Տնտեսական

USD BUY - 386.00+0.00 USD SELL - 390.00-0.50
EUR BUY - 412.00-2.00 EUR SELL - 418.00+0.00
OIL:  BRENT - 89.50+0.20 WTI - 83.66-0.18
COMEX:  GOLD - 2349.60+0.12 SILVER - 27.23-0.98
COMEX:  PLATINUM - 924.40-0.71
LME:  ALUMINIUM - 2569.50+0.23 COPPER - 9965.50+1.02
LME:  NICKEL - 19100.00-0.30 TIN - 32411.00-1.40
LME:  LEAD - 2207.50+0.00 ZINC - 2844.00-0.14
FOREX:  USD/JPY - 158.33+1.45 EUR/GBP - 1.0692-0.27
FOREX:  EUR/USD - 1.0692-0.27 GBP/USD - 1.2489-0.08
STOCKS RUS:  RTSI - 1186.79+0.69
STOCKS US: DOW JONES - 38239.66+0.40 NASDAQ - 15927.90+2.03
STOCKS US: S&P 500 - 5099.96+1.02
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37934.76+0.81 TOPIX - 2686.48+0.86
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 17651.15+2.12 SSEC - 3088.64+1.17
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8139.83+0.75 CAC40 - 8088.24+0.89
STOCKS EUR:  DAX - 18161.01+1.36
26/04/2024  CBA:  USD - 388.08-0.52 GBP - 485.57-0.41
26/04/2024  CBA:  EURO - 416.29-0.44
26/04/2024  CBA:  GOLD - 28930.56-58.13 SILVER - 341.43+2.60
Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը
23/09/2015 21:00
Կիսվել

Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը

Շատ հաճախ ընկերությունները դիմում են խորամանկ քայլերի՝ պոտենցյալ սպառողների ուշադրությունը գրավելու և մարդկանց շրջանում հետաքրքրություն առաջացնելու համար: Փորձը ցույց է տալիս, որ լավ «մշակված» խորամանկ բիզնես-լուծումները կարող են բերել մեծ հաջողություններ:

«Բիզնես 24»-ը ներկայացնում է տարբեր ընկերությունների կողմից իրականացված ոչ ստանդարտ մարքեթինգային քայլերի, համարձակ ու անսպասելի մտահաղացումների մասին պատմող հոդվածների շարքը:

Գնել այն ամենն, ինչը կարող է «խանգարել»

Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը

1970-ական թվականներին ԱՄՆ-ում հեղուկ օճառ վաճառում էր միայն մեկ ընկերություն: Հեղուկ օճառ վաճառելու գաղափարի հեղինակը ընկերության հիմնադիր Ռոբերտ Թեյլորն էր: Վերջինս, սակայն, գիտակցում էր, որ հեղուկ օճառի գաղափարի պատենտավորումը անհնար է, քանի որ օճառի հեղուկ տարբերակը վաղուց էր հայտնի, իսկ պարզ մեխանիկական պոմպերը մարդկությունն արդեն հազարամյակներ է, ինչ օգտագործում է: Սա նշանակում էր, որ օճառ արտադրող խոշոր ընկերությունները հեշտությամբ կարող էին սկսել նաև հեղուկ օճառի արտադրությունը՝ առաջ անցնելով Թեյլորի ընկերությունից:

Թեյլորը որոշում է կայացնում գնալ ռիսկային քայլի և գնել երկրում արտադրվող բոլոր պլաստիկե պոմպերը՝ այդպիսի արտադրանք թողարկող միակ 2 ընկերություններին տալով ընդհանուր առմամբ 12 միլիոն դոլարի 100 միլիոն հատ պոմպ արտադրելու պատվեր:

Այսպիսով, չունենալով հեղուկ օճառի վաճառքի համար անհրաժեշտ կարևորագույն մասը օգտագործելու հնարավորություն՝  Թեյլորի մրցակիցնեին ոչինչ չէր մնում, քան հետևել վերջինիս ընկերության հաղթանակին:

Նման ռիսկային քայլից ընդամենը 2 տարի անց Թեյլորն իր բիզնեսը 61 միլիոն դոլարով վաճառում է Colgate-Palmolive ընկերությանը:

«Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը» շարքի մյուս հոդվածները կարդալու համար սեղմեք այստեղ:

26/04/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.08
-0.52
Եվրո (EUR)
416.29
-0.44
Ռուբլի (RUR)
4.22
+0.00
Լարի (GEL)
145.08
+0.48
28930.56
-58.13
Արծաթ
341.43
+2.60