Բիզնես

USD BUY - 382.50-0.50 USD SELL - 386.50+0.50
EUR BUY - 434.00+1.00 EUR SELL - 440.00+2.00
OIL:  BRENT - 63.90+0.00 WTI - 62.42+2.68
COMEX:  GOLD - 3306.60+0.52 SILVER - 33.15+0.21
COMEX:  PLATINUM - 1047.00-0.62
LME:  ALUMINIUM - 2444.00-0.99 COPPER - 9498.00-0.70
LME:  NICKEL - 15237.00+1.51 TIN - 30406.00-3.89
LME:  LEAD - 1958.00-1.24 ZINC - 2620.00-2.49
FOREX:  USD/JPY - 143.18-0.60 EUR/GBP - 1.1402+0.48
FOREX:  EUR/USD - 1.1402+0.48 GBP/USD - 1.3537+0.58
STOCKS RUS:  RTSI - 1133.52+0.52
STOCKS US: DOW JONES - 42270.07+0.13 NASDAQ - 19113.77-0.32
STOCKS US: S&P 500 - 5911.69-0.01
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37470.67-1.30 TOPIX - 2777.29-0.87
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23157.97-0.57 SSEC - 3347.49+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8772.38+0.64 CAC40 - 7751.89-0.36
STOCKS EUR:  DAX - 23997.48+0.27
02/06/2025  CBA:  USD - 383.95+0.01 GBP - 519.48+2.24
02/06/2025  CBA:  EURO - 438.24+3.35
02/06/2025  CBA:  GOLD - 40459-429 SILVER - 408.35-111.59
2019 թ.-ի ինտերնետ թրենդները. Մերի Միկերի ամենամյա զեկույցի ամենակարևոր հատվածները
19/06/2019 12:23
Կիսվել

2019 թ.-ի ինտերնետ թրենդները. Մերի Միկերի ամենամյա զեկույցի ամենակարևոր հատվածները

Ինտերնետի սպառումն աճում է, ֆրիմիում (free+premium=freemium, որոնց դեպքում ապրանքը կամ ծառայությունը սկզբնապես տրվում են անվճար, իսկ նրանց կցված լրացուցիչ ծառայությունների և գործառույթների համար գանձվում է գումար) մոդելները, զարգանում են, իսկ օնլայն խաղերը դարձել են նոր սոցցանցեր։

Bond Capital վենչուրային ընկերության ղեկավար գործընկեր Մերի Միկերը հրապարակել հերթական «Ինտերնետ թրենդներ» զեկույցը, որը նա 1995թ.-ից հրապարակվում է ամեն տարի։ Ձեզ ենք ներկայացնում 333 էջանոց զեկույցի հիմնական կետերը.

  • Ինտերնետը հասանելի է աշխարհի բնակչության 51%-ին։ Ինտենետ օգտատերերի քանակը ավելի ու ավելի դանդաղ է աճում։

  • Սմարթֆոնների համաշխարհային վաճառքները ոչ միայն չեն աճում, այլ նաև սկսել են ընկնել։ Կապիտալիզացիայի տեսանկյունից խոշոր ընկերությունների եկամուտներն ավելի ու ավելի դանդաղ են աճում:

  • Բջջային և համակարգչային ծառայությունների գովազդի ծախսերի մասնաբաժինը հավասարվել է այն ժամանակահատվածի մասնաբաժնին, որ ծախսում են օգտատերերը դրանց վրա։

  • Գովազդի ընդհանուր ծախսերը աճել են 22%-ով, իսկ տեմպերը գրեթե չեն փոխվել:

  • Խթանման ամենաարդյունավետ միջոցը այլ մարդկանց առաջարկների հետ միասին անվճար փորձաշրջանն է կամ սակագինը։

  • Տեխնոլոգիական ընկերություններում հանրային եւ մասնավոր ներդրումները վերջին քսան տարիների ընթացքում իրենց գագաթնակետին են։ 2018 թ. դրանք կազմել են մոտ 200 մլրդ դոլար, իսկ 2019 թ. սկզբին այդ գումարը արդեն գերազանցել է ամբողջ 2013 թ.-ը:

  • 2019 թ.-ին ԱՄՆ-ում բջջային սարքերի վրա ծախսած ժամանակը պետք է գերազանցի հեռուստացույցի վրա ծախսած ժամանակը:

  • Instagram-ի և այլ պլատֆորմների պատկերների վրա հիմնված ծառայությունները էլ ավելի արագ են զարգանում։ Օգտատերերը Instagram-ում և YouTube-ում ավելի շատ ժամանակ են ծախսում, քան այլ օնլայն հարթակներում։

  • Ինչպես նաև զարգանում են առևտրի և ֆինանսների ոլորտում նախագծերը, որոնք օգտագործում են տվյալները անհատական առաջարկներ և ծառայություններ ձևավորելու համար։

  • Ընկերների հետ շփվելու հնարավորությամբ օնլայն խաղերը, ինչպիսին Fortnite-ն է, նույնպես էլ ավելի շատ ուշադրություն են գրավում։ Այնտեղ խաղացողները շփվում են և հասնում իրենց ընդհանուր նպատակներին։ Այդպիսի խաղերը աշխատում են ինչպես սոցցանցերը։

  • Աճում է հեռավորության վրա աշխատանքների արդիականությունը։ Այս միտումը հիմնվում է այնպիսի համապատասխան ծառայությունների վրա, ինչպիսին Slack-ն է։

  • Խոշոր համալսարանները տարածում են իրենց կրթությունը ինտերնետի միջոցով, այդ թվում նաև Coursera-ի միջոցով։ Կրթական ծառայությունները, ընդհանուր առմամբ, արդիական են։

  • Չինաստանում աճում է ինտերնետում ակտիվությունը հիմնականում կարճամետրաժ տեսանյութերով ծառայությունների հաշվին (Douyin, Kuaishou և այլն)։ Նրանց վրչա ծախսում են ավելի շատ ժամանակ, քան խաղերի, լուրերի կամ երաժշտության վրա, գրեթե այնքան, որքան սոցցանցերի և մեսսինջերների վրա (բայց դեռևս զիջում են վերջիններիս)։

  • Խաղային մեխանիզմների կիրառումը բերում է Չինաստանում վճարային, առևտրային, կրթական և այլ ծառաությունների աճին։

  • Չինական մեսսինջերները աճում են նրանցում գտնվող վճարովի ծառայությունների հաշվին։ Տեղական նախագծերը դառնում են «սուպերհավելվածներ» նրանցում ավելացված նոր ծառայությունների օգնությամբ, իսկ առևտուրը Չինաստանում ավելի ու ավելի է կապում օնլայն և օֆլայն ծառայությունները։

Տեխնոլոգիական ոլորտի լրատվության հովանավորն է Ռոստելեկոմ հեռահաղորդակցական ընկերությունը։ Ռոստելեկոմը ներկայացնում է Սմարթ հեռուստատեսության ծառայությունն՝ իր Miracast հնարավորությամբ, որի միջոցով բաժանորդները կարող են դիտել իրենց սմարթֆոնի/պլանշետի ողջ բովանդակությունն անմիջապես հեռուստացույցի էկրանից։

02/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.95
+0.01
Եվրո (EUR)
438.24
+3.35
Ռուբլի (RUR)
4.8546
-0.0214
Լարի (GEL)
140.59
+0.03
40459
-429
Արծաթ
408.35
-111.59