Տնտեսական

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 385.00+0.00
EUR BUY - 437.00+4.00 EUR SELL - 445.00+3.00
OIL:  BRENT - 69.46+4.03 WTI - 67.90+4.59
COMEX:  GOLD - 3393.30+0.96 SILVER - 36.52-0.65
COMEX:  PLATINUM - 1253.90+2.13
LME:  ALUMINIUM - 2515.50+0.92 COPPER - 9648.00-1.11
LME:  NICKEL - 15177.00-0.92 TIN - 32650.00-0.19
LME:  LEAD - 1987.50+0.30 ZINC - 2653.50-0.15
FOREX:  USD/JPY - 144.04-0.65 EUR/GBP - 1.1513+0.86
FOREX:  EUR/USD - 1.1513+0.86 GBP/USD - 1.3575+0.70
STOCKS RUS:  RTSI - 1089.86-0.11
STOCKS US: DOW JONES - 42865.77+0.00 NASDAQ - 19615.88-0.50
STOCKS US: S&P 500 - 6022.24-0.27
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38173.09-0.65 TOPIX - 2782.97-0.21
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24035.38-1.36 SSEC - 3402.66+0.01
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8864.35+0.13 CAC40 - 7775.90-0.36
STOCKS EUR:  DAX - 23948.90-0.16
12/06/2025  CBA:  USD - 383.48+0.23 GBP - 521.11+3.91
12/06/2025  CBA:  EURO - 444.68+6.32
12/06/2025  CBA:  GOLD - 41052-74 SILVER - 446.32-6.63
Front-end և back-end վաճառքներ
23/08/2015 15:54
Կիսվել

Front-end և back-end վաճառքներ

Եթե փորձենք բառացի թարգմանել վաճառքների այս մեթոդը, ապա կստացվի առաջնային և երկրոդային վաճառքներ: Եթե շահույթ ենք ստանում այն պրոդուկտից, որը գովազդում ենք, դա վաճառքի պարզ տեխնոլոգիան է, որի արդյունավետությունը գնալով թուլանում է: Իսկ Front-end և back-end վաճառքների ժամանակ գովազդի թիրախ է հանդիսանում «խայծ պրոդուկտը», իսկ երբ հաճախորդը գնում է այն, դրան կից վաճառվում են այլ պրոդուկտներ, աքսեսուարներ՝ արդեն շատ բարձր մարժայով, շահութաբերությամբ:

Front-end և back-end վաճառքի տեխնոլոգիան ընկած է բազմաթիվ ընկերությունների վաճառքների ռազմավարության հիմքում: Օրինակ, արագ սննդի Mcdonald’s ցանցում գովազդի հիմնական առարկան համբուրգերն է, որը վաճառվում է գրեթե ինքնարժեքով`1 դոլարով: Բայց քանի որ համբուրգերն առանց խմիչքի կամ կարտոֆիլի հազվադեպ են պատվիրում, ապա Mcdonald’s-ում շահույթ են ստանում զովացուցիչ ընլեիքների ու կարտոֆիլի վաճառքից, որոնք արդեն բավական թանկ են:

Սուպերմարկետները նույնպես հաճախ վաճառում են Front-end և back-end վաճառքի սկզբունքներով` գովազդում են շատ մատչելի, առաջին անհրաժեշտության ապրանքներ (հաց, բրինձ, նրբերշիկներ և այլն), դրա հաշվին ստանում են մեծ թվով հաճախորդներ, իսկ այդ հաճախորդներին արդեն վաճառում են back-end, ավելի թանկ պրոդուկտ:

Որոշ դեպքերում նույնիսկ Front-end ապրանքն անվճար է բաժանվում: Օրինակ, սափրվելու ապարատներ արտադրող Gillette ընկերությունը հաճախ ապարատները բաժանում է անվճար, իսկ գումար աշխատում է այդ ապարատների գլխիկի վաճառքից: Որոշ կինոթատրոններ անվճար տոմսեր են բաժանում, որ գումար աշխատեն ֆիլմեր դիտելուն զուգահեռ վաճառվող պրոդուկտներից (զովացուցիչ ընպելիքներ, եգիպտացորեն և այլն): Ռեստորանները երբեմն գովազդում են անվճար տրամադրող որևէ պրոդուկտ, ասենք գարեջրրի տրամադրում, հաճախորդներ գրավելու համար, բայց քանի որ միայն գարեջուր ոչ ոք չի վերցնում, կից պրոդուկտի հաշվին ընկերությունը ստանում է իր հիմնական շահույթը: Front-end և back-end վաճառքի օրինակ է կրթական կենտրոնների կողմից առաջին դասն անվճար առաջարկելը և նմանատիպ շատ այլ օրինակներ:

Այսպիսով, Front-end ներկայացվող պրոդուկտի խնդիրն է ապահովել մեծ թվով հաճախորդների՝ back-end պրոդուկտը վաճառելու համար:

Վահրամ Միրաքյան

Ձեր հարցերը և մեկնաբանությունները կարող եք գրել ստորև կամ դրանք ուղարկել vmiraqyan@gmail.com էլ.փոստի հասցեով:

12/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.48
+0.23
Եվրո (EUR)
444.68
+6.32
Ռուբլի (RUR)
4.7866
-0.0776
Լարի (GEL)
140.56
+0.12
41052
-74
Արծաթ
446.32
-6.63