Տնտեսական

USD BUY - 380.50+0.00 USD SELL - 383.50-0.50
EUR BUY - 441.00-2.00 EUR SELL - 447.00-3.00
OIL:  BRENT - 67.24-1.85 WTI - 63.27-1.89
COMEX:  GOLD - 3430.80+0.29 SILVER - 38.58-0.39
COMEX:  PLATINUM - 1352.00+0.70
LME:  ALUMINIUM - 2624.50+1.53 COPPER - 9796.50+0.74
LME:  NICKEL - 15100.00+1.15 TIN - 33809.00+1.16
LME:  LEAD - 1995.00+1.27 ZINC - 2818.00+1.90
FOREX:  USD/JPY - 147.88+0.05 EUR/GBP - 1.162-0.02
FOREX:  EUR/USD - 1.162-0.02 GBP/USD - 1.3454+0.03
STOCKS RUS:  RTSI - 1128.95+0.15
STOCKS US: DOW JONES - 45418.07+0.30 NASDAQ - 21544.27+0.44
STOCKS US: S&P 500 - 6465.94+0.41
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 42394.40-0.97 TOPIX - 3071.99-1.08
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25524.92-1.18 SSEC - 3868.38-0.39
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9265.80-0.60 CAC40 - 7709.81-1.70
STOCKS EUR:  DAX - 24152.87-0.50
26/08/2025  CBA:  USD - 382.51-0.31 GBP - 515.51-0.91
26/08/2025  CBA:  EURO - 445.43-2.01
26/08/2025  CBA:  GOLD - 41005-33 SILVER - 467.38-0.38
Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը
23/09/2015 21:00
Կիսվել

Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը

Շատ հաճախ ընկերությունները դիմում են խորամանկ քայլերի՝ պոտենցյալ սպառողների ուշադրությունը գրավելու և մարդկանց շրջանում հետաքրքրություն առաջացնելու համար: Փորձը ցույց է տալիս, որ լավ «մշակված» խորամանկ բիզնես-լուծումները կարող են բերել մեծ հաջողություններ:

«Բիզնես 24»-ը ներկայացնում է տարբեր ընկերությունների կողմից իրականացված ոչ ստանդարտ մարքեթինգային քայլերի, համարձակ ու անսպասելի մտահաղացումների մասին պատմող հոդվածների շարքը:

Գնել այն ամենն, ինչը կարող է «խանգարել»

Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը

1970-ական թվականներին ԱՄՆ-ում հեղուկ օճառ վաճառում էր միայն մեկ ընկերություն: Հեղուկ օճառ վաճառելու գաղափարի հեղինակը ընկերության հիմնադիր Ռոբերտ Թեյլորն էր: Վերջինս, սակայն, գիտակցում էր, որ հեղուկ օճառի գաղափարի պատենտավորումը անհնար է, քանի որ օճառի հեղուկ տարբերակը վաղուց էր հայտնի, իսկ պարզ մեխանիկական պոմպերը մարդկությունն արդեն հազարամյակներ է, ինչ օգտագործում է: Սա նշանակում էր, որ օճառ արտադրող խոշոր ընկերությունները հեշտությամբ կարող էին սկսել նաև հեղուկ օճառի արտադրությունը՝ առաջ անցնելով Թեյլորի ընկերությունից:

Թեյլորը որոշում է կայացնում գնալ ռիսկային քայլի և գնել երկրում արտադրվող բոլոր պլաստիկե պոմպերը՝ այդպիսի արտադրանք թողարկող միակ 2 ընկերություններին տալով ընդհանուր առմամբ 12 միլիոն դոլարի 100 միլիոն հատ պոմպ արտադրելու պատվեր:

Այսպիսով, չունենալով հեղուկ օճառի վաճառքի համար անհրաժեշտ կարևորագույն մասը օգտագործելու հնարավորություն՝  Թեյլորի մրցակիցնեին ոչինչ չէր մնում, քան հետևել վերջինիս ընկերության հաղթանակին:

Նման ռիսկային քայլից ընդամենը 2 տարի անց Թեյլորն իր բիզնեսը 61 միլիոն դոլարով վաճառում է Colgate-Palmolive ընկերությանը:

«Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը» շարքի մյուս հոդվածները կարդալու համար սեղմեք այստեղ:

26/08/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.51
-0.31
Եվրո (EUR)
445.43
-2.01
Ռուբլի (RUR)
4.7582
+0.0139
Լարի (GEL)
141.88
+0.01
41005
-33
Արծաթ
467.38
-0.38