Տնտեսական

USD BUY - 390.00+0.00 USD SELL - 392.50+0.00
EUR BUY - 440.00+0.00 EUR SELL - 449.00+2.00
OIL:  BRENT - 64.82+0.09 WTI - 61.58+0.16
COMEX:  GOLD - 3247.60-0.22 SILVER - 31.83-1.15
COMEX:  PLATINUM - 952.60+0.45
LME:  ALUMINIUM - 2396.50+3.48 COPPER - 9154.50+6.29
LME:  NICKEL - 15069.00+6.99 TIN - 31219.00+4.68
LME:  LEAD - 1914.00+3.94 ZINC - 2651.50+3.66
FOREX:  USD/JPY - 142.74-0.54 EUR/GBP - 1.1394+0.30
FOREX:  EUR/USD - 1.1394+0.30 GBP/USD - 1.3131+0.39
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 40212.71+1.56 NASDAQ - 16724.46+2.06
STOCKS US: S&P 500 - 5363.36+1.81
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 33982.36+1.18 TOPIX - 2488.51+0.88
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 21417.40+2.40 SSEC - 3262.81+0.76
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7964.18+0.64 CAC40 - 7104.80-0.30
STOCKS EUR:  DAX - 20374.10-0.92
14/04/2025  CBA:  USD - 390.92-0.15 GBP - 515.78+4.57
14/04/2025  CBA:  EURO - 445.10+1.90
14/04/2025  CBA:  GOLD - 40602.00+1,083.00 SILVER - 393.01+4.18
Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը
23/09/2015 21:00
Կիսվել

Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը

Շատ հաճախ ընկերությունները դիմում են խորամանկ քայլերի՝ պոտենցյալ սպառողների ուշադրությունը գրավելու և մարդկանց շրջանում հետաքրքրություն առաջացնելու համար: Փորձը ցույց է տալիս, որ լավ «մշակված» խորամանկ բիզնես-լուծումները կարող են բերել մեծ հաջողություններ:

«Բիզնես 24»-ը ներկայացնում է տարբեր ընկերությունների կողմից իրականացված ոչ ստանդարտ մարքեթինգային քայլերի, համարձակ ու անսպասելի մտահաղացումների մասին պատմող հոդվածների շարքը:

Գնել այն ամենն, ինչը կարող է «խանգարել»

Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը

1970-ական թվականներին ԱՄՆ-ում հեղուկ օճառ վաճառում էր միայն մեկ ընկերություն: Հեղուկ օճառ վաճառելու գաղափարի հեղինակը ընկերության հիմնադիր Ռոբերտ Թեյլորն էր: Վերջինս, սակայն, գիտակցում էր, որ հեղուկ օճառի գաղափարի պատենտավորումը անհնար է, քանի որ օճառի հեղուկ տարբերակը վաղուց էր հայտնի, իսկ պարզ մեխանիկական պոմպերը մարդկությունն արդեն հազարամյակներ է, ինչ օգտագործում է: Սա նշանակում էր, որ օճառ արտադրող խոշոր ընկերությունները հեշտությամբ կարող էին սկսել նաև հեղուկ օճառի արտադրությունը՝ առաջ անցնելով Թեյլորի ընկերությունից:

Թեյլորը որոշում է կայացնում գնալ ռիսկային քայլի և գնել երկրում արտադրվող բոլոր պլաստիկե պոմպերը՝ այդպիսի արտադրանք թողարկող միակ 2 ընկերություններին տալով ընդհանուր առմամբ 12 միլիոն դոլարի 100 միլիոն հատ պոմպ արտադրելու պատվեր:

Այսպիսով, չունենալով հեղուկ օճառի վաճառքի համար անհրաժեշտ կարևորագույն մասը օգտագործելու հնարավորություն՝  Թեյլորի մրցակիցնեին ոչինչ չէր մնում, քան հետևել վերջինիս ընկերության հաղթանակին:

Նման ռիսկային քայլից ընդամենը 2 տարի անց Թեյլորն իր բիզնեսը 61 միլիոն դոլարով վաճառում է Colgate-Palmolive ընկերությանը:

«Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը» շարքի մյուս հոդվածները կարդալու համար սեղմեք այստեղ:

14/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
390.92
-0.15
Եվրո (EUR)
445.10
+1.90
Ռուբլի (RUR)
4.75
+0.09
Լարի (GEL)
141.98
-0.05
40602.00
+1,083.00
Արծաթ
393.01
+4.18