ՍԹԱՐԸ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒՄ Է WAL-MART-Ի ՀԵՏ
Հայաստանի մանրածախ առեւտրի ոլորտի խոշորագույն ներկայացուցիչ «ՍԹԱՐ» ընկերությունը ձեռնամուխ է լինում միջազգային ստանդարտների հիման վրա բիզնեսի լայնածավալ վերակազմակերպմանը` զարգացման որակապես նոր մակարդակ ապահովելու նպատակով: «ՍԹԱՐ»-ի գործադիր տնօրեն Վահան Քերոբյանի խոսքերով` առաջադրված խնդրի իրագործման հարցում ընկերությանը կօգնեն օտարերկրյա խորհրդատուներ, որոնք ունեն աշխատանքային մեծ փորձ արեւմտյան խոշոր մանրածախ «Wal-Mart», «Lidl» եւ «Maxi» ցանցերում: Մեկ տարվա ընթացքում նրանք կաշխատեն «ՍԹԱՐ» ցանցում եվրոպական ստանդարտների եւ դրանց համապատասխանող ընթացակարգերի ներդրման վրա:
Վերակազմակերպման նախագիծը, որին իր աջակցությունն է ցուցաբերում «ՍԹԱՐ» ընկերության բաժնետերերից մեկը` Վերակառուցման եւ զարգացման եվրոպական բանկը, նախատեսվում է գործարկել հուլիսից: Այն ենթադրում է բիզնես-գործընթացների, մատակարարների եւ ցանցի անձնակազմի նկատմամբ պահանջների էական խստացում: Այդ թվում` նախատեսվում է սուպերմարկետների աշխատակիցների ատեստավորման անցկացում, ինչպես նաեւ խրախուսման նոր համակարգի ներդրում:
«Խանութների աշխատակիցներին կներկայացվեն աշխատանքի նոր գործիքներ, ինչից, վերջնական արդյունքում, կշահի գնորդը»,-նշել է ցանցի գործառնությունների գծով տնօրեն Լեւոն Սողոմոնյանը` նկատելով, որ վերակազմակերպումը նպատակաուղղված է գնորդների շահերի եւ իրենց` սուպերմարկետների ցանցի գնային քաղաքականության եւ տեսականու նկատմամբ պահանջների բավարարմանը, ինչպես նաեւ սպասարկման որակի բարելավմանն ու զարգացմանը: Բացի այդ, նա հաղորդել է, որ վերակազմակերպման նախագծի շրջանակներում նախատեսվում է ընկերության կազմակերպական կառուցվածքի եւ հաստիքացուցակի վերանայում, ինչպես նաեւ սուպերմարկետների ցանցի աշխատանքի ստանդարտացում եւ օպտիմալացում: Մասնավորապես, հուլիսի 1-ից «ՍԹԱՐ»-ի 7 սուպերմարկետներ, որոնք գործում են առավելապես մայրաքաղաքի արվարձաններում, կաշխատեն ոչ թե շուրջօրյա, այլ առավոտյան ժամը 8:30-ից մինչեւ գիշերվա ժամը 01:00-ն: «Դա ցանցի աշխատանքների կատարելագործմանն ու օպտիմալացմանն ուղղված առաջին քայլերից մեկն է: Ինչպես վկայում է համաշխարհային փորձը, աշխատանքի շուրջօրյա ռեժիմը բնորոշ եւ արդյունավետ է ոչ թե արվարձաններում, այլ քաղաքի կենտրոնում գործող խանութների համար», – ընդգծել է Լ.Սողոմոնյանը:
Անդրադառնալով ցանցի վերակազմակերպման անհրաժեշտության պատճառներին` «ՍԹԱՐ» մարքեթինգի գծով տնօրեն Նարինե Ավետիսյանը հիմնական պատճառներից մեկն է համարել մանրածախ առեւտրի շուկայում սրընթաց աճող մրցակցությունը: ««ՍԹԱՐ» ընկերությունը միշտ եղել է առաջատար եւ առաջինն է նորամուծություններ ներդրել Հայաստանի մանրածախ բիզնեսում: Մենք մտադիր ենք շարունակել այդ ավանդույթը` կիրառելով նորագույն գործիքներ և մոտեցումներ` ի բարօրություն հայկական շուկայի որակական և մշտական զարգացմանը», – ասել է նա:
«ՍԹԱՐ»-ը ՀՀ տարածքում գործող խոշորագույն ցանցերից մեկն է: Ներկայումս ցանցը կառավարում է 13 սուպերմարկետ: Լինելով առաջատար մանրածախ առեւտրի ոլորտում` ընկերությունը մշտապես փնտրում է նոր ուղիներ, որոնք կօգնեն զարգացնել կազմակերպությունը` առավելագույնս բավարարելով սպառողների պահանջները: Ներկայումս ՀՀ-ում գործող «ՍԹԱՐ»-ի 13 խանութները յուրաքանչյուր շաբաթ սպասարկում են ավելի քան 200 000 գնորդների և ապահովում են ավելի քան 1200 աշխատատեղ: