Տնտեսական

USD BUY - 381.25+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 447.50-0.50 EUR SELL - 451.50+0.00
OIL:  BRENT - 69.06+1.83 WTI - 64.72+1.73
COMEX:  GOLD - 3767.00-0.85 SILVER - 44.27-0.32
COMEX:  PLATINUM - 1485.80-0.87
LME:  ALUMINIUM - 2651.50+0.51 COPPER - 10336.50+3.63
LME:  NICKEL - 15417.00+0.41 TIN - 34321.00+0.06
LME:  LEAD - 1999.50-0.12 ZINC - 2938.00+1.71
FOREX:  USD/JPY - 148.67+0.53 EUR/GBP - 1.1749-0.42
FOREX:  EUR/USD - 1.1749-0.42 GBP/USD - 1.3459-0.33
STOCKS RUS:  RTSI - 1021.52-2.02
STOCKS US: DOW JONES - 46121.28-0.37 NASDAQ - 22497.86-0.33
STOCKS US: S&P 500 - 6637.97-0.28
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 45754.93+0.27 TOPIX - 3185.35+0.47
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26484.68-0.13 SSEC - 3853.30-0.01
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9250.43+0.29 CAC40 - 7827.45-0.57
STOCKS EUR:  DAX - 23666.81+0.23
25/09/2025  CBA:  USD - 383.47+0.75 GBP - 515.58+0.25
25/09/2025  CBA:  EURO - 450.39+0.62
25/09/2025  CBA:  GOLD - 46376-183 SILVER - 540.93-4.48
Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը
23/09/2015 21:00
Կիսվել

Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը

Շատ հաճախ ընկերությունները դիմում են խորամանկ քայլերի՝ պոտենցյալ սպառողների ուշադրությունը գրավելու և մարդկանց շրջանում հետաքրքրություն առաջացնելու համար: Փորձը ցույց է տալիս, որ լավ «մշակված» խորամանկ բիզնես-լուծումները կարող են բերել մեծ հաջողություններ:

«Բիզնես 24»-ը ներկայացնում է տարբեր ընկերությունների կողմից իրականացված ոչ ստանդարտ մարքեթինգային քայլերի, համարձակ ու անսպասելի մտահաղացումների մասին պատմող հոդվածների շարքը:

Գնել այն ամենն, ինչը կարող է «խանգարել»

Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը

1970-ական թվականներին ԱՄՆ-ում հեղուկ օճառ վաճառում էր միայն մեկ ընկերություն: Հեղուկ օճառ վաճառելու գաղափարի հեղինակը ընկերության հիմնադիր Ռոբերտ Թեյլորն էր: Վերջինս, սակայն, գիտակցում էր, որ հեղուկ օճառի գաղափարի պատենտավորումը անհնար է, քանի որ օճառի հեղուկ տարբերակը վաղուց էր հայտնի, իսկ պարզ մեխանիկական պոմպերը մարդկությունն արդեն հազարամյակներ է, ինչ օգտագործում է: Սա նշանակում էր, որ օճառ արտադրող խոշոր ընկերությունները հեշտությամբ կարող էին սկսել նաև հեղուկ օճառի արտադրությունը՝ առաջ անցնելով Թեյլորի ընկերությունից:

Թեյլորը որոշում է կայացնում գնալ ռիսկային քայլի և գնել երկրում արտադրվող բոլոր պլաստիկե պոմպերը՝ այդպիսի արտադրանք թողարկող միակ 2 ընկերություններին տալով ընդհանուր առմամբ 12 միլիոն դոլարի 100 միլիոն հատ պոմպ արտադրելու պատվեր:

Այսպիսով, չունենալով հեղուկ օճառի վաճառքի համար անհրաժեշտ կարևորագույն մասը օգտագործելու հնարավորություն՝  Թեյլորի մրցակիցնեին ոչինչ չէր մնում, քան հետևել վերջինիս ընկերության հաղթանակին:

Նման ռիսկային քայլից ընդամենը 2 տարի անց Թեյլորն իր բիզնեսը 61 միլիոն դոլարով վաճառում է Colgate-Palmolive ընկերությանը:

«Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը» շարքի մյուս հոդվածները կարդալու համար սեղմեք այստեղ:

25/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.47
+0.75
Եվրո (EUR)
450.39
+0.62
Ռուբլի (RUR)
4.5745
+0.0014
Լարի (GEL)
141.5
+0.25
46376
-183
Արծաթ
540.93
-4.48