Սոցիալական

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 385.50-0.50
EUR BUY - 446.00+2.00 EUR SELL - 452.00-1.00
OIL:  BRENT - 68.80+0.00 WTI - 65.49-1.67
COMEX:  GOLD - 3436.70+1.13 SILVER - 39.66+1.30
COMEX:  PLATINUM - 1484.10-0.49
LME:  ALUMINIUM - 2658.50+0.45 COPPER - 9919.50+0.60
LME:  NICKEL - 15528.00+0.03 TIN - 33908.00+0.29
LME:  LEAD - 2011.00-0.17 ZINC - 2860.00+0.76
FOREX:  USD/JPY - 147.03-0.51 EUR/GBP - 1.1736+0.40
FOREX:  EUR/USD - 1.1736+0.40 GBP/USD - 1.3522+0.37
STOCKS RUS:  RTSI - 1139.90+0.44
STOCKS US: DOW JONES - 44502.44+0.40 NASDAQ - 20892.69-0.39
STOCKS US: S&P 500 - 6309.62+0.06
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 41171.32+3.51 TOPIX - 2926.38+3.18
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25538.07+1.62 SSEC - 3582.30+0.01
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9023.81+0.12 CAC40 - 7744.41-0.69
STOCKS EUR:  DAX - 24041.90-1.09
23/07/2025  CBA:  USD - 383.9-0.07 GBP - 519.53+2.02
23/07/2025  CBA:  EURO - 450.08+0.76
23/07/2025  CBA:  GOLD - 42087+285 SILVER - 479.39+4.48
ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵԼ Է ԵՐԵՎԱՆԻ ԲՐԵՆԴԱՎՈՐՄԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾԸ
23/05/2013 11:13
Կիսվել

ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵԼ Է ԵՐԵՎԱՆԻ ԲՐԵՆԴԱՎՈՐՄԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾԸ

Երևանի բրենդավորման նախագիծը տարածքային բրենդավորման ծավալուն և լայնամասշտաբ գործընթաց է, որի նպատակը Երևանի առանցքային գաղափարի ձևակերպումն ու մայրաքաղաքի ապագայի տեսլականի մշակումն է՝  ամրապնդված երևանյան կենսակերպի և ավանդույթների յուրահատկություններով։ Նախագծի շրջանակում մշակվելու է նաև Երևան քաղաքի արտաքին տեսքի միասնական մոտեցումը,  որը հիմք կծառայի քաղաքի ձևավորման հետագա քայլերի համար, Երևանը ճանաչելի կդարձնի արտաքին աշխարհի համար՝  համահունչ մայրաքաղաքի բնակիչների՝ Երևանի մասին ունեցած պատկերացումներին:

Լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ Երևանի քաղաքապետականի ներկայացուցիչները նշել են, որ Երևանի բրենդավորման նախագիծն իրականացվում է INSTID միջազգային ընկերության կողմից, որի ներկայացուցիչը Հայաստանում  «Մաևտիկա» բրենդինգային գործակալությունն է։ Ծրագրում ներգրավվել են INSTID ընկերության մասնագետներ, ովքեր ունեն ոլորտի նեղ մասնագիտացում և տարածքային բրենդավորման իրագործման մեծ փորձ (Լեհաստան, Լիտվա, Բելառուս, Մեծ Բրիտանիա և այլն):

Պատասխանատուների խոսքով՝  նախագծի իրականացման տարբեր փուլերում ներգրավված կլինեն հանրության տարիքային և մասնագիտական տարբեր խմբերի ներկայացուցիչներ՝ ճարտարապետներ, դիզայներներ, լուսանկարիչներ, արվեստագետներ, լեզվաբաններ, պատմաբաններ, սոցիոլոգներ, մտավորականներ, քաղաքական և հասարակական գործիչներ, գործարարներ և այլք՝ ապահովելու համար մայրաքաղաքի բրենդավորման առավել համապարփակ, հիմնավորված գործընթաց,  և արդեն  2013թ.-ի հոկտեմբերին՝ «Էրեբունի-Երևան» տոնակատարությունների շրջանակում հնարավոր կլինի հանրությանը ներկայացնել Երևանի բրենդի մշակված հիմքերը։ 

Նշենք, որ մայրաքաղաքի բրենդավորմանն  ուղղված աշխատանքները մեկնարկել էին 2012թ․վերջին: Հայտարարվել էր Երևանի տուրիստական տարբերանշանի մրցույթը, որը, ըստ էության, մայրաքաղաքի բրենդավորման նախագծի նախնական փուլերից մեկն է: Նախատեսվում է, որ լավագույնը ճանաչված տարբերակները հիմք կդառնան մայրաքաղաքի բրենդի համար, իսկ դրանց հեղինակները կներառվեն բրենդավորման խմբում:

23/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.9
-0.07
Եվրո (EUR)
450.08
+0.76
Ռուբլի (RUR)
4.8848
-0.0165
Լարի (GEL)
141.74
-0.02
42087
+285
Արծաթ
479.39
+4.48