Տնտեսական

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 383.00+0.00
EUR BUY - 439.00+1.00 EUR SELL - 443.00+1.50
OIL:  BRENT - 63.03+1.14 WTI - 59.19+1.09
COMEX:  GOLD - 4252.20+0.80 SILVER - 57.17+1.28
COMEX:  PLATINUM - 1712.00+1.60
LME:  ALUMINIUM - 2868.00+2.94 COPPER - 11189.00+3.82
LME:  NICKEL - 14829.00+2.59 TIN - 39161.00+6.14
LME:  LEAD - 1980.50-0.25 ZINC - 3055.50+2.22
FOREX:  USD/JPY - 155.06-0.69 EUR/GBP - 1.1627+0.30
FOREX:  EUR/USD - 1.1627+0.30 GBP/USD - 1.3235-0.01
STOCKS RUS:  RTSI - 1077.78+2.13
STOCKS US: DOW JONES - 47716.42+0.61 NASDAQ - 23365.69+0.65
STOCKS US: S&P 500 - 6849.09+0.54
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 49303.28-1.89 TOPIX - 3338.33-1.19
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26033.26+0.67 SSEC - 3914.01+0.65
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9720.51+0.27 CAC40 - 8122.71+0.29
STOCKS EUR:  DAX - 23836.79+0.29
01/12/2025  CBA:  USD - 381.19-0.24 GBP - 504.16+0.44
01/12/2025  CBA:  EURO - 443.21+2.32
01/12/2025  CBA:  GOLD - 51364+423 SILVER - 660.7+5.84
Front-end և back-end վաճառքներ
23/08/2015 15:54
Կիսվել

Front-end և back-end վաճառքներ

Եթե փորձենք բառացի թարգմանել վաճառքների այս մեթոդը, ապա կստացվի առաջնային և երկրոդային վաճառքներ: Եթե շահույթ ենք ստանում այն պրոդուկտից, որը գովազդում ենք, դա վաճառքի պարզ տեխնոլոգիան է, որի արդյունավետությունը գնալով թուլանում է: Իսկ Front-end և back-end վաճառքների ժամանակ գովազդի թիրախ է հանդիսանում «խայծ պրոդուկտը», իսկ երբ հաճախորդը գնում է այն, դրան կից վաճառվում են այլ պրոդուկտներ, աքսեսուարներ՝ արդեն շատ բարձր մարժայով, շահութաբերությամբ:

Front-end և back-end վաճառքի տեխնոլոգիան ընկած է բազմաթիվ ընկերությունների վաճառքների ռազմավարության հիմքում: Օրինակ, արագ սննդի Mcdonald’s ցանցում գովազդի հիմնական առարկան համբուրգերն է, որը վաճառվում է գրեթե ինքնարժեքով`1 դոլարով: Բայց քանի որ համբուրգերն առանց խմիչքի կամ կարտոֆիլի հազվադեպ են պատվիրում, ապա Mcdonald’s-ում շահույթ են ստանում զովացուցիչ ընլեիքների ու կարտոֆիլի վաճառքից, որոնք արդեն բավական թանկ են:

Սուպերմարկետները նույնպես հաճախ վաճառում են Front-end և back-end վաճառքի սկզբունքներով` գովազդում են շատ մատչելի, առաջին անհրաժեշտության ապրանքներ (հաց, բրինձ, նրբերշիկներ և այլն), դրա հաշվին ստանում են մեծ թվով հաճախորդներ, իսկ այդ հաճախորդներին արդեն վաճառում են back-end, ավելի թանկ պրոդուկտ:

Որոշ դեպքերում նույնիսկ Front-end ապրանքն անվճար է բաժանվում: Օրինակ, սափրվելու ապարատներ արտադրող Gillette ընկերությունը հաճախ ապարատները բաժանում է անվճար, իսկ գումար աշխատում է այդ ապարատների գլխիկի վաճառքից: Որոշ կինոթատրոններ անվճար տոմսեր են բաժանում, որ գումար աշխատեն ֆիլմեր դիտելուն զուգահեռ վաճառվող պրոդուկտներից (զովացուցիչ ընպելիքներ, եգիպտացորեն և այլն): Ռեստորանները երբեմն գովազդում են անվճար տրամադրող որևէ պրոդուկտ, ասենք գարեջրրի տրամադրում, հաճախորդներ գրավելու համար, բայց քանի որ միայն գարեջուր ոչ ոք չի վերցնում, կից պրոդուկտի հաշվին ընկերությունը ստանում է իր հիմնական շահույթը: Front-end և back-end վաճառքի օրինակ է կրթական կենտրոնների կողմից առաջին դասն անվճար առաջարկելը և նմանատիպ շատ այլ օրինակներ:

Այսպիսով, Front-end ներկայացվող պրոդուկտի խնդիրն է ապահովել մեծ թվով հաճախորդների՝ back-end պրոդուկտը վաճառելու համար:

Վահրամ Միրաքյան

Ձեր հարցերը և մեկնաբանությունները կարող եք գրել ստորև կամ դրանք ուղարկել [email protected] էլ.փոստի հասցեով:

01/12/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.19
-0.24
Եվրո (EUR)
443.21
+2.32
Ռուբլի (RUR)
4.8908
+0.0281
Լարի (GEL)
141.23
+0.06
51364
+423
Արծաթ
660.7
+5.84