Սոցիալական

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.00-0.50
EUR BUY - 440.00-2.00 EUR SELL - 445.00-2.00
OIL:  BRENT - 64.60-0.42 WTI - 60.12-0.43
COMEX:  GOLD - 3997.50+1.24 SILVER - 48.53+2.41
COMEX:  PLATINUM - 1621.70+2.35
LME:  ALUMINIUM - 2859.00+2.80 COPPER - 10962.50+3.19
LME:  NICKEL - 15361.00+1.23 TIN - 35802.00+1.14
LME:  LEAD - 2016.50+1.59 ZINC - 3025.50+1.26
FOREX:  USD/JPY - 153.95+0.63 EUR/GBP - 1.1567-0.37
FOREX:  EUR/USD - 1.1567-0.37 GBP/USD - 1.3152-0.34
STOCKS RUS:  RTSI - 1000.78+0.05
STOCKS US: DOW JONES - 47522.12-0.23 NASDAQ - 23581.14-1.57
STOCKS US: S&P 500 - 6822.34-0.99
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 51325.61+0.04 TOPIX - 3300.79+0.69
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26282.69-0.24 SSEC - 3986.90-0.73
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9760.06+0.04 CAC40 - 8157.29-0.53
STOCKS EUR:  DAX - 24118.89-0.02
30/10/2025  CBA:  USD - 382.72+0.1 GBP - 504.23-1.52
30/10/2025  CBA:  EURO - 444.15-1.53
30/10/2025  CBA:  GOLD - 49301+728 SILVER - 592.78+21.5
ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵԼ Է ԵՐԵՎԱՆԻ ԲՐԵՆԴԱՎՈՐՄԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾԸ
23/05/2013 11:13
Կիսվել

ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵԼ Է ԵՐԵՎԱՆԻ ԲՐԵՆԴԱՎՈՐՄԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾԸ

Երևանի բրենդավորման նախագիծը տարածքային բրենդավորման ծավալուն և լայնամասշտաբ գործընթաց է, որի նպատակը Երևանի առանցքային գաղափարի ձևակերպումն ու մայրաքաղաքի ապագայի տեսլականի մշակումն է՝  ամրապնդված երևանյան կենսակերպի և ավանդույթների յուրահատկություններով։ Նախագծի շրջանակում մշակվելու է նաև Երևան քաղաքի արտաքին տեսքի միասնական մոտեցումը,  որը հիմք կծառայի քաղաքի ձևավորման հետագա քայլերի համար, Երևանը ճանաչելի կդարձնի արտաքին աշխարհի համար՝  համահունչ մայրաքաղաքի բնակիչների՝ Երևանի մասին ունեցած պատկերացումներին:

Լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ Երևանի քաղաքապետականի ներկայացուցիչները նշել են, որ Երևանի բրենդավորման նախագիծն իրականացվում է INSTID միջազգային ընկերության կողմից, որի ներկայացուցիչը Հայաստանում  «Մաևտիկա» բրենդինգային գործակալությունն է։ Ծրագրում ներգրավվել են INSTID ընկերության մասնագետներ, ովքեր ունեն ոլորտի նեղ մասնագիտացում և տարածքային բրենդավորման իրագործման մեծ փորձ (Լեհաստան, Լիտվա, Բելառուս, Մեծ Բրիտանիա և այլն):

Պատասխանատուների խոսքով՝  նախագծի իրականացման տարբեր փուլերում ներգրավված կլինեն հանրության տարիքային և մասնագիտական տարբեր խմբերի ներկայացուցիչներ՝ ճարտարապետներ, դիզայներներ, լուսանկարիչներ, արվեստագետներ, լեզվաբաններ, պատմաբաններ, սոցիոլոգներ, մտավորականներ, քաղաքական և հասարակական գործիչներ, գործարարներ և այլք՝ ապահովելու համար մայրաքաղաքի բրենդավորման առավել համապարփակ, հիմնավորված գործընթաց,  և արդեն  2013թ.-ի հոկտեմբերին՝ «Էրեբունի-Երևան» տոնակատարությունների շրջանակում հնարավոր կլինի հանրությանը ներկայացնել Երևանի բրենդի մշակված հիմքերը։ 

Նշենք, որ մայրաքաղաքի բրենդավորմանն  ուղղված աշխատանքները մեկնարկել էին 2012թ․վերջին: Հայտարարվել էր Երևանի տուրիստական տարբերանշանի մրցույթը, որը, ըստ էության, մայրաքաղաքի բրենդավորման նախագծի նախնական փուլերից մեկն է: Նախատեսվում է, որ լավագույնը ճանաչված տարբերակները հիմք կդառնան մայրաքաղաքի բրենդի համար, իսկ դրանց հեղինակները կներառվեն բրենդավորման խմբում:

30/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.72
+0.1
Եվրո (EUR)
444.15
-1.53
Ռուբլի (RUR)
4.7549
-0.0374
Լարի (GEL)
141.18
+0.22
49301
+728
Արծաթ
592.78
+21.5