Տնտեսական

USD BUY - 391.50-0.50 USD SELL - 395.50-0.50
EUR BUY - 421.00-1.00 EUR SELL - 429.00-1.00
OIL:  BRENT - 86.30+0.96 WTI - 81.71+0.90
COMEX:  GOLD - 2215.40+0.78 SILVER - 24.80+0.94
COMEX:  PLATINUM - 912.00-0.55
LME:  ALUMINIUM - 2287.00-1.38 COPPER - 8806.00-0.59
LME:  NICKEL - 16560.00-3.19 TIN - 27375.00-0.99
LME:  LEAD - 2005.00-1.28 ZINC - 2416.00-2.74
FOREX:  USD/JPY - 151.36-0.20 EUR/GBP - 1.082-0.06
FOREX:  EUR/USD - 1.082-0.06 GBP/USD - 1.2627+0.11
STOCKS RUS:  RTSI - 1129.95+1.23
STOCKS US: DOW JONES - 39760.08+1.22 NASDAQ - 16399.52+0.51
STOCKS US: S&P 500 - 5248.49+0.86
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 40762.73+0.90 TOPIX - 2799.28+0.66
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 16392.84-1.36 SSEC - 2993.14-1.26
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7931.98+0.01 CAC40 - 8204.81+0.25
STOCKS EUR:  DAX - 18477.09+0.50
27/03/2024  CBA:  USD - 394.71-0.97 GBP - 498.56-2.21
27/03/2024  CBA:  EURO - 427.55-1.96
27/03/2024  CBA:  GOLD - 27662.14-28.54 SILVER - 315.03+1.26
Front-end և back-end վաճառքներ
23/08/2015 15:54
Կիսվել

Front-end և back-end վաճառքներ

Եթե փորձենք բառացի թարգմանել վաճառքների այս մեթոդը, ապա կստացվի առաջնային և երկրոդային վաճառքներ: Եթե շահույթ ենք ստանում այն պրոդուկտից, որը գովազդում ենք, դա վաճառքի պարզ տեխնոլոգիան է, որի արդյունավետությունը գնալով թուլանում է: Իսկ Front-end և back-end վաճառքների ժամանակ գովազդի թիրախ է հանդիսանում «խայծ պրոդուկտը», իսկ երբ հաճախորդը գնում է այն, դրան կից վաճառվում են այլ պրոդուկտներ, աքսեսուարներ՝ արդեն շատ բարձր մարժայով, շահութաբերությամբ:

Front-end և back-end վաճառքի տեխնոլոգիան ընկած է բազմաթիվ ընկերությունների վաճառքների ռազմավարության հիմքում: Օրինակ, արագ սննդի Mcdonald’s ցանցում գովազդի հիմնական առարկան համբուրգերն է, որը վաճառվում է գրեթե ինքնարժեքով`1 դոլարով: Բայց քանի որ համբուրգերն առանց խմիչքի կամ կարտոֆիլի հազվադեպ են պատվիրում, ապա Mcdonald’s-ում շահույթ են ստանում զովացուցիչ ընլեիքների ու կարտոֆիլի վաճառքից, որոնք արդեն բավական թանկ են:

Սուպերմարկետները նույնպես հաճախ վաճառում են Front-end և back-end վաճառքի սկզբունքներով` գովազդում են շատ մատչելի, առաջին անհրաժեշտության ապրանքներ (հաց, բրինձ, նրբերշիկներ և այլն), դրա հաշվին ստանում են մեծ թվով հաճախորդներ, իսկ այդ հաճախորդներին արդեն վաճառում են back-end, ավելի թանկ պրոդուկտ:

Որոշ դեպքերում նույնիսկ Front-end ապրանքն անվճար է բաժանվում: Օրինակ, սափրվելու ապարատներ արտադրող Gillette ընկերությունը հաճախ ապարատները բաժանում է անվճար, իսկ գումար աշխատում է այդ ապարատների գլխիկի վաճառքից: Որոշ կինոթատրոններ անվճար տոմսեր են բաժանում, որ գումար աշխատեն ֆիլմեր դիտելուն զուգահեռ վաճառվող պրոդուկտներից (զովացուցիչ ընպելիքներ, եգիպտացորեն և այլն): Ռեստորանները երբեմն գովազդում են անվճար տրամադրող որևէ պրոդուկտ, ասենք գարեջրրի տրամադրում, հաճախորդներ գրավելու համար, բայց քանի որ միայն գարեջուր ոչ ոք չի վերցնում, կից պրոդուկտի հաշվին ընկերությունը ստանում է իր հիմնական շահույթը: Front-end և back-end վաճառքի օրինակ է կրթական կենտրոնների կողմից առաջին դասն անվճար առաջարկելը և նմանատիպ շատ այլ օրինակներ:

Այսպիսով, Front-end ներկայացվող պրոդուկտի խնդիրն է ապահովել մեծ թվով հաճախորդների՝ back-end պրոդուկտը վաճառելու համար:

Վահրամ Միրաքյան

Ձեր հարցերը և մեկնաբանությունները կարող եք գրել ստորև կամ դրանք ուղարկել vmiraqyan@gmail.com էլ.փոստի հասցեով:

27/03/2024
դրամ
Դոլար (USD)
394.71
-0.97
Եվրո (EUR)
427.55
-1.96
Ռուբլի (RUR)
4.27
+0.00
Լարի (GEL)
146.05
-0.51
27662.14
-28.54
Արծաթ
315.03
+1.26