Սոցիալական

USD BUY - 384.00+0.00 USD SELL - 386.00-1.00
EUR BUY - 447.00+0.00 EUR SELL - 457.00-1.00
OIL:  BRENT - 68.64+2.25 WTI - 67.01+2.38
COMEX:  GOLD - 3358.30+0.26 SILVER - 36.60+1.61
COMEX:  PLATINUM - 1414.50+3.32
LME:  ALUMINIUM - 2620.00+0.83 COPPER - 10013.00+0.80
LME:  NICKEL - 15302.00+0.63 TIN - 33714.00+0.16
LME:  LEAD - 2059.50+1.05 ZINC - 2757.50+1.60
FOREX:  USD/JPY - 143.79+0.22 EUR/GBP - 1.1791-0.08
FOREX:  EUR/USD - 1.1791-0.08 GBP/USD - 1.3623-0.87
STOCKS RUS:  RTSI - 1127.56-1.46
STOCKS US: DOW JONES - 44484.42-0.02 NASDAQ - 20393.13+0.94
STOCKS US: S&P 500 - 6227.42+0.47
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39785.90+0.06 TOPIX - 2828.99+0.10
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24069.94-0.63 SSEC - 3461.15+0.18
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8774.69-0.12 CAC40 - 7738.42+0.99
STOCKS EUR:  DAX - 23790.11+0.49
03/07/2025  CBA:  USD - 384.46-0.05 GBP - 525.21-1.57
03/07/2025  CBA:  EURO - 453.47+1.06
03/07/2025  CBA:  GOLD - 41232.00-169 SILVER - 448.75-2.54
ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵԼ Է ԵՐԵՎԱՆԻ ԲՐԵՆԴԱՎՈՐՄԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾԸ
23/05/2013 11:13
Կիսվել

ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵԼ Է ԵՐԵՎԱՆԻ ԲՐԵՆԴԱՎՈՐՄԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾԸ

Երևանի բրենդավորման նախագիծը տարածքային բրենդավորման ծավալուն և լայնամասշտաբ գործընթաց է, որի նպատակը Երևանի առանցքային գաղափարի ձևակերպումն ու մայրաքաղաքի ապագայի տեսլականի մշակումն է՝  ամրապնդված երևանյան կենսակերպի և ավանդույթների յուրահատկություններով։ Նախագծի շրջանակում մշակվելու է նաև Երևան քաղաքի արտաքին տեսքի միասնական մոտեցումը,  որը հիմք կծառայի քաղաքի ձևավորման հետագա քայլերի համար, Երևանը ճանաչելի կդարձնի արտաքին աշխարհի համար՝  համահունչ մայրաքաղաքի բնակիչների՝ Երևանի մասին ունեցած պատկերացումներին:

Լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ Երևանի քաղաքապետականի ներկայացուցիչները նշել են, որ Երևանի բրենդավորման նախագիծն իրականացվում է INSTID միջազգային ընկերության կողմից, որի ներկայացուցիչը Հայաստանում  «Մաևտիկա» բրենդինգային գործակալությունն է։ Ծրագրում ներգրավվել են INSTID ընկերության մասնագետներ, ովքեր ունեն ոլորտի նեղ մասնագիտացում և տարածքային բրենդավորման իրագործման մեծ փորձ (Լեհաստան, Լիտվա, Բելառուս, Մեծ Բրիտանիա և այլն):

Պատասխանատուների խոսքով՝  նախագծի իրականացման տարբեր փուլերում ներգրավված կլինեն հանրության տարիքային և մասնագիտական տարբեր խմբերի ներկայացուցիչներ՝ ճարտարապետներ, դիզայներներ, լուսանկարիչներ, արվեստագետներ, լեզվաբաններ, պատմաբաններ, սոցիոլոգներ, մտավորականներ, քաղաքական և հասարակական գործիչներ, գործարարներ և այլք՝ ապահովելու համար մայրաքաղաքի բրենդավորման առավել համապարփակ, հիմնավորված գործընթաց,  և արդեն  2013թ.-ի հոկտեմբերին՝ «Էրեբունի-Երևան» տոնակատարությունների շրջանակում հնարավոր կլինի հանրությանը ներկայացնել Երևանի բրենդի մշակված հիմքերը։ 

Նշենք, որ մայրաքաղաքի բրենդավորմանն  ուղղված աշխատանքները մեկնարկել էին 2012թ․վերջին: Հայտարարվել էր Երևանի տուրիստական տարբերանշանի մրցույթը, որը, ըստ էության, մայրաքաղաքի բրենդավորման նախագծի նախնական փուլերից մեկն է: Նախատեսվում է, որ լավագույնը ճանաչված տարբերակները հիմք կդառնան մայրաքաղաքի բրենդի համար, իսկ դրանց հեղինակները կներառվեն բրենդավորման խմբում:

03/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
384.46
-0.05
Եվրո (EUR)
453.47
+1.06
Ռուբլի (RUR)
4.8889
-0.0037
Լարի (GEL)
141.43
+0.06
41232.00
-169
Արծաթ
448.75
-2.54