
Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը
Շատ հաճախ ընկերությունները դիմում են խորամանկ քայլերի՝ պոտենցյալ սպառողների ուշադրությունը գրավելու և մարդկանց շրջանում հետաքրքրություն առաջացնելու համար: Փորձը ցույց է տալիս, որ լավ «մշակված» խորամանկ բիզնես-լուծումները կարող են բերել մեծ հաջողություններ:
«Բիզնես 24»-ը ներկայացնում է տարբեր ընկերությունների կողմից իրականացված ոչ ստանդարտ մարքեթինգային քայլերի, համարձակ ու անսպասելի մտահաղացումների մասին պատմող հոդվածների շարքը:
Խաղարկել իմիջը
«Ուղարկվել է իմ BlackBerry մոբայլ սարքից» հաղորդագրությունը էլեկտրոնային յուրաքանչյուր նամակի վերջում սկսեց հայտնվել դեռևս այն ժամանակ, երբ BlackBerry հեռախոսները բացարձակ շքեղություն էին: Այս հաղորդագրության օգտատործումը ինքնին հիանալի գովազդային արշավ էր: Առաջին հերթին, այն նամակը կարդացողին հայտնում էր, որ նամակն ուղարկողը ունի հնարավորություն օգտվելու բջջային փոստից, երկրորդ՝ նամակի տեքստը գրված է բջջային հեռախոսի էկրանից, հետևաբար աննշան սխալները կարելի է անտեսել: Եվ երրորդը, ամբողջ աշխարհին պարզ էր դառնում, որ BlackBerry հեռախոսից աշխատելը շատ հարմարավետ ու արդյունավետ է: Ու չնայած նրան, որ օգտատերերը ունեին հնարավորություն անջատել նման ստորագրության ուղարկումը, նրանք դա չէին անում՝ այդ կերպ ապահովելով լրացուցիչ պլյուսներ BlackBerry բրենդին:
«Խորամանկությունը բիզնեսում կամ ինչպե՞ս գրավել բոլորի ուշադրությունը» շարքի մյուս հոդվածները կարդալու համար սեղմեք այստեղ:
10:34 26/05 | Առք | Վաճառք |
AMD / USD | 443.00 | 448.00 |
AMD / EUR | 472.00 | 479.00 |
AMD / RUR | 7.08 | 7.53 |
դոլար | ||
դոլար | ||
-
16:14 27/042022թ. հունվար-մարտին Հայաստանի խոշոր հեռահաղորդակցական ընկերությունների մուծած հարկերի ծավալը նվազել է 3.48%-ով
-
11:18 26/04Մայիսի 1-ից Beeline-ը Հայաստանում կփոխարինվի Team Telecom Armenia նոր ապրանքանիշով
-
14:15 02/022021թ.-ին Հայաստանի խոշոր հեռահաղորդակցական ընկերությունների մուծած հարկերի ծավալը նվազել է 0.6%-ով