 
Հեռահաղորդակցության ընկերությունները՝ դիվերսիֆիկացնում են բիզնեսը հավելյալ ծառայությունների հաշվին, ինչը հնարավորություն կտա տրամադրելու նոր հնարավորություններ ու լուծումներ, ինչպես նաև ձեռք բերելու եկամտի նոր աղբյուրներ: Հայաստանի շուկան ևս անմասն չէ այս զարգացումներից: Շատ ուրախալի է, որ մեզ մոտ գնալով զարգանում են էլեկտրոնային ծառայությունները, և ինչն ավելի գովելի է՝ դա տեղի է ունենում լոկալ ստարտափների միջոցով: Հիմա Հայաստանում հասանելի են գրեթե բոլոր էլեկտրոնային ծառայությունները: Հայաստանի հեռահաղորդակցական ընկերությունների համար կարևոր է կապի ավանդական ծառայություններ մատուցող ընկերություններից փոխակերպվել ավելի նորարարական մտածելակերպով ընկերությունների և բաժանորդներին հասցնել ծառայությունների ամբողջական փաթեթ: Այս առումով «Ռոստելեկոմ» Հայաստանը բավականին աշխատանք արդեն իսկ իրականացրել է, և մենք շարունակում ենք մնալ ոլորտի առաջատարներից, ով նորարարական լուծումներ է առաջարկում: Օրինակ, 2015 թվականին երբ մենք ներդրեցինք մեր IPTV և OTT հեռուստատեսության պլատֆորմը, այն Հայաստանում առաջինն էր, որը հիբրիդ լուծումներ էր առաջարկում, և լինելով Android հենքի վրա՝ հնարավորություն տվեց հայկական ստարտափներին իրենց հավելվածները ադապտացնել մեր պլատֆորմին։ Նման առաջարկ էր նաև YouTube հավելվածի ներկայացումը հեռուստաէկրանից: Մենք ունենք նաև օրինակներ ամպային լուծումների մասով, ինչպես կորպորատիվ հաճախորդների ծառայությունների տեսքով, այնպես է ֆիզիկական անձանց։ Ունենք մեծ հաջողություններ համաշխարհային ընկերությունների բովանդակության՝ մեր հանգույցներում լոկալիզացիայի մասով, օրինակ Google, YouTube, Facebook, Mail.ru, RuTube։ Այնպես որ, նորարական մտածելակերպը մեր ընկերության հաջողության հիմնական գրավականներից է։
 
– Ինչպե՞ս եք գնահատում մրցակցությունը Հայաստանի հեռահաղորդակցության ոլորտում: Ինչպե՞ս է այն անդրադառնում ոլորտի զարգացման վրա:
– Հայաստանի հեռահաղորդակցության ոլորտը բավականին մրցակցային է, և կարելի է ասել՝ ամենաազատ ու ամենաբաց ոլորտներից մեկն է: Մրցակցությունը ես կբաժանեի 2 մասի: Կան 4 խոշոր օպերատորներ, որոնք մեծ ներդրումներ են կատարել ենթակառուցվածքների մեջ, համապետական ցանցեր են կառուցել՝ և՛ շարժական, և՛ ֆիքսված, և կան ինտերնետի ու TV ծառայության լոկալ փոքր և միջին պրովայդերներ, որոնք հիմնականում օգտվում են 4 խոշոր օպերատորների կողմից տրամադրվող արտաքին կապուղիներից և ինտերնետից, ծառայություններ են մատուցում կոնկրետ տարածքներում: Ըստ էության, բոլորն էլ մրցակից ընկերություններ են՝ անկախ չափից և ծավալներից: Մենք կարծում ենք, որ մրցակցությունը միայն դրական միտումներ է բերում շուկայում, և որ ամենակարևորն է՝ ավելի զգոն է պահում, պարտավորեցնում է ավելի հնարամիտ, ավելի նորարարական լուծումներ առաջարկել և ավելի լավ սպասարկել բաժանորդներին: Գաղտնիք չէ, որ ցանկացած ընկերության հաջողության գրավականը հաճախորդների բավարարվածության բարձր մակարդակն է: Մենք մշտապես աշխատում ենք այդ ուղղությամբ և այսօր կարող եմ հպարտությամբ ասել, որ առաջատար դիրքեր ենք զբաղեցնում հաճախորդների բավարարվածության և գոհունակության առումով (այդ թվում նաև բարձր Net Promoter Score NPS ցուցանիշով): Մրցակցությունը ենթադրում է շատ խիստ ուշադրություն սպասարկմանը, ծառայությունների որակին և նոր ծառայությունների տրամադրմանը: Մենք կողմնակից չենք զուտ սակագների իջեցումը մրցակցության միակ գործիք դիտելուն: Սակագները պետք են լինեն մատչելի, բայց չպետք է լինեն խելամիտից ցածր: Սակագների անկումն ինչ-որ սահմանից ներքև կարող է բերել ծառայությունների որակի և սպասարկման որակի անկման, քանի որ եթե ընկերությունը չկարողանա ապահովել շահույթ, չի կարող այդ շահույթը ներդնել ցանցի վերազինման, սպասարկման որակի բարձրացման կամ նոր տեխնոլոգիաների ներդրման մեջ, ինչը շարունակական գործընթաց է և մշտապես ներդրումներ է պահանջում։
 
– Քանի որ տարին մոտենում է ավարտին, խնդրում եմ ամփոփել՝ ինչպիսի՞ն էր 2018 թվականը «Ռոստելեկոմ» Հայաստան ընկերության համար:
– Կարող եմ ասել, որ աճի դինամիկան մեզ մոտ շարունակվում է: Այս տարի ընկերությունը գրանցել է ինչպես բաժանորդների թվաքանակի, այնպես էլ հասույթի, շահութաբերության աճ: Ընդհանուր առմամբ, մենք գոհ ենք տարեկան նախնական ցուցանիշներից: Մենք շարունակում ենք մնալ առաջատար օպերատոր կորպորատիվ շուկայում: Մանրածախ շուկայում մեր դիրքերն ամրապնդել ենք՝ ինչպես մարզերում, այնպես էլ Երևանում: Ընկերության նկատմամբ դրական տրամադրվածությունն ու վերաբերմունքն ամրապնդվել է, ինչը ես համարում եմ ամենամեծ և արժեքավոր ձեռքբերումներից մեկը: 
 
 
10/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.68
+0.13
Եվրո (EUR)
442.8
-1.65
Ռուբլի (RUR)
4.7105
+0.0161
Լարի (GEL)
141.21
+0.09
49451
-239
Արծաթ
611.54
+8.81